Het is trouwens niet helemaal dezelfde euro kabel die je bij de pc krijgt, deze kabels gebruikt voor apparaten die heel heet kunnen worden, dit type is de c15 ipc de c13. Deze stekkers kunnen gebruikt worden tot 155 graden Celcius ipv tot 70 graden Celcius. Dat heb je uiteraard wel nodig voor een versterker, vooral in je huiskamer worden de versterkers natuurlijk makkelijk heter dan 70 graden. ;-)
Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
-
Deze is nog erger, 2 kabeltjes van 3m en dan een DEMO prijs van 1800 euro
Als je kabels met powercon maakt zijn ze voor een doorsnee HiFi-g**le gebruiker al bijzonder. Kun je extra kosten rekenen voor het ombouwen van hun apparatuur want daar moet natuurlijk ook die geweldige powercon connector in
Comment
-
Kom maar op met die BITTERBALLEN EN HAPJES!!!!
Wat een onzin staat er toch bij die audiofielen met hun kabeltjes en stekkertjes... en ondertussen zijn ze wild van die banaanstekkertjes... pfffff Nee laat die jongens maar lekker BAKKEN....;-)Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
Op de site staan een paar heel aardige XLR kabels, slechts € 1650,- per paar....
Als ik nou eens één paar van die kabels per week weet te verkopen......De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
dan kun je bij een verdubbeling van je omzet per week al de bestelling doen voor je nieuw aan te schaffen scheur bolide....
Mercedes of Ferrari? of een ander mooi scheurijzer... Motortje of zo... Honda Goldwing of zo? of een Orange Choppers/ PJD handmade chopper met discovery documantaire er bij??
Wel gouden handel... Waarom verkoop ik eigenlijk niet van die kabels??Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
ik kan er ook niet tegen maar het blijft leuk
en alle kabels die ze verkopen.
en er is er weer een nieuwe bij http://www.cardas.com/
Ik kreeg ongeveer dezelfde gratis bij aanschaf van een pc.
220 volt is toch al vervuilt kijk maar naar de afstand vanaf je stopcontact naar je meterkast.
wanneer komt er xlr op consumenten apparatuur(ik weet het. dit heeft gen zin zin voor die ene meter)
hoewel er is een bedrijf en dat legt ongebelanceerde kabels vrolijk over en langs voedingen.
dubbel afgeschermde kabels zijn wel beter en ze zitten beter in elkaar.
maar de prijzen zijn echt van de zotten ik haal er liever een speaker voor.Eindelijk begint mijn website vorm te krijgenComment
-
-
Sorry voor de spellingsfouten, ben Lisdectisch!Comment
-
Maar wel leuk hoe ze het doen... je moet toch ergens beginnen....of misschien wel eindigen dat ze er na verloop van tijd de brui er aan geven omdat ze het niet leuk vinden....
Tja... ze kunnen ook ergens op een bankje overlast gaan geven en van die speciale rookstokjes oproken....ik zie dit toch wat liever.....dat ze marktplaats een beetje spammen....Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
Comment
-
Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
Comment