Er valt mij wat op de laatste tijd.
vrijwel altijd gaan mensen die setjes zoeken uit van
"ik zoek een capaciteit van 400 / 500 personen op een feestje"
De vragenstellers zijn dan bijna altijd bandjes en driveins die een klantenkring en budget hebben van "gewone" feestjes. Het "feesten en partijen circuit".
Nou doe ik al heel lang feestjes in die hoek.
En
-de gemiddelde bruiloft is tussen de 80 en 140 personen
-de gemiddelde kroeg is 40 tot 100 man die voor jou komen
-de gemiddelde sportclub met een feestje is 140 tot 200 man
-winkelopening... een handjevol voorbijgangers en AUB zacht
enz enz
groter zijn schoolfeesten, carnavalskarren en bedrijfsfeesten maar die komen weinig voor. hebben eigelijk weinig marge OF zitten bij professionals. Waar je met je 2000eurosetje geen indruk op zal maken.
en 400 man is nou net zo een tussenmaat die ik weinig zie. Waar je wel een behoorlijk grote set voor nodig hebt maar die dan weer te klein is voor een bedrijfsfeest of buitenfeest.
samengevat ken ik
0 tot 80 man die halen niets of een afhaalsetje
80 tot 150 personen "bruiloft" dit is het allergrootste deel van de markt
150 tot 250 personen. Hier zit geld en behoefte voor iets goeds in. Dat zijn echt de best veel voorkomende feesten die echt moeten huren omdat ze het niet zelf kunnen ritselen.
250 tot 450 schaarser : te klein voor regiodiscotheek, te groot voor de meeste horecazalen. Wel echt vecta terrein. De suppliers hier hebben jaardeals en zitten, met alle respect, niet op J&H forum "ik heb 2000 euro en ik zoek een set" vragen te stellen"
450 tot meer? hahahahaha
Een setje voor het grootste deel van de markt is dus een uitbereidbare set voor +/- 150 man
Mis ik nou iets?
Doe ik iets verkeerd met mijn reclame en is er een enorme aan te boren markt voor feesten van 300 - 500 personen?
wie schijnt er een lichtje?
vrijwel altijd gaan mensen die setjes zoeken uit van
"ik zoek een capaciteit van 400 / 500 personen op een feestje"
De vragenstellers zijn dan bijna altijd bandjes en driveins die een klantenkring en budget hebben van "gewone" feestjes. Het "feesten en partijen circuit".
Nou doe ik al heel lang feestjes in die hoek.
En
-de gemiddelde bruiloft is tussen de 80 en 140 personen
-de gemiddelde kroeg is 40 tot 100 man die voor jou komen
-de gemiddelde sportclub met een feestje is 140 tot 200 man
-winkelopening... een handjevol voorbijgangers en AUB zacht
enz enz
groter zijn schoolfeesten, carnavalskarren en bedrijfsfeesten maar die komen weinig voor. hebben eigelijk weinig marge OF zitten bij professionals. Waar je met je 2000eurosetje geen indruk op zal maken.
en 400 man is nou net zo een tussenmaat die ik weinig zie. Waar je wel een behoorlijk grote set voor nodig hebt maar die dan weer te klein is voor een bedrijfsfeest of buitenfeest.
samengevat ken ik
0 tot 80 man die halen niets of een afhaalsetje
80 tot 150 personen "bruiloft" dit is het allergrootste deel van de markt
150 tot 250 personen. Hier zit geld en behoefte voor iets goeds in. Dat zijn echt de best veel voorkomende feesten die echt moeten huren omdat ze het niet zelf kunnen ritselen.
250 tot 450 schaarser : te klein voor regiodiscotheek, te groot voor de meeste horecazalen. Wel echt vecta terrein. De suppliers hier hebben jaardeals en zitten, met alle respect, niet op J&H forum "ik heb 2000 euro en ik zoek een set" vragen te stellen"
450 tot meer? hahahahaha

Een setje voor het grootste deel van de markt is dus een uitbereidbare set voor +/- 150 man
Mis ik nou iets?
Doe ik iets verkeerd met mijn reclame en is er een enorme aan te boren markt voor feesten van 300 - 500 personen?
wie schijnt er een lichtje?
Comment