Nope...zonder stagebox...Moeten weer even sparen...Heb nog een multi over die ik nog kan gebruiken...;-) Crisis he...;-)
Welke order heb jij zoal in de pijplijn zitten ?
Collapse
X
-
-
Beyer M201TG (eerst maar eens 1)
Zodra ik hem een beetje uit heb kunnen proberen verschijnt er hier wel ergens een stukje tekst denk ik.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
So it took some time but the new rack i ordered for all measurement equipment finally arrived this week .
nu nog alles werkend krijgen . Komende week ook de SMAART i/o testen . Als alles werkt waarschijnlijk nog 3 x-tra inbouwen en combineren met sim3 .
kan dan de nauwkeurigheid van sim combineren met de werk snelheid van smaart .
Verder nog waarschijnlijk een paar link spinners maken voor retour lijnen vanuit de processing.... Genoeg te doen en te weinig tijd......Last edited by Timo Beckman; 16-03-13, 16:59.Comment
-
Meetmicrofoon binnen, de NTi M4260, dit is een type 2, het is de bedoeling om deze onder accreditatie te brengen, en samen met de XL2 analyzer als set beschikbaar te stellen voor metingen, inclusief training.Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2Comment
-
Morgen iig even een SMAART i/o testen in combi met de mic switch van SIM3 . Als het werkt eindelijk SIM en SMAART tegelijk aanslingeren .......Comment
-
weer 2 HD-1-en erbij gekocht vandaag...
nu 14 stuks op voorraad, ofwel bijna 3 Dolby-Surround opstellingen...Comment
-
SIM3 en sim mic switch in combinatie met SMAART 7 en SMAART i/o . Het begint ergens op te lijken :-)
Comment
-
Mooie Mics, Neem aan dat je daar niet jan en alleman door laat lallen, maar dat er echt in gezongen wordt!
Enne, dat niemand ze laat vallen...want dat is echt superzonde!
Vond het trouwens op de plaatjes van de website erg lelijk...dat vind ik bij dit plaatje erg mee vallen...vind ze zelfs erg mooi, zeker tov de bagger sm58....Die mag niet eens in het zelfde mic kistje zitten volgens mij
!
Veel werkplezier er mee!
Ps, door deze mic zullen de echte zangers en zangeressen wel gescheiden worden van de slechte....hehehe....
Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
Nu net bestelt
3 x SMAART i/o .
@nescio01 netjes man maakt het nu een probleem van de vocalisten als het niet helemaal goed klinkt . Ik heb er 1 x mee gewerkt en dat was qua mixen een makkie . Jammer dat er op dat festival maar 1 x echt goed gezongen werd . De rest kon je proberen er wat van te maken maar was verder een beetje kansloos.Comment
-
Kijk Timo, dan heb jij er iig alles aan gedaan.@nescio01 netjes man maakt het nu een probleem van de vocalisten als het niet helemaal goed klinkt . Ik heb er 1 x mee gewerkt en dat was qua mixen een makkie . Jammer dat er op dat festival maar 1 x echt goed gezongen werd . De rest kon je proberen er wat van te maken maar was verder een beetje kansloos.
Ik krijg overigens nog 2 wireless modules nageleverd,
waarmee de kop op een Sennheiser handheld past.
grtz
NesWeest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment

)

Comment