AH! Bericht had ik anders uitgelegd David.
Moderating gebeurt door een clubje vrijwilligers, vakidioten...
Ze zijn herkenbaar aan de blauwe nickname in de forum onderdelen waar ze actief zijn als moderator.
Eigenlijk, als ik verkeerd samenvat dan wordt ik ongetwijfeld gecorrigeerd, is dit onderwerp een oproep om onderwerpen in het juiste forum onderdeel te starten.
Dat secondeer ik volledig! merendeel van de acties van het moderating team betreft het verplaatsen van een onderwerp naar het juiste ondredeel.....
.....maar........
We hebben een sub forum "over deze forums", bedoeld voor alles wat over het forum gaat.
We hebben ook de lounge, die bedoeld is voor slap geleuter en alles met een knipoog.
En waar plaats je nu precies de oproep om beter op te letten waar je een onderwerp aanmaakt?
...ik vind 'm grappig
ps. Axs, Kort- SM tellen we feitelijk al niet meer als buitenland hoor...
Moderating gebeurt door een clubje vrijwilligers, vakidioten...
Ze zijn herkenbaar aan de blauwe nickname in de forum onderdelen waar ze actief zijn als moderator.
Eigenlijk, als ik verkeerd samenvat dan wordt ik ongetwijfeld gecorrigeerd, is dit onderwerp een oproep om onderwerpen in het juiste forum onderdeel te starten.
Dat secondeer ik volledig! merendeel van de acties van het moderating team betreft het verplaatsen van een onderwerp naar het juiste ondredeel.....
.....maar........
We hebben een sub forum "over deze forums", bedoeld voor alles wat over het forum gaat.
We hebben ook de lounge, die bedoeld is voor slap geleuter en alles met een knipoog.
En waar plaats je nu precies de oproep om beter op te letten waar je een onderwerp aanmaakt?
...ik vind 'm grappig

ps. Axs, Kort- SM tellen we feitelijk al niet meer als buitenland hoor...

en dat we geen last hebben van die klootzakjes

als reactie op "Terwijl ik ondertussen toch blij ben dat eigenlijk al het uitschot buiten Limburg zit". Dan moet ik aan stadsgenood en import hagenees W denken die nu, terecht opgemerkt, buiten Limburg zit. Hij zit in mijn gemeenteraad. Alleen voor die 1200euro per maand dat ie krijgt komt ie letterlijk nooit iets doen. Helaas dat soort tuig hebben we hier wel.
Comment