The Passion 2012 in Rotterdam

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Originally posted by moderator
    Dat heb je vaker waneer Henk z'n broer stuurt
    Originally posted by Lala
    We moeten een 'vind-ik-leuk' functie op het forum krijgen!

Dus op bovenstaande: VIND IK LEUK!
    Vind ik leuk!

Comment

• Robert H
      • Jan 2006
      • 378

Aangezien er hier toch medewerkers aan dit kunststukje rondlopen, de hamvraag: Had Pieter Freriks (of z'n broer Philip, daar wil ik even vanaf zijn...) nu autocue of niet? Zo ja, complimenten voor het wegwerken in de productie, ik heb niks gezien...

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4524

even voorop berget lewis is een super zangeres! en stond onder stevige druk. En had best veel momenten van *oeh* gaat het goed of gaat het fout. Maar ze redt zich er steeds uit. chapeau!

2:06 spannend!!!

en ging tijdens het lopen altijd steeds langzamer zingen. goed voorbeeld 3:24
        http://www.eo.nl/evenementen/thepass...-lewis/-mp-/1/ (mooi shot met die stralenkrans jeroen)
        Misschien had de regiseur haar beter tijdens de moeilijke uithalen stil kunnen laten staan.

ik waardeerde fransje enorm. Die blijkt totaal niet te kunnen acteren. En dat is wat mij betreft een te prijzen eigenschap bij volkszangers. (meen ik echt)

En danny de munk ***** laten spelen is handig. Om de hoofdrol door een musicalman te laten doen. Dan weet je dat je een anker hebt.

Ook ik zat de hele tijd met al die zenders in mijn hoofd. Dat alles daar zo werkte is een reteknappe prestatie.
        lekker belangrijk!

Comment

• daviddewaard
          • Mar 2008
          • 627

het orkest was live maar alle stemmen waren playback
          A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• JeroenVDV
            • Mar 2004
            • 963

Originally posted by daviddewaard
            het orkest was live maar alle stemmen waren playback
            Niet waar. Alleen de ingestarte vooropnames (scenes in/rond de stad) hadden zang vanaf multitrack, alle optredens op en rond het Willemsplein hadden live zang.
            Creating shows beyond Imagination

Comment

• JosV
              • Jan 2012
              • 21

Baalde als een stekker dat ik het niet heb kunnen zien, heb het helaas terug moeten kijken op uitzendinggemist.nl Echt heel netjes gedaan!

Had well zo'n idee dat alle scenes in en rond de stad van te voren waren opgenomen, want de in-ears en mic van Danny zaten anders toen hij op en rond het Willemsplein zong :P

@Robert H: Kijk maar in het filmpje van Showband op 2:56.
              Last edited by JosV; 10-04-12, 19:46.

Comment

• Lala
                • Sep 2008
                • 370

Originally posted by Robert H
                Aangezien er hier toch medewerkers aan dit kunststukje rondlopen, de hamvraag: Had Pieter Freriks (of z'n broer Philip, daar wil ik even vanaf zijn...) nu autocue of niet? Zo ja, complimenten voor het wegwerken in de productie, ik heb niks gezien...
                Ik ben dan niet medewerker, maar ik weet het wel. Hij had een autocue van formaat groot bij groot. Er is ergens 1 shot te zien, waar de autocue in beeld komt.

Comment

• BJD
                  • Oct 2007
                  • 771

Ik ben dan niet medewerker, maar ik weet het wel. Hij had een autocue van formaat groot bij groot. Er is ergens 1 shot te zien, waar de autocue in beeld komt.
                  Klopt die zag ik ook voorbijkomen. Volgens mij een gedimde ledwall.

Comment

• JeroenVDV
                    • Mar 2004
                    • 963

Originally posted by BJD
                    Klopt die zag ik ook voorbijkomen. Volgens mij een gedimde ledwall.
                    Heel groot bij heel groot was'ie niet. Gewoon een plasma in de richting van 50 inch, absoluut geen ledwall.

Comment

• frederic
                      • Jan 2006
                      • 3511

Volgens mij was de beginscene toen ze aankwamen met de tram volledig vooraf opgenomen voor de TV uitzending.
                      Op terrein zelf zal het wel live gespeeld zijn, maar met de zangers backstage.
                      De lipsync op de projectieschermen kun je wel een beetje aanpassen.
                      Door de afstand vanwaar ze de projectie zien vanuit het publiek, zal het verschil tussen beeld en geluid toch niet echt zeer merkbaar geweest zijn.

Comment

• Lala
                        • Sep 2008
                        • 370

Originally posted by JeroenVDV
                        Heel groot bij heel groot was'ie niet. Gewoon een plasma in de richting van 50 inch, absoluut geen ledwall.
                        In het shot zoals die te zien was, stond die een flink stuk in het publiek. Lijkt me niet dat het dan een kleine plasma is? Nouja, goed... En formaat groot bij groot... Ik heb ze wel eens kleiner dan 50 inch gezien hoor

Comment

• JeroenVDV
                          • Mar 2004
                          • 963

In het shot zoals die te zien was, stond die een flink stuk in het publiek.
                          Links en rechts van de FOH op de camera-prakken. Het uiteinde van de passerel (waar onze verteller altijd stond) was daar niet ver vandaan. Stage zelf wel

Comment

Working...