Euhmm.. G-haken, koptelefoons, gaffa, tulpkabeltjes, reservelampjes....
Vergeten .....
Collapse
X
-
Tijdens een klusje de antennes voor de microfoons op het dak van de auto, meubelbak, gezet.
Rijden we weg, enthousiast zwaaiende mensen langs de weg. Tot er iemand voor de auto ging staan en naar het dak wees, plots viel het kwartje.Eindelijk begint mijn website vorm te krijgenComment
-
Klusje in de stad zelf, zo'n 400 á 500 meter bij weg...
heel gek maar wij liepen er gewoon heen zonder apparatuur of iets.. En we zeiden: hier zijn we al... Oow, dat is vroeg.. en toen ging er een lampje bij ons branden. we moesten alles nog hierheen slepen want om het nou in de bus te gooien en heen enterug te rijden is ook tijdverspilling, dus alles op flightcase en rijden maar!!!
Comment
-
De early day's Het eerste optreden. Zat op school toen, bezig met een schoolfuif, enfin je hebt een budget geen spullen. Bel lokale dixoboer op met ik heb ik niks, alleen vd spelers en mengpaneel. Dat moet het kosten en voor 200 man. Enfin hij begint met geluid kost zoveel, blijft dat over voor licht neem je dat en dat totaal zoveel.
Okay perfect komen het ophalen eind vd middag.
Inderdaar om 18u komt er een pa van een vd leerlingen met alles aan wij snel uitladen opbouwen ed... Hmmm hoe hangen we de lampen op? ZONDER truss...? Enfin de dixoboer was niet de moeilijkste vlakbij en heeft nog snel een truss gebracht gratis en voor niks..
Verders andere klus. Hmmm Mengpaneel zou dat niet handig zijn? Of iets simpellers, WAAR is mijn cd-lens cleaner?
Verders, met een auto op lpg, op de vluchtstrook: Jij had toch getankt? Ik nee hoor dat zou jij toch van te voren doen?, Maar jij hebt hem het laatst mee gehad? Enfin langleve de ANWB
Ach ja vergeten is menselijk. Ik zorg dat verloopjes, kabeltjes ed zoveel mogelijk in dezelfde doos zitten als waar het apperaat ook in zit. Of ik pak de schroevendraaien en soldeerbout en pas het gelijk aan.Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jongeComment
-
Natuurlijk het standaard verlengkabeltje weleens vergeten, maar verder valt het nog alles mee.
Wat wel interessant was: ik mocht voor de 2de keer gaan draaien op een bepaalde locatie. De vorige keer had ik een geluidsset meegenomen en bleek daar een enorme Dynacord set te hangen. Nu had ik dus niets gehuurd. Enkele uren voor vertrek keek ik nog eens even op de website voor het adres en zag ik een foto zonder geluidsset. Toen ben ik toch maar eens even aan het bellen gegaan anders was het: geluidsset vergeten.Comment
-
Het sleuteltje van de laadklep[B)]
Afstandbediening voor de rookdoos.
Adapter voor de draadloze singijzers[
]
DMX plaatje voor achterin de magnum 2000 rookdoos.
Truss pennen[xx(]Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
helaas bij onze laadklep gaat dat niet
maar ja met een stuk karton lukt het wel
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment

Comment