Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
-
hahahahaha 12 jaar heet jop en is financieel regelaar ! Wel leuk vindt ik.
Leuke ervan is dat alles welkom is als het gratis is.
Nu vraag ik aan mijn medeforummers dat ook":
Mochten jullie spullen hebben waar je niets meer mee doet stuur ze maar naar mij of kom ze hier brengen maar het moet wel gratis zijn !Comment
-
geld ook voor mij!Originally posted by mephistohahahahaha 12 jaar heet jop en is financieel regelaar ! Wel leuk vindt ik.
Leuke ervan is dat alles welkom is als het gratis is.
Nu vraag ik aan mijn medeforummers dat ook":
Mochten jullie spullen hebben waar je niets meer mee doet stuur ze maar naar mij of kom ze hier brengen maar het moet wel gratis zijn !
gooi asjeblief die afgeschreven MAC's/parren/scans/PA sets/discotafels/... NIET weg! maar lever ze gratis af voor mijn deur aub
we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
"het is een iets kleiner model dan op de afbeelding"Originally posted by jaspertjehttp://koopjes.marktplaats.nl/muziek...yrH&df=1#photo
lazer mh met nieuwprijs van wel 55 euro
mvg jaspertje
wie gaat klacht indienen wegens misleidende reclame?
deze jongen verkoopt volgens mij een lasercrab-dingetje... en geen laser MH
we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
misschien eens vragen of hij een echte foto heeftOriginally posted by DJ_matthias"het is een iets kleiner model dan op de afbeelding"
wie gaat klacht indienen wegens misleidende reclame?
deze jongen verkoopt volgens mij een lasercrab-dingetje... en geen laser MH
Of dmx gestuurd
Comment
-
Is het zeker niet want het is rood zoals je kan lezen en niet groen zoals in de afbeeldingOriginally posted by jaspertjehallo
als het die op de foto is maar dan kleiner
dan kan voor 55 euri niet veel kwaad
wie mailt hem even
mvg jasper
Comment
-
Deze is ook wel bijzonder :P
Een 100 watt ...
laser...http://koopjes.marktplaats.nl/muziek...3D%3D&df=1&p=1Comment
-
Ik heb niet bepaald voor verstand van laser. Maar ik moet zeggen dat een hele grote Diode is. En 100 watt moet genoeg zijn 5 meter dikke beton muur te gaan met die laser.
Greetzz en cheerss
Ps: en co2 is toch kooldioxide?I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drugComment
-
Co2 is zuurstof hij zal wel stikstof bedoeld hebben.Originally posted by Baszza91Ik heb niet bepaald voor verstand van laser. Maar ik moet zeggen dat een hele grote Diode is. En 100 watt moet genoeg zijn 5 meter dikke beton muur te gaan met die laser.
Greetzz en cheerss
Ps: en co2 is toch kooldioxide?
En die 100 watt laser kan best wel eens kloppen hoor. vind alleen raar dat er geen sturing bij zit denk dat dit zo'n home base is die nog door andere bakken heen moet om het licht te breken en te sturen.Comment
-
Co2 is absoluut geen zuurstof alleen er zit nog koolstof bij.Originally posted by masterblasterCo2 is zuurstof hij zal wel stikstof bedoeld hebben.
En die 100 watt laser kan best wel eens kloppen hoor. vind alleen raar dat er geen sturing bij zit denk dat dit zo'n home base is die nog door andere bakken heen moet om het licht te breken en te sturen.
Zelf heb je maar een heel klein percentage zuurstof nodig
Co2 is uitstootgas en wordt ook wel Kooldioxide of koolzuurgas genoemd.
O2 is zuurstof
C is Koolstof
Daarnaast wordt dit soort lasers voornamelijk gebruikt voor medische of metaalbewerking doeleinden.Last edited by Controller; 06-07-06, 19:26.Comment

Comment