Vergeten .....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

wat denk je van de sleutel van de schuur en vervolgens de beur van je huis gewoon acht je dicht trekken. zat dus met een probleem. vervolgens een ruitje in geslagen.

groetjes,
    Bas

Comment

• sidhe
      • Nov 2003
      • 22

Kwam paar weken geleden terug van klusje bouwen, aangezien we net controle hadden gehad door de politie even tegemoet komende collega's waarschuwen... zie iets heen en weer slaan achter de bakwagen... ga kijken blijken de deuren nog open te staan...
      collega's voelden zich behoorlijk stom geloof ik

Comment

• dj_lucv
        • Aug 2001
        • 616

Zaterdag was het weer zover: kabelkistje tot op de nok toe gevuld en naar klus 1 gebracht. Opgebouwd en de kist daar laten staan zoals altijd. Vervolgens een dj-set op gaan bouwen en er achter komen dat de tulpjes en signaal kabel nog in de kist liggen. [B)]

Comment

• LJ
          • Feb 2003
          • 44

Ook een bekende klassieker:
          overdag in de warme zon opbouwen voor je openluchtshow gehuld in t-shirt
          's avonds/nachts show/afbreken met behoorlijk dalende temperatuur en geen jas of trui mee...

of andersom:
          Het is koud buiten, dus dikke trui en broek aan en dan een schoolfeest doen in een kantine waar het zo'n 35 graden is...
          LJ

Comment

• Koemar
            • May 2003
            • 81

Oja mn collega's waren er niet zo blij mee dat ik het dmx 5-3 verloopje nog lekker bij mn pc had liggen, terwijl hun in Groningen stonden met de Fat Frog en 8 Coemarretjes [)]...Sterker nog, ze waren best pissed [}]

Ach ja Fauten zijn er om gemaakt te worden[B)]
            Doe-mar een Coemar!

Comment

• Barthez
              • Dec 2003
              • 256

Vandaag ook nog een leuke meegemaakt, 2 collega's laden wel de foh mixer en het fx-rack in, maar vergeten de koffer met de psu van de mixer (gelukkig is die koffer ook niet paars [B)]) [][)]
              Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• Martijnvanthiel
                • Oct 2002
                • 104

Nadat je klant er minstens 15 keer over gebeld heeft alsnog een 125a split vergeten. En die stekkertjes hebben ze niet bij de bouwmarkt......

Groeten
                Met vriendelijke groet,

Martijn van Thiel

Comment

• Pieter Huijgen
                  • Sep 2003
                  • 766

Tijdje geleden meegemaakt dat we een klus deden met focus in Nemo in Amsterdam. Daar aangekomen bleek de bakwagen leeg te zijn. De volle bakwagen stond in Nijmegen, waar
                  een andere ploeg moest breken
                  Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Daan Hoffmans
                    • Aug 2000
                    • 1225

@ par-av.nl:
                    Valt dat niet een beetje op dan tijdens het rijden?
                    <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Scan head
                      • Feb 2004
                      • 143

Ook zo slim... Klusje dichtbij huis. alles ingeladen en niks vergeten.

staan we daar opgebouwd en wel.

"hé, heb jij een cd meegenomen om te sound-checken, ik wil even spelen"

"eeeeeuh, nee?"

'enkele seconden later zien we iemand met een koptelefoon( jaaaa een hele koptelfoon, geen twee oorjes :S) nou.dan zullen ze vast ook wel een cd meehebben. maar nee hoor, de jeugd is al zover dat iedereen met MP3 spelers rondloopt, nouja, dat kon ook wel. maar hij was hem wel even kwijt.

Wij het aansluiten, wat blijkt... bat. op.. nou, hij kreeg er 1 van ons. en jaja, wat stond er als enigste nummer op? Frans bauer natuurlijk! Heb je even voor mij? nou toen was het gauw: Bedankt, je was een grote steun.. we kregen er wel geluid uit maar om nou echt te testen of het wel mooi klonk, nee!

Comment

• Michael
                        • Nov 2002
                        • 643

Afgelopen zaterdag. PA setje afleveren en bekabeling leggen. Dj set stond midden in de zaal dus even signaalkabeltje van 40 meter trekken. Meer dan een half uur bezig omdat er alleen een stomm pokke ladder aanwezig is kom je als je klaar bent tot de conclussie dat je maar een kabeltje gelegd hebt in plaats van twee [}][}], en hoppa![xx(]

Comment

• dj_lucv
                          • Aug 2001
                          • 616

citaat:Geplaatst door Michael

Afgelopen zaterdag. PA setje afleveren en bekabeling leggen. Dj set stond midden in de zaal dus even signaalkabeltje van 40 meter trekken. Meer dan een half uur bezig omdat er alleen een stomm pokke ladder aanwezig is kom je als je klaar bent tot de conclussie dat je maar een kabeltje gelegd hebt in plaats van twee [}][}], en hoppa![xx(]
                          Aan het uiteinde 2 kabels knopen, en vervolgens goed intapen. Niet bevordelijk voor je kabels als je het té lomp doet maar wel snel. [8D]

Comment

• kelsson
                            • Sep 2003
                            • 40

5 minuten voor show tijd erachter komen dat ik de butt-plug voor de scans vergeten ben. Mocht ik fijn even de truss inklimmen om 'm d'r alsnog in te stoppen.
                            O ja, de ergste :
                            Toen ik voor het eerst met serieus bewegend licht aan de slag ging :
                            Complete stress, ik krijg m'n scans niet aan de praat. Vorige lichtman van wie ik de band had overgenomen helemaal van uit hetoosten naar Rotterdam gereden. Eerste vraag die hij stelt :

"Heb je wel een Lamp-On gegeven ?"

"..."
                            Bijna klaar. Nog 5 minuutjes ...

Comment

• vasco
                              • Oct 2003
                              • 2567

Dus die man uit het oosten was ook wat vergeten

Comment

• RDH
                                • Aug 2001
                                • 298

citaat: Had ik al mic-clips gezegd? nee? Well... mic-clips in dat geval...
                                micclips is idd een klassieker...nog erger, de nippels die aan die clips horen [] of gewoon het complete statief vergeten.

Mengtafelvoedingkje heb ik ook weleens gehad, moest heel klein PA setje wegzetten, dus hoppa 2 topjes op statief, phonic mixertje mee (t waren maar 3 mic's ofzo) en wat denk je...kom ik er daar achter dat ik de adapter van die phonic vergeten was [:s]

Remco

Comment

Working...