Welke order heb jij zoal in de pijplijn zitten ?
Collapse
X
-
Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro -
En hij is binnen, meteen ff 4 Showtec 5-way IP20 stekkerdozen meegenomen (ideale dingetjes). Dinsdag gaat de M201 op snare top bij een eindexamenconcert, bevindingen komen ongetwijfeld ergens op het forum terecht. Snelle vergelijking met een SM58 en Rode M3 verraden dat het een erg natuurlijk klinkende mic is, de SM58 heeft zn typische sound, en de M3 heeft ook een randje agressiviteit.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Tot nu toe zijn ze mij het geld waard . Alles werkt na wat gehannes met usb ellende .
het probleem wat ik tot nu toe had was dat als ik mijn gains moest bijstellen om een goede meting te doen ik ook opnieuw moest kalibreren .
Smaart 7.4 en de i/o's werken samen dmv automatic gain compensation wat inhoud 1 x kalibreren . ik kan daarna mijn gains op en neer halen maar mijn spl read out blijft gehandhaafd iets wat best tijd scheelt .
Daar SIM alleen pure spl geeft heb ik met deze kaarten dus de mogelijkheid om over 6 zones SPL te meten A/C gewogen .
Verder is het een erg fijne combi . SIM voor nauwkeurigheid (en is stabieler dan smaart) voor onax metingen en daarnaast 4 mic posities tegelijk zichtbaar als het moet voor ofax metingen of langere afstanden om te kijken of ik niet te veel onzin uithaal (ben ik best goed in :-).
2 van de 3 i/o's de 3de zit achter deze 2 .

En alles aan het werk
Last edited by Timo Beckman; 29-03-13, 20:41.Comment
-
@ jakkes72
Spectrum metingen incl. SPL logging A/C gewogen werkt prima .
Clocking over 3 kaarten geeft problemen . Kan dus maar 3 fft metingen los laten op dit moment.
De boyz @ rational weten het en gaan er mee bezig . Wordt vervolgt .......Comment
-
En order voor een eenvoudige processor, als opvolger voor deq 2496, deze heeft een vaste zitplaats in een kerk gekregen.
Voor een 100 Volt testsysteem, dus spraak eq, delay en heel belangrijk tegenwoodig, de juiste all-pass filters, nu kijken of we meetsysteem dirac hiermee aan de praat krijgen, tegenwoordig ook voorzien van fasemeting....Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2Comment
-
Vandaag binnen gekomen:
4 setjes van 4x DPA 4099 instrumentmics in peli case.
3x de 'classic kit' met klemmen voor met name 'klassieke' instrumenten.
1x de 'rock kit' high spl versie en met klemmen voor drums, blazers etc.
Dit weekend worden ze direct ingezet, tevens met 4x d:facto II (die zijn nog op demo)
. Oftewel: dat wordt wel weer fijn werken!
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
-
Super moooooooooi!Vandaag binnen gekomen:
4 setjes van 4x DPA 4099 instrumentmics in peli case.
3x de 'classic kit' met klemmen voor met name 'klassieke' instrumenten.
1x de 'rock kit' high spl versie en met klemmen voor drums, blazers etc.
Dit weekend worden ze direct ingezet, tevens met 4x d:facto II (die zijn nog op demo)
. Oftewel: dat wordt wel weer fijn werken!
Groeten Hugo
Ik denk dat Rembrandt de 4 x d:Facto II niet hoeft op te halen
nadat je ze gehoord en gebruikt hebt
Schrijf je nog een gebruikerservaring van gebruik dit weekend?
grtz
NesWeest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
In de planning voor 2014: Cheap & dirty sub/sat-setje (waar wel een fatsoenlijk geluid uit komt!!!) voor de privédingetjes en als het echt een keer niks mag kosten.
Nog geen idee wat het gaat worden (actief/passief, ook niet qua max budget) maar wel langzaamaan aan het oriënteren. Als je suggesties hebt...Comment
-
Dit jaar nog 2 x 12xt ophalen. Volgend jaar komt er nog een powersoft m20d.
Denk dat er ook nog een allen heath qu16 komt.Comment
-
Comment

Comment