Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vdlaanlichtengeluid
    • Jun 2010
    • 640

hahah ik begreep hem uiteraard wel maar het staat een beetje dom... :P

Comment

• Back on Track
      • Jun 2009
      • 227

hoe maak je dit kapot?
      BACK ON TRACK DJ

Comment

• hardstyle
        • Jan 2010
        • 427

Behuizing losschroeven en hamertje tik spelen

Comment

• Stoney3K
          • Sep 2007
          • 1399

Originally posted by Back on Track
          hoe maak je dit kapot?
          Zilveren Hi-Fi kabels eraan hangen die door elfjes zijn gesmeed onder het maanlicht van midzomernacht, en daardoor je luidsprekers een uitzonderlijke klank geven.

Enige nadeel is dat ze daardoor ook permanent aan de aansluitingen versmolten worden, dat verlaagt immers de overgangsweerstand, en om de boel los te krijgen moet je 'iets meer moeite' doen.

Zo ongeveer in de orde van 200 Newton.
          First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Robert H
            • Jan 2006
            • 377

Originally posted by Stoney3K
            Zilveren Hi-Fi kabels eraan hangen die door elfjes zijn gesmeed onder het maanlicht van midzomernacht, en daardoor je luidsprekers een uitzonderlijke klank geven.
            Hahahaha, ik hoop dat dit aanleiding is om weer eens ouderwets te gaan praten over eenrichtings-speakerkabels, vergulde aansluitingen en digitale bekabeling van 200 euro per strekkende meter (om de eentje en nulletjes nĂłg mooier te laten klinken).

Geef maar een gil als het zover is. Dan pak ik even een fles cola, een familiezak chips en mijn pantoffels erbij

Comment

• Drumvogel
              • Nov 2004
              • 175

Ik heb trouwens zelf last gehad van een cd-speler die geluid maakte terwijl mijn uitgangen niet waren aangesloten. Heb de speler teruggebracht en verteld dat ik bang ben last te krijgen van looptijdverschillen. Dan moet je de verkoper eens zien kijken.

Een goeie grap moet geld kosten!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                • Jun 2010
                • 640

hahahahhahaaha geweldig dit soort dingen...
                en idd er zijn genoeg wakkko's die dat soort dingen geloven

de strop voor elke verkoper als je een keer iemand voor je hebt die wel weet wat hij komt kopen

Comment

• mvdwerff
                  • Sep 2010
                  • 144

Nooit iemand die nadat een Ziggo telefoonmiep is uitgeratelt over haar superaanbieding, zelf je diensten gaat schreeuwen naar haar?

This een tip! Nadat ze een 5 minuten naar je verhaal hebben geluisterd over hoeveel bekabeling ligt op een job, bellen ze je het komende half jaar niet weer!
                  Mark van der Werff
                  Eventpower mobiele stroomvoorziening

Comment

• hardstyle
                    • Jan 2010
                    • 427

Dat vind ik altijd leuk, van die lijpo's die je proberen dingen te verkopen via je telefoon
                    Gewoon dingen proberen terug te verkopen, of je hangt een verhaal op van wat diegene voor hobby's heeft, allemaal dat soort domme vragen, stelt diegene de vraag terug, van wat doet u zoal in het dagelijks leven?
                    Antwoord: Euhmmm, verschillende dingen, zoals telefonische verkopers voor de gek houden
                    Doet het altijd goed, maar helaas heb ik hier weinig/geen last van sinds ons huisnr staat ingeschreven bij het bel me niet register
                    Ook wat je kan doen is de telefoon neerleggen en 5 min ofzo later terugkomen en dan onderbreken: ik heb geen interesse, doei

Comment

• SoundOfSilence
                      • Mar 2007
                      • 766

Een tijdje terug zo'n energie-engerd aan de mobiele telefoon gehad.

"Stoor ik?"
                      "Nee hoor, ik hoor u prima"

"Heeft u even?"
                      "Eigenlijk niet, maar ga uw gang"

Nieuw persoonlijk record, de volledige rit van Utrecht naar Leeuwarden die man aan de telefoon gehad (over zijn product en dat ik toch wel een foldertje wilde voordat ik een abonnement aan ging met ze).

Toen ik bij de klant aankwam de man vriendelijk bedankt voor zijn tijd en vertelt dat ik nu geld moest gaan verdienen.

Toch een leuke rit gehad.
                      It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

Originally posted by Robert H
                        ....om de eentje en nulletjes nĂłg mooier te laten klinken....
                        die kabels mag je niet met een tie-rapje monteren, door dat strakke tie-rapje kunnen er bitjes omvallen, of scheef gaan staan, en das dan weer kwaliteitsverlies...
                        Gewoon klittenband nemen dus, en alles in een mooi lusje leggen. Dan komen alle bitjes mooi rechtop de versterker binnen..

Comment

• Drumvogel
                          • Nov 2004
                          • 175

Zodra je op de kabel staat of er druk op uitoefent veranderd de weerstand. Net als een tuinslang. Dus ook opletten met je trekontlasting!

Maar als je de tuinslang afknijpt wordt de straal sterker. Sommige willen toch juist dat het harder kan. Afknijpen dus!

Overigens weet een echte audiofool dat digitale signalen ten alle tijden compressie inhoudt. Accepteer dus geen cd's, dvd's enzovoorts. Lang leve de Elpee. En alleen naar onversterkte orkesten luisteren. Accepteer geen kwaliteitsverlies!

Comment

• R. den Ridder
                            • Sep 2000
                            • 1500

Even wat olie op het vuur gooien hoor: hebben jullie dit apparaat al? zo kan je DAP audio laten klinken als een Meyersound set!

Wie met enige regelmaat mijn artikelen leest weet dat ik een scepticus ben als het gaat om exotische audio artikelen. In de loop der jaren gepokt en gemazzeld en met een rugzak aan audiobagage geloof je niet meer in verkooppraatjes die je het nirvana beloven.

Comment

• renevanh
                              • Oct 2004
                              • 2371

[LEFT]De KE-Power Cords zijn er vanaf 59,- euro, voorzien van stekers, met een lengte van 1 meter. Per meter extra betaald u 36,- euro. Prijzen die bewust laag zijn gehouden en meer dan acceptabel zijn voor de geboden kwaliteit.

[LEFT]Zoals met bijna alles op audiogebied heeft het filter en hebben de kabels een inspeeltijd.

Ik lig dubbel. Hilarisch dit.
                              [/LEFT]

[/LEFT]
                              Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

Originally posted by R. den Ridder
                                Even wat olie op het vuur gooien hoor: hebben jullie dit apparaat al? zo kan je DAP audio laten klinken als een Meyersound set!

Recensie Kemp Elektroniks, in zes stappen rust.
                                Eindelijk, het bromvretertje !
                                Ik had altijd een zakje Ampère-poeder naast mn amps staan, dat werkte ook redelijk. En een teentje knoflook in de patchbay deed ook wonderen.
                                Maar nu dan toch eindelijk iemand die er een doosje voor gemaakt heeft...

Comment

Working...