storende bezoekers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

HAHAHAHA geweldig John..>! Zag hem ook staan maar dan op www.grootheidswaanzin.nl
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• BENjpt
      • May 2002
      • 381

Ik heb desbetreffende Maglite er nog even bij opgezocht..[][)]

Zal wel hard aankomen he?
      Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

Comment

• musicjohn
        • Aug 2001
        • 1102

citaat:Ik heb desbetreffende Maglite er nog even bij opgezocht..
        Wow... is dat nou zo'n apparaatje waar batterijen in gaan en dan trilt het? Weet je wat ik bedoel; zo'n ding waar alle vrouwen het steeds over hebben? Dan zal het zeker hard aankomen! [)]
        Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• Klaaske
          • Jun 2003
          • 571

Als vrouwen het daar over hebben in jouw bezijn...mmm dan klopt er iets niet
          of je pakt het dan volledig verkeerd aan..
          <font size=\"1\">
          Groeten,
          Jaap
          <b>
          -[GSXke :)]-
          </font id=\"size1\"></b>

Comment

• musicjohn
            • Aug 2001
            • 1102

Sorry, we gaan behoorlijk "off-to-pik" hier.

De lol was even leuk! Laten we proberen om vooral weer ontopik verder gaan.
            Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Jongens wat kunnen jullie ook slecht zoeken he. Als je even zou opletten op de pagina van meneer moovergauw kwam je al snel uit bij deze geweldige (gratis) flash-intro:
              http://www.geocities.com/maarten_ove...00/em_mix1.swf die overigens best leuk is, en die linkt dan door naar een spectaculaire pagina:
              http://www.geocities.com/maarten_ove...000/index2.htm ik vraag me alleen af waar al die code nu voor dient?

Ontopic: storende bezoekers zijn elke keer weer anders, en dus is er geen vast recept om er mee om te gaan. Een goede DJ weet zich wel te redden, en een hele goede DJ krijg vanzelf personeel om hem te redden

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3148

citaat:goede DJ weet zich wel te redden
                Bedankt (iCe), dat had k gewoon ff nodig... Over het algemeen krijg ik ze uiteindelijk ook wel weg, het is alleen dat voorkomen dat zo lastig is...
                citaat:dus is er geen vast recept om er mee om te gaan
                Totally right

O ja, leuk dat het intro gratis is, en net zoals bij de meeste dinge die gratis zijn...
                Wil het nog wel s begeve, of heeft Moovergaauw je post gelezen en heeft actie ondernomen?

In ieder geval: bedankt voor alle reacties iedereen (ook de agressiever ingestelden onder ons). En als iemand nog iets weet, gewoon erbij zetten!

Jurjen

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

Site van Moovergauw werkt nog steeds niet... Evenveel info op site als ervaring met vechtpartijen...[|)]
                  If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                  ------------------------------------------------
                  Arvid Buit
                  Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• dj_lucv
                    • Aug 2001
                    • 616

Toch jammer dat die site niet bestaat

ff ontopic: Ik zie duidelijk grote verschillen tussen de feesten met volwassenen en jongeren. Het is op een feest vaak in extremere vormen te zien hoe de mensen zijn omdat ze vaak onder invloed zijn. Zo zie je vaak dat op jongerenfuiven de verschillen tussen een vwo school en een beroepsgerichte opleiding. Natuurlijk is het niet zo dat je dit zo van iedereen kan zeggen, maar uit ervaring kan ik het wel bevestigen. Ik heb bij de VWO scholen namelijk nog geen problemen gehad terwijl dit bij andere scholen wel zo was.

4 man beveiliging op een schoolfuif valt trouwens wel mee, die gasten zijn echter wel professioneel, dus die gaan idd niet aftellen e.d. Overigens zijn er niet veel mensen die zo'n klerenkast tegenspreken

Comment

• Jasper-Lichtbron
                      • Jun 2001
                      • 2155

citaat:Geplaatst door dj_lucv

4 man beveiliging op een schoolfuif valt trouwens wel mee, die gasten zijn echter wel professioneel, dus die gaan idd niet aftellen e.d. Overigens zijn er niet veel mensen die zo'n klerenkast tegenspreken
                      Uhmm pardon? Op een SCHOOLfeest is 1 man beveiliging al veel te veel. Zulke feesten moeten gewoon leuk zijn.. okee een vechtpartijtje komt overal wel eens voor, maar beveiliging? Bij ons was een aantal docenten / conrectoren meer dan genoeg. En dan maar gezellig een pilsje pakken met de rector; niks aan de hand verder! En zo hoort het ***ver ook, ik zou bijna zeggen: jeugd van tegenwoordig...

Comment

• jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3148

citaat:
                        citaat:Geplaatst door dj_lucv

Uhmm pardon? Op een SCHOOLfeest is 1 man beveiliging al veel te veel. Zulke feesten moeten gewoon leuk zijn.. okee een vechtpartijtje komt overal wel eens voor, maar beveiliging? Bij ons was een aantal docenten / conrectoren meer dan genoeg. En dan maar gezellig een pilsje pakken met de rector; niks aan de hand verder! En zo hoort het ***ver ook, ik zou bijna zeggen: jeugd van tegenwoordig...
                        Wij hebben altijd twee man aan de deur staan, speciale uitsmijters.
                        Gewoon om te zorgen da er alleen mensen van school binnenkome (met hun intro's). Als de deur dicht gaat, gaan zij gewoon onderuit hange, verder niet meer de drive-in bewake of zo.

Comment

• splash
                          • Aug 2002
                          • 342

citaat:Geplaatst door (iCe)
                          Bij ons op school worden alleen de feesten voor de onderbouw gehouden. (1e t/m 3e klas). Hierbij is nooit speciale security aanwezig, alleen zoals jij al zegt docenten, conrectoren en jaarlaagcoordinatoren.
                          De feesten voor de bovenbouw (5e t/m 6e klas) worden buiten school gegeven. Hierbij is wel speciale security aanwezig: je wordt dan gecontroleerd op drugs en wapens. Een paar schoolfeesten terug zijn er een paar mensen zonder reden in hun gezicht geslagen (dader: een introducé behorend tot een niet nader te noemen minderheidsgroepering). Een van de mensen die in het gezicht is geslagen heeft daarbij een gebroken neus opgelopen. Het volgende feest werden er om die reden geen introducés toegelaten.
                          Maar het is natuurlijk te gek voor woorden dat je tegenwoordig voor dat soort mongolen uit moet kijken . Zoals jij terecht aanhaalde: De jeugd van tegenwoordig. [V]

Comment

Working...