Originally posted by jurjen_barel
Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
-
Oeps ik hang alweer aan de 230.Originally posted by DJ nnzou idd wel handig zijn zo'n vliegende 230...
Niet meer klooien met kabels waar een knoop ervoor zorgt dat er geen elektriciteit doorkomt
grtzzz DJ nn
Comment
-
-
Hij is misschien niet zo dom, maar ik wil hem jullie toch laten zien
Marktplaats.nl > energiezuinige lamp OSRAM 10.000 WATT.. - Muziek en Instrumenten - Licht en Laser
De Vraag: in welk (groot) theaterarmatuur wordt deze (huge) lamp dan gebruikt?
MEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
stelde ik mij ook vragen bij... zuinige lamp van 10 kW waarvan zijn zekeringen van 16A eruit floepenOriginally posted by nielsbik moest even nadenken toen ik las energie zuinige 10000 watt lamp, maar denk dat ik hem nu wel doorheb.... als 1 iemand in de buurt dat ding aansteekt is gelijk de hele wijk verlicht, scheelt heel wat lampjes....
"dichterlijke" vrijheid dan maar ?
wijziging: in de theaterwereld zou hij veel gebruikt worden: als parkingverlichting ?... the sound of silence...Comment
-
Dan mag je wel een beste zonneklep in je auto hebbenOriginally posted by DJ nnstelde ik mij ook vragen bij... zuinige lamp van 10 kW waarvan zijn zekeringen van 16A eruit floepen
"dichterlijke" vrijheid dan maar ?
wijziging: in de theaterwereld zou hij veel gebruikt worden: als parkingverlichting ?
Comment
-
Komt behoorlijk vaak voor in Fresnellen in TV-studios / filmsets.Originally posted by MEEO Licht en GeluidDe Vraag: in welk (groot) theaterarmatuur wordt deze (huge) lamp dan gebruikt?
Zijn zelfs te vinden in 12-15-18-20-24kW...Last edited by axs; 27-03-07, 21:36.If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Jupz, bijvoorbeeld in deze Arri Fresnel: ARRI Studio T12 DescriptionOriginally posted by axsKomt behoorlijk vaak voor in Fresnellen in TV-studios / filmsets.
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment

moet eens naar zij andere aanbiedingen kijken 

Comment