storende bezoekers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

hij is toch mooi zwart
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• lj djcenter
      • Jul 2003
      • 148

Jaja, verzoekplaatjes alhoewel al veel collega's hetzelfste meegemaakt, kom ik het ook altijd wel tegen, degene die plaatjes komen aanvragen, ook altijd maarkomen mij alhoewel ze heel goe zien dat ik niets mee muziek te maken heb, maarja ze zien je pc en stuurtafels staan en ze denken waarom de lj eens niet lastig vallen heeft toch niet veel te doen uhmmmm Dan zeg ik maar ding zie je dit hier staan (met vinger naar mijn naam op tshirt) LJ geen Dj

greetz tom

enja movergaauw moet nodig eens volwassen worden want zijn soms o zo stoere praat zou wel eens minder goe kunnen aflopen zowel op forum op als werkplek
      Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• RDH
        • Aug 2001
        • 298

geweld lost niets op, als zo'n persoon om een nummer komt zeiken; dan leg ik het betreffende cd'tje op een plek weg waar ie er niet meer bij kan en vervolgens ja zeggen en nee doen (tenzij t echt n leuk nummer is). komt ie nog n keer zeg ik dat ik de cd kwijtgeraakt ben.

groeten,

Remco

Comment

• MatthiasB
          • May 2003
          • 674

Dit weekend deed ik een klein feestje voor een 3 a 400 bejaarden, wel ja 60 +sers en het enige kwa boxen dat ik meehad waren 2 mackie srm 450. Wat blijkbaar genoeg was. Eens op gang mocht het al wat luider gaan en ze begonnen op het gemak wat te dansen, zo stond er een vent juist naast een van de boxen en vond het te luid dus hij had er niet beter op gevonden om de box om te draaien . Terwijl iedereen lustig aan het dansen was kwam meneer naast een box staan jah zet je dan ergens anders he er was vanachter in de zaal plaats genoeg.

En had ie dat nu gevraagd had ik er geen probleem van gemaakt om de gain vanachter wat stiller te draaien maar nee hij vond het nodig om de speaker op statief om te draaien

Daar krijg ik het nu van ze.
          NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• movergaauw
            • Jul 2003
            • 58

Als ik bij ons op school niet draai, dan sta ik wel achter de tap. Voor de vakantie werd er een deur gemold en toen kreeg ik te opdracht der tap de sluiten. Bij ons is er ALTIJD een stelletje van vier kleerkasten van SBM security. maar die tap die dicht ging dat schoot bij sommige schijtlazerus zijnde 6 e klassers in het verkeerde keelgat. Dus ze begonnen over de tap te klimmen en zelf maar te tappen. (waar ik dus de stekker al uit had getrokken ) Toen heb ik er twee van die gasten bijgehaald die het even "Afhandelden" (Wegwezen Jij daaro! 3....2...... en toen ging ie).
            Wat ik altijd doe, is iemand die op het podium erbij is en de mensen even beneden houdt. Zorg dat ze niet eens bij cds kunnen komen. En aanvraagnummers, "Ja ik zal kijken of ik hem heb" "of ik denk dat ik heb" of " Ja zometeen". Maar aan me shit of cds moet je niet komen. Een keer vriendelijk, een keer waarschuwing op flinke toon. Derde keer werk ik hem zelf weg of roep bveveiliging. Dan nog terugkomen is Maglite (maar dat gebeurd niet)
            Dat was al.

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

Als eerste:
              Sooooo, moge jullie wel bier op schoolfeeste? Wij nie, bale hè. En dan in de 5de.

Tweede (on-topic):
              Half instemmen, zoals: "Ik zal wel ff kijke" of "Ik denk t wel", is dodelijk. Vaak blijve lastpakke dan echt voor je neus hangen totdat je m werkelijk hebt.

Als derde:
              Remco... Staat er toevallig in jouw overeenkomst dat je niet verantwoordlijk ben voor verloren cd's van gasten? Anders is het knap lullig voor je als die gast dan vervolgens gaat klagen bij je cliënt.

Een ander iemand die niks te doen heeft en dus de aanvraagnummers opneemt en irri mensen weghoudt is niet altijd aanwezig.

Ik heb inmiddels al heel wat oplossingen, maar naar mijn idee moet de meest subtiele nog kome...

k Hoor t wel,
              Jurjen

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

die movergaauw heb wel een rijke fantasie zeg.
                Hij werkt ze zelf wel even weg.
                net 14 en hij mag al tappen, ik begin best wel te begrijpen hoe dit mannetje in elkaar zit en zal hem voortaan dus maar negeren omdat er toch niks reeels uit hem komt.
                We're ready to party, are you?

Comment

• ronny
                  • Dec 2002
                  • 2138

ik heb zo de indruk dat movergaauw nog nooit op een 70 80 90 feestje heeft gedraait. die sfeer die daar hangt is echt geweldig. en ja als de mensen zat zijn dan blijven ze nogal eens langer staan.

maar op zo een feestje zo een houding tonen en zeker als je die houding ook nog eens kenbaar zou maken. daaag dj carriere en goede naam. zo een houding als dj tonen hoeft zeker niet.

niet zagen, gewoon doen!

Comment

• axs
                    Moderator
                    • Jun 2002
                    • 2687

citaat:Geplaatst door movergaauw
                    Dan nog terugkomen is Maglite (maar dat gebeurd niet)
                    ik bedoel de dus dat ik mn poten ga verlengen met een 3-d maglite). Dus wat doet de pipo, hij blijft zeiken. Toen was ik het zat en pakte ik hem bij zn keel
                    Pffff.... je spreekt je eigen zo tegen hé Moovergauw!
                    En dan spreek ik nog niet van dingen die je hier vertelt en helemaal niet kloppen of kunnen...[V][V][V][xx(][xx(][xx(]
                    Man, (of zeg ik beter 'klein kind') GET A LIFE en ga ergens anders de interessante uithangen!

Je praat jezelf hier zo vast en dat toont weinig professionalisme van jouw kant!
                    Ook nu weer heb je weer enkele mensen die je verder gaan negeren en je postings serieus relativeren!

Ik zou zo zeggen... doe zo verder, je hebt je naam in dit wereldje al gemaakt! Op welke manier... zoek je zelf maar uit!
                    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• fredjuhh
                      • Sep 2002
                      • 215

citaat:Geplaatst door DJ.T

die movergaauw heb wel een rijke fantasie zeg.
                      Hij werkt ze zelf wel even weg.
                      net 14 en hij mag al tappen, ik begin best wel te begrijpen hoe dit mannetje in elkaar zit en zal hem voortaan dus maar negeren omdat er toch niks reeels uit hem komt.
                      Sorry hoor, maar naar aanleiding van zijn leeftijd zeggen dat hij niet kan tappen is dikke Bullshit! ik heb ook rond die leeftijd achter de bar gestaan, en ik kan het heus wel, voordat je ook tegen mij gaat lopen flamen [}] . Over de dreiging met mag lite hebben de bovenstande mensen al een mening gegeven, dus zal dat wel niet meer nodig zijn
                      ---hier staat nix--->

Comment

• ronny
                        • Dec 2002
                        • 2138

alle laten we er een tap forum van maken

ook wel eens gehad dat een persoon een liedje kwam aanvragen. ik had dat niet meteen opgezet. riep die persoon telkens de naam van het liedje tijdens stille passages vanaf de dansvloer tot bij mij dan.

vrij irritant. fuif was eigenlijk toch gedaan toen. heb het liedje ook niet meer opgezet eigenlijk.
                        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• jurjen_barel
                          • Jun 2003
                          • 3148

Oké, iedereen is het waarschijnlijk wel met me eens dat er NIET is gezegd da Moovergaauw niet KAN tappen, het gaat erom da hij nog nie MAG tappen volgens de wet.

Over het DOEN is weer een ander verhaal, als we ons allemaal aan de wet houde dan moet de helft van de forumleden hun drive-in show opgeven of ze moeten zich ineens inschrijven...

Maarja, da's weer een ander topic, dus ga ik er nie verder op in.

Het gaat erom da Moovergaauw nie erg reëel bezig is en nog geen goede oplossing voor me probleem heeft kunnen vinden. Hij heeft er wel (enigzins) aan bijgedragen, net als de vorige 30 mensen of zo.

Ja, roept u maar!
                          Jurjen

Comment

• AJB
                            • Jul 2003
                            • 2289

Bij ons is er ALTIJD een stelletje van vier kleerkasten van SBM security..... Toen heb ik er twee van die gasten bijgehaald die het even "Afhandelden" (Wegwezen Jij daaro! 3....2...... en toen ging ie).

Wat ik altijd doe, is iemand die op het podium erbij is en de mensen even beneden houdt. Zorg dat ze niet eens bij cds kunnen komen. En aanvraagnummers, "Ja ik zal kijken of ik hem heb" "of ik denk dat ik heb" of " Ja zometeen".

Hmmm...punt 1) professionele security... ALS dat al gewoonte is op een school (en dat durf ik sterk te betwijfelen), zullen deze mensen in geen 100 jaar op die manier reageren... Men is getraind om professioneel en begripvol te handelen, dus zeker niet aftellen...[V]

Tevens ben ik erg benieuwd naar mensen die zo knap zijn om een plaatje bij jou aan te vragen... Er staat immers iemand voor jouw podium die iedereen weghaald [:I] Vreemde gang van zaken... Maar goed zoals eerder vermeld, je site doet ook niks ! Plaats ff een foto van jezelf (in de sportschool bijv....)

Hang on big guy !
                            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                            ------------------------------------------------
                            Arvid Buit
                            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• musicjohn
                              • Aug 2001
                              • 1102

citaat:Plaats ff een foto van jezelf
                              Ik geloof dat ik een foto van hem heb gevonden...

http://www.cybercomm.nl/~discus/jhforum/sport.jpg [][)]
                              Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• Klaaske
                                • Jun 2003
                                • 571

John, was je daarnaar opzoek of kwam je die 'toevallig' tegen
                                <font size=\"1\">
                                Groeten,
                                Jaap
                                <b>
                                -[GSXke :)]-
                                </font id=\"size1\"></b>

Comment

Working...