heb even zitten zoeken maar niets gevonden
Ik vraag me af hoe men hiero de prijs baseerd die wordt afgesproken met de opdrachtgever.
bedoel, wij vragen nou een x bedrag maar dat is gewoon gebaseerd op, we willen dit als winst, dat en dat huren we, en da is dan de uiteindelijke prijs.
ik vraag me dus af hoe anderen dit doen.
ps. zit ook te denken aan een andere prijspasering (afschrijving apparatuur ed.)
Ik vraag me af hoe men hiero de prijs baseerd die wordt afgesproken met de opdrachtgever.
bedoel, wij vragen nou een x bedrag maar dat is gewoon gebaseerd op, we willen dit als winst, dat en dat huren we, en da is dan de uiteindelijke prijs.
ik vraag me dus af hoe anderen dit doen.
ps. zit ook te denken aan een andere prijspasering (afschrijving apparatuur ed.)

) Je moet je ook niet al teveel laten leiden door prijzen van collega's. Klanten komen naar je toe vanwege zojuist genoemde positieve kwaliteiten en als ze alleen maar "shoppen" naar koopjes is het meestal toch maar een eenmalig contact. Trap ook niet in praatjes van klanten als "doe je het nu voor de helft van de prijs, dan bij jij de volgende keer weer de man". Loze beloften ! Wees dus ook consequent. Wanneer je eenmaal je verhuurprijzen hebt berekend ga dan niet teveel stunten. Zo verpest je de markt. Verder kan ik je nog een hele waslijst geven van punten maar daarvoor je beter bij de Kamer van Koophandel terecht. Succes !
Comment