The Passion 2012 in Rotterdam
Collapse
X
-
-
even voorop berget lewis is een super zangeres! en stond onder stevige druk. En had best veel momenten van *oeh* gaat het goed of gaat het fout. Maar ze redt zich er steeds uit. chapeau!
2:06 spannend!!!
en ging tijdens het lopen altijd steeds langzamer zingen. goed voorbeeld 3:24
http://www.eo.nl/evenementen/thepass...-lewis/-mp-/1/ (mooi shot met die stralenkrans jeroen)
Misschien had de regiseur haar beter tijdens de moeilijke uithalen stil kunnen laten staan.
ik waardeerde fransje enorm. Die blijkt totaal niet te kunnen acteren. En dat is wat mij betreft een te prijzen eigenschap bij volkszangers. (meen ik echt)
En danny de munk ***** laten spelen is handig. Om de hoofdrol door een musicalman te laten doen. Dan weet je dat je een anker hebt.
Ook ik zat de hele tijd met al die zenders in mijn hoofd. Dat alles daar zo werkte is een reteknappe prestatie.lekker belangrijk!Comment
-
het orkest was live maar alle stemmen waren playbackA&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixenComment
-
Comment
-
Baalde als een stekker dat ik het niet heb kunnen zien, heb het helaas terug moeten kijken op uitzendinggemist.nlEcht heel netjes gedaan!
Had well zo'n idee dat alle scenes in en rond de stad van te voren waren opgenomen, want de in-ears en mic van Danny zaten anders toen hij op en rond het Willemsplein zong :P
@Robert H: Kijk maar in het filmpje van Showband op 2:56.
Last edited by JosV; 10-04-12, 19:46.Comment
-
Ik ben dan niet medewerker, maar ik weet het wel. Hij had een autocue van formaat groot bij groot. Er is ergens 1 shot te zien, waar de autocue in beeld komt.Comment
-
Volgens mij was de beginscene toen ze aankwamen met de tram volledig vooraf opgenomen voor de TV uitzending.
Op terrein zelf zal het wel live gespeeld zijn, maar met de zangers backstage.
De lipsync op de projectieschermen kun je wel een beetje aanpassen.
Door de afstand vanwaar ze de projectie zien vanuit het publiek, zal het verschil tussen beeld en geluid toch niet echt zeer merkbaar geweest zijn.Comment
-
Comment
-
Comment
Comment