Djeezus Miljarde, altijd die kl*te kleurenfilters...
Vergeten .....
Collapse
X
-
PSL Bvba powered by
L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
Yahama LS9-32 / MC7L-48
Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic -
En daarom ben je nou shure-fan geworden...citaat:Geplaatst door shure-fan
ik ben zelf wel een het broekriembeugeltje van me sennh. in-ear ontvanger vergeten, en kabeltje was te kort om in me broek te steken, kon de hele avond dat ding in me hand vast houden (stond gelukkig niet op het podium)
Comment
-
Wat ook niet leuk is: BPM Studio systeem mee hebben, had hem alvast in 19'' dj case erbij gedaan.
TFT, muis EN toetsenbord vergeten, daar wordt je dus echt niet vrolijk van.
Op lokatie even overlegt met de uitbater en die zei dat we maar even uit de vergaderzaal wat spulletjes moesten pakken
Zo zie je maar dat er ook aardige zijn, alhoewel... van die man mogen we nooit rook gebruiken
We're ready to party, are you?Comment
-
Nu we het toch over bpm hebben.
Mijn BPM systeem heeft een verwisselbare ( verwijderbare) harde schijf , die tijdens transport eruit gehaald wordt.
U raad het al.
Ook het sleuteltje van de harde schijf is een leuke.
Ooit in de ijsselhallen in Zwolle nog een idiot round gedaan om 8 uur s, morgens na het laden.
Wat hangen er toch nog een boel kettingen naar beneden.
Na de sterke koffie toch maar even die 8 takels eruit gehaald.
Oud en nieuw 2003 . shit er zit nog een steeltje van ons in het dak.
en dat om 1 uur s, middags net na de afbouw.Comment
-
-
de kist met jute zakken toen we een keer om vier uur 'smorgens moesten beginnen.
(wel heel lang geleden maar dingen vergeten in van alle tijden)
de eerste 10-12 punten opgelost met RR- & Flashlight-shirtjes van de rigging-crew,
daarna verder met een paar 'handdoekrollen'
toen hebben we voor het eerst gewerkt met "witte jute",
later heb ik dat nog gebruikt voor beursklusjes op de witte spanten van de Statenhal ,
en daarna met afrokflanel van Stageco die een 'rolling stage' kwam bouwen.een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
heb vandaag mijn school tas vergeten[xx(].
was mijn laatste schooldag dat ik heel veel moest in leveren
.
moest ook naar huis fietsen(15 KM)
.
vraag me af hoe het heeft kunnen gebeuren.
voor de rest eigenlijk nooit wat vergeten. of het moeten snoertjes zijn maar dan maak ik gewoon nieuw terplekke
.
groetjes,
BasComment
-
Deze kwamen uit de buurt van Lochem (NL) en dan heb je het - met wat meer eerbied - dus over "Bühnebargen"citaat:Geplaatst door Kevin_DM
héhé, waarvoor die podiumvarkens toch ook soms niet goed voor zijn eh
Ik durf te wedden dat "Opa" of "die Rooie" het niet eens weer weten. Maar voor mij waren het toen redders in de nood.
een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Personality's voor de pearl... toen moest er iemand ff op en neer van Leiden naar Woerden. Een keer wat te weinig truss en hier en daar een kabeltjeSR20DETComment
-
Grote klus. Collega had de hele middag ziten proggen op de Pearl.
Vlak voordat we naar huis gingen om in de avond terug te keren. "Hahaha pak het sleuteltje, laat m schrikken."
's avonds laat, terug op lokatie: "pompiedompidom, nou we kunnen zo beginnen toch?!" "Waar is *** het sleuteltje van de Pearl."
Collega eerst laten zweten, 'hahaha nou vooruit hier heb je m terug...*graai graai*...ow kut, die ligt nog thuis'
Had ik hem thuis apart gelegd zo van: "Dan vergeet ik die iig niet" Gelukkig was het een thuiswedstrijd en boontje komt om zn...Comment
-
Haha, dus als je je kabels vergeet heb je wel altijd een kist vol met pluggen en snoer bij je?? [citaat:Geplaatst door BAJ productions
voor de rest eigenlijk nooit wat vergeten. of het moeten snoertjes zijn maar dan maak ik gewoon nieuw terplekke
.
]
Goed plan! ...doen we niet!Comment
-
Opa, of pa zal je bedoelen... Daarmee heb je dan meteen "pig numero uno" van europa bij jecitaat:Geplaatst door rinus bakker
Deze kwamen uit de buurt van Lochem (NL) en dan heb je het - met wat meer eerbied - dus over "Bühnebargen"citaat:Geplaatst door Kevin_DM
héhé, waarvoor die podiumvarkens toch ook soms niet goed voor zijn eh
Ik durf te wedden dat "Opa" of "die Rooie" het niet eens weer weten. Maar voor mij waren het toen redders in de nood.
--- watt ever you want ---Comment

Comment