Laatst werd ik op zaterdagnamiddag gebeld door een "klant" of er zondags nog geluid geleverd kon worden.
De voorgeschiedenis, is dat de klant weken eerder offerte had aangevraagd, maar dat ketste af op de prijs. Op zijn beurt had de andere leverancier op zaterdagmorgen de klus afgezegd om onduidelijke reden.
Hoewel de bus nog geladen stond van de vrijdagavond, heb ik gezegd dat ik vol zat en niets meer kon doen voor de "klant"
Je kunt natuurlijk wel penning zestien vragen en achteraf via via horen dat je steen duur bent. De waarheid wordt er doorgaans niet bij verteld.
Hoe gaan jullie met zoiets om?
Speakertech
De voorgeschiedenis, is dat de klant weken eerder offerte had aangevraagd, maar dat ketste af op de prijs. Op zijn beurt had de andere leverancier op zaterdagmorgen de klus afgezegd om onduidelijke reden.
Hoewel de bus nog geladen stond van de vrijdagavond, heb ik gezegd dat ik vol zat en niets meer kon doen voor de "klant"
Je kunt natuurlijk wel penning zestien vragen en achteraf via via horen dat je steen duur bent. De waarheid wordt er doorgaans niet bij verteld.
Hoe gaan jullie met zoiets om?
Speakertech
Comment