forum (mis)bruik

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

AH! Bericht had ik anders uitgelegd David.

Moderating gebeurt door een clubje vrijwilligers, vakidioten...

Ze zijn herkenbaar aan de blauwe nickname in de forum onderdelen waar ze actief zijn als moderator.

Eigenlijk, als ik verkeerd samenvat dan wordt ik ongetwijfeld gecorrigeerd, is dit onderwerp een oproep om onderwerpen in het juiste forum onderdeel te starten.

Dat secondeer ik volledig! merendeel van de acties van het moderating team betreft het verplaatsen van een onderwerp naar het juiste ondredeel.....

.....maar........

We hebben een sub forum "over deze forums", bedoeld voor alles wat over het forum gaat.

We hebben ook de lounge, die bedoeld is voor slap geleuter en alles met een knipoog.

En waar plaats je nu precies de oproep om beter op te letten waar je een onderwerp aanmaakt?

...ik vind 'm grappig

ps. Axs, Kort- SM tellen we feitelijk al niet meer als buitenland hoor...
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• mrVazil
      • Mar 2010
      • 330

dream on mod, Limburg onafhankelijk

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by mrVazil
        dream on mod, Limburg onafhankelijk
        Eindelijk... na Griekenland en Portugal nu ook Limburg uit de Euro !!!

Comment

• Drumvogel
          • Nov 2004
          • 175

We moeten ons dan wel beseffen dat DAP en Showtec dan duurder worden! Invoerrecht enzo.

En ik dacht dat we in '74 al gestopt waren met het ondermijnen van Limburg...

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

Originally posted by moderator
            ps. Axs, Kort- SM tellen we feitelijk al niet meer als buitenland hoor...
            Ben ondertussen al verhuisd vanuit Kort-SM naar Newerchurchs
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• dj-wojcik
              • Jul 2008
              • 911

Originally posted by MacGyverSounds
              Eindelijk... na Griekenland en Portugal nu ook Limburg uit de Euro !!!
              Ik word er ondertussen wel moe van. Om iedere keer weer aan te horen dat Limburg onafhankelijk van Nederland moet worden gemaakt. Terwijl ik ondertussen toch blij ben dat eigenlijk al het uitschot buiten Limburg zit en dat we geen last hebben van die klootzakjes
              [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
              [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• NesCio01
                • May 2010
                • 1987

"Da heel Limburg Hollands l*lt?"

en de gouverneur ook gewoan
                Commissaris v/d Koningin heet?

grt
                Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• showband
                  • May 2001
                  • 4516

Originally posted by dj-wojcik
                  Ik word er ondertussen wel moe van. Om iedere keer weer aan te horen dat Limburg onafhankelijk van Nederland moet worden gemaakt. Terwijl ik ondertussen toch blij ben dat eigenlijk al het uitschot buiten Limburg zit en dat we geen last hebben van die klootzakjes
                  die figuren met geblondeerd haar bedoel je?
                  lekker belangrijk!

Comment

• dj-wojcik
                    • Jul 2008
                    • 911

Ik snap je opmerken niet helemaal. Maar wanneer je door Rotterdam loopt weet je precies waarover ik het heb. Daar hebben wij hier in Limburg en waarschijnlijk in Friesland geen of nauwelijks last van.
                    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Big Bang
                      • Apr 2008
                      • 652

Terwijl ik ondertussen toch blij ben dat eigenlijk al het uitschot buiten Limburg zit en dat we geen last hebben van die klootzakjes
                      Loop niet te lullen.

www.ad.nl/misdaadmeter

Je ziet hier dat de misdaadcijfers in eerste instantie vooral afhankelijk zijn van de bevolkingsdichtheid. Bovendien stonden in 2009 (van 2010 kan ik niet zo'n mooi lijstje vinden) steden als Roermond en Heerlen (plaats 7 en 8) hoger in de lijst als steden als Utrecht, Gouda en Leiden.

En als inwoner van de stad die al jaren bovenaan staat als meest onveilige stad van Nederland (en dan woon ik ook nog eens in Woensel-Noord ) kan ik jullie vertellen dat t allemaal wel meevalt met de criminaliteit in Nederland...
                      It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• showband
                        • May 2001
                        • 4516

Ik snap je opmerken niet helemaal. Maar wanneer je door Rotterdam loopt weet je precies waarover ik het heb. Daar hebben wij hier in Limburg en waarschijnlijk in Friesland geen of nauwelijks last van.
                        Ik loop met alle plezier vaak door rotterdam, amsterdams zuid of den haag . Waar het gezellig winkelen is op de markt in de schilderswijk (ja die wijk die op TV altijd als voorbeeld voor de allochtone mislukking misbruikt wordt) De bijlmer was vroeger wel heel erg. Als "stadse" wordt ik net zo goed lastiggevallen door lokale snotneuzen in limland, overijssel en zeker in friesland (raar volk soms). Als ik lokale snotneuzen in rotterdam zie. De taal is anders. Of "mot ik je us op uwwe bek rossen" of "ik ga je doodvermoorden, ja man. ik weet waar je huis woont". Maar schering en inslag is het niet.

En ik kan je vertellen dat ik objectief meer en vaker problemen heb met publiek in schuurfeesten dan met de gewone mensen in "het westen" waar iedereen zo bang voor is.

"Geblondeerd" bedoel ik de limburgse voorman van het fatsoen mee... Die was ironisch bedoeld....je weet wel... randstad humor als reactie op "Terwijl ik ondertussen toch blij ben dat eigenlijk al het uitschot buiten Limburg zit". Dan moet ik aan stadsgenood en import hagenees W denken die nu, terecht opgemerkt, buiten Limburg zit. Hij zit in mijn gemeenteraad. Alleen voor die 1200euro per maand dat ie krijgt komt ie letterlijk nooit iets doen. Helaas dat soort tuig hebben we hier wel.

maar we dwalen af.
                        Last edited by showband; 09-06-11, 09:53.
                        lekker belangrijk!

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

Originally posted by showband

maar we dwalen af.
                          meen je niet...

Ik vond Limburg uit de Euro al een leuke, maar het wordt dus nu Zeeland uit de NAVO, of Friesland uit de MelkUnie?
                          LOL, vind m eigenlijk steeds leuker worden, deze ergenis..

Comment

• NesCio01
                            • May 2010
                            • 1987

Wat doen we dan met Oerol?

grtz

btw: kZag Firefox in t Frysk.....
                            Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• AJB
                              • Jul 2003
                              • 2289

Friesland wordt stiekem toch het centrum van een nieuw koninkrijk...
                              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                              ------------------------------------------------
                              Arvid Buit
                              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• ajdeboer
                                • Feb 2009
                                • 198

Originally posted by AJB
                                Friesland wordt stiekem toch het centrum van een nieuw koninkrijk...
                                Met Drachten als hoofdstad zeker?

Comment

Working...