storende bezoekers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

citaat:Als jij/ik regelmatig, zeg maar 5 van de 10 keer meemaak dat mensen komen zeuren over de muziek...dan denk ik dat je toch eens over je DJ carriere moet nadenken...en je afvragen of je wel geschikt bent...
    Over het algemeen valt het wel mee, het gebeurt dan ook alleen op de all-round feesten met een leeftijdscatagorie die kilometers lang is, zoals ik al eerde postte.
    Ja, idd bij Trance-feestjes komen ze niet zo gouw vragen of ik ook smartlappen wil draaien, dan zeg ik wel dat ze ff opnieuw in de uitnodiging / op het bord buiten moge kijken!

Dus wat jij beweert valt wel mee, alleen zijn die 2 irritante mensen die op een feestje zijn, iets te brutaal en komen dan zomaar in me koffer kijken. k Zal eens een foto opzoeken over hoever de CD's gemiddels van het publiek weg staan.

Comin'soon,
    Jurjen

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2138

dat ze in onze cd's zijn komen snuffelen hebben we nog niet meegemaakt. Wel dat wanneer ze een liedje aanvragen ze dus zo bij je blijven staat kijken met een poker gezicht todat jij dus echt dat liedje opzet he[}] Dan druipen ze af
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Beste Jurjen, ik praat in het algemeen, niet tegen 1 persoon....Dat kan ik namelijk niet...want ik ken je niet...dus weet ook niet hoe je draaid...[][8D]

Het ging meer over het idee zeg maar...inhaakend op jou verhaal en de daarbijkomende reacties...Zoek anders nog ergens op het forum de "DJ Cursus"op....dan snap je precies wat ik bedoel...[]

Ik heb het nog ff opgezocht...: http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...erms=dj,cursus
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• movergaauw
          • Jul 2003
          • 58

Ik had er vorige week zo een. Ik voorkom ten alle tijden dat mensen bij mn spullen kunnen komen, maar deze jongeman graaide een cdtje uit de kist, zwaaide daar mee voor mn neus, (ik was aan het mixen maar had hem al gewaarschuw) dus ik zeg terug leggen en wegwezen anders gebeuren er rare dingen (ik bedoel de dus dat ik mn poten ga verlengen met een 3-d maglite). Dus wat doet de pipo, hij blijft zeiken. Toen was ik het zat en pakte ik hem bij zn keel en toen liet ie dat cdtje oop de mixer vallen waardoor het geluid 1 sec stil was. Die heb ik vervolgens persoonlijk een handje geholpen het podium af te komen. (leeftijds genoot).
          Dat was al.

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3148

citaatie heb ik vervolgens persoonlijk een handje geholpen het podium af te komen. (leeftijds genoot).
            Ja, oké. Maar stel dat het geen leeftijdsgenoot is, maar iemand van 20 jaar ouder...

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

Een bezoeker slopen lijkt mij naast commercieel niet echt de verstandige oplossing ook niet echt de manier om met medemensen om te gaan.

Het is afblijven en wegwezen. Plaat aanvragen mag krijg je van mij te horen of ik um draai of niet.
              Zelf uitzoeken: no way Jose!...maar dat heb ik hier al eerder uitgelegd.

Het fysiek aanpakken van een bezoeker is niet alleen zakelijk niet verstandig, hoe denk je dat mensen nu over je denken?
              stoere vent?

Comment

• axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

citaat:Geplaatst door movergaauw

Ik had er vorige week zo een. Ik voorkom ten alle tijden dat mensen bij mn spullen kunnen komen, maar deze jongeman graaide een cdtje uit de kist, zwaaide daar mee voor mn neus, (ik was aan het mixen maar had hem al gewaarschuw) dus ik zeg terug leggen en wegwezen anders gebeuren er rare dingen (ik bedoel de dus dat ik mn poten ga verlengen met een 3-d maglite). Dus wat doet de pipo, hij blijft zeiken. Toen was ik het zat en pakte ik hem bij zn keel en toen liet ie dat cdtje oop de mixer vallen waardoor het geluid 1 sec stil was. Die heb ik vervolgens persoonlijk een handje geholpen het podium af te komen. (leeftijds genoot).
                Pffff... agressie lost dus helemaal niks op! Lokt alleen maar nog meer agressie uit! Nu lijkt het wel 'cool' om zo te reageren en er zullen wel enkelingen naar je opkijken... maar er is ook nog zoiets al respect! En dat zal je dan wel leren als je ouder wordt zeker???
                Zo ga jezelf nog eens serieus op je bek! Je avond kan dan nog zo goed zijn, maar het zijn net die (kleine) negatieve puntjes wat de mensen onthouden! Zo speel je klanten KWIJT!

Movergauw... je zal het ooit nog wel leren hoop ik... Maar je bent momenteel echt niet goed bezig! Met een beetje de stoere uit te hangen ga je echt niet halen, ik weet ondertussen je postings serieus te nuanceren... Trek je plan met wat je post, maar je geloofwaardigheid gaat hier met elke posting serieus naar beneden!
                If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3148

sorry moovergaauw,

maar k ben t toch met ralph en axs eens... Als je iemand molesteerd, zulle ze je nog eens inhuren.
                  (WOW, Wat een sarcasme!)

Comment

• DJ.T
                    • Nov 2002
                    • 1502

Beeteje praatjes Movergaauw voor een mannetje van 14, sowieso heb je het denk ik al moeilijk als je 14 bent om geboekt te worden maar als je dan ook nog eens om je heen gaat meppen....
                    Hoe kan het trouwens dat je geluid ermee stopt al er iets op je mixer valt? hij viel toch niet precies op een mute of wel?
                    In ieder geval ga je niet om je heen meppen, tenzij iemand je echt serieus bedreigt en dan nog zou ik eerst kijken of je makkelijk weg kan komen of iemand erbij kan roepen.
                    O ja, je site is erg mooi zwart, maare laat er een iets van jezelf op zien, foto's van een klus van jou ofzo?
                    We're ready to party, are you?

Comment

• driesmees
                      • Apr 2003
                      • 1076

citaat:Geplaatst door DJ.T

Hoe kan het trouwens dat je geluid ermee stopt al er iets op je mixer valt? hij viel toch niet precies op een mute of wel?
                      Volgens mij gewoon op een schuif die open stond[8D]
                      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Joost van Ens
                        • Jan 2001
                        • 628

Movergaauw is volgens mij idd niet bezig zich geliefd te maken bij zijn klanten en volgens mij (persoonlijke mening) ook niet voor de volgend forum meeting, maar daar hebben we geen last van hem want een beetje cafébaas laat een 14 jarige niet binnen, en dan wil ik hem wel een met z'n snelle babbel en z'n maglite zien staan.

Maar ja even on topic. Het hangt een beetje van het feest af van wat er wel en niet kan en van welke nummers er wel en welke nummers er zeker niet gedraaid worden. Ralph heeft dit ooit al eens mooi uitgelegd.

Maar mijn mening:

van mijn knoppen faders e.d. afblijven tenzij het een ingehuurde dj is die op mijn spullen draait.

in theorie blijft iedereen van mijn cd's af behalve ik
                        gebeurd dit niet dan kan enige uitleg noodzakelijk zijn maar beslist nog geen geweld. Maar dit kan er weer mee te maken hebben dat ik net als ondermeer ralph, mac en menno nie tot de allerkleinsten van dit groepje licht en geluid fanaten behoor. (ben ook zeker niet 1 van de grootsten)

Geweld wordt indien nodig alleen en dan nog maar in beperkte mate, dus zonder maglite o.i.d. toegepast als er mensen doelbewust apparatuur gan slopen en niet ophouden of als ik of 1 van mijn medewerkers ernstig wordt bedreigd.

Verder moet ik nog zeggen dat ik nog nooit zo'n gezellig feest (en werk na afloop) heb gehad als die keer dat ik voor een groep geestelijk gehandicapten mocht draaien , warvan er 2 er mijn toendertijd nog single's, maxi's en lp's (waren een dikke 1000 stuks) opnieuw in mijn koffers hadden gerangschikt omdat ze volgens hen niet op alfabet maar op plaatje moesten staan. Ik vond dit prachtig, zo'n toewijding en heb een dag later dan ook met veel plezier alles terug gezet.
                        En sindien denk ik als er mensen even willen kijken en het niet te bont maken of gaan stelen: Het kan nooit zo erg worden als toen maar het moet wel in het redelijke blijven en 9 van de 10 keer vinden ze toch niet wat ze zoeken en ik wel, dus zijn ze snel weg.

groeten

Comment

• Stefke
                          • Sep 2003
                          • 259

Wat kunnen die gasten toch verschrikkelijk irritant zijn hé?

Als ik op grote fuiven draai, zorg ik er altijd voor dat er gewoon niemand bij materiaal of Cd's kan! (ik vraag of podium of afsluit materiaal zoals hekken,tafels,... staat in mijn voorwaarden) Als ik iemand zie afkomen die een verzoeknummertje zou hebben, stuur ik iemand van m'n mensen er direct op af, zodat ze het meteen moeten vragen en mij niet dienen te storen tijdens m'n concentratie.

Vragen ze iets dat niet past in de sfeer, of voor de gelegenheid, dan zeg ik toch gewoon dat ik het nummer niet bij me heb (heb dan wel 6 koffers cd + 2platenbakken bij), maar dat nummer heb ik nu net met m'n andere drive in meegegeven Ik heb helemaal geen andere drive-in but who knows?[}]

Draai ook vast in een danscafé en daar sta ik echt op zo'n kleine 4kante meter, dat ze er ook moeilijk bijkunnen. Daar heb je dan wel dat ze inderdaad blijven staan met een face van "ik sla op uw bakkes als ge nu ni draait wat ik wil" Maar meestal heb ik dan ook jammer genoeg niet bij wat zij vragen. Volgende keer zorg ik ervoor (meestal zijn het ook geen vaste klanten die dit doen) de vaste klanten weten wat ze aan me hebben en als het past, gooi ik het er zelfs als volgende nummer tussen. Maar ik blijf dan ook niet met een leeg glas staan!

greetjezz
                          ah zo dan

Comment

• jurjen_barel
                            • Jun 2003
                            • 3148

citaat:van mijn knoppen faders e.d. afblijven tenzij het een ingehuurde dj is die op mijn spullen draait.
                            Geen zorgen, zo rebels heb ik het publiek (nog) niet meegemaakt.

citaat:Wat kunnen die gasten toch verschrikkelijk irritant zijn hé?
                            Vriend, wij zitten helemaal op één lijn! LOL[]
                            Nee, ff serieus, da valt wel mee. Het zijn er altijd een paar die het gewoon verkloten. Maar je hebt ook gewoon voorbeeldige gasten die gewoon vrolijk op je muziek gaan dansen en ook aan t eind van de avond zelfs zegge: "Bedankt hè, voor die lekkere muziek"
                            Dat maakt het voor een groot deel weer goed.

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3148

citaat:O ja, je site is erg mooi zwart, maare laat er een iets van jezelf op zien, foto's van een klus van jou ofzo?
                              Idd, o leuk .tk adres. Bron weergeven => http://www.geocities.com/maarten_ove...000/index.html
                              Dan weer de bron bekijken => http://www.geocities.com/maarten_overgaauw2000/skip.htm
                              op home klikke => http://www.geocities.com/maarten_ove...000/index2.htm
                              ERROR

Laat maar, ga maar ff iets lere over webdesign...

Comment

• driesmees
                                • Apr 2003
                                • 1076

Dit is nou zo'n site die mij eraan herinert dat er ook wel eens dingen misluken, maaar zo erg???
                                [CENTER] [/CENTER]

Comment

Working...