Enquête veiligheidsschoenen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Anneloes
    • Dec 2010
    • 3

Enquête veiligheidsschoenen

Deze enquête is bedoeld voor dragers van veiligheidsschoenen.
    Voor deze enquete is geen toestemming verleend(ik kan niet vinden waar ik de admin een bericht kan sturen voor toestemming)

Ik volg op het moment een minor zorg en technologie van de Hanzehogeschool Groningen.
    Samen met mijn projectgroep doen we onderzoek naar de tevredenheid van de dragers van veiligheidsschoenen. Het doel van deze enquête is hoofdzakelijk bedoeld om inzicht te krijgen in de ervaring met warme of koude voeten in veiligheidsschoenen.
    Ook bij licht en geluid zullen mensen veiligheidsschoen moeten dragen. Nu kennen wij vanuit de projectgroep niemand in deze sector en de aangeschreven bedrijven hebben (nog)niet gereageerd. vandaar dat ik het via deze weg probeer.

Deze enquête is online in te vullen via de volgende link:

Het invullen van de vragenlijst duurt maximaal 5 minuten.

Vriendelijke groeten,
    Anneloes en overige project-leden.
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

Sommige dingen moet je vergiffenis voor vragen en geen toestemming ...

Van welke opleiding is deze minor?
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• Zinzi
      • Jul 2003
      • 87

heb hem meteen maar even ingevuld. Succes met het verdere onderzoek.

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

wat een gelul..

wel eens gehoord van zool-profiel, stalen neus vs plastic neus, veter vs klittenband, veiligheidsklompen, etc?

kortom : opnieuw beginnen, of gewoon niet doen.

Comment

• Lala
          • Sep 2008
          • 370

Originally posted by MacGyverSounds
          wat een gelul..

wel eens gehoord van zool-profiel, stalen neus vs plastic neus, veter vs klittenband, veiligheidsklompen, etc?

kortom : opnieuw beginnen, of gewoon niet doen.
          Daar gaat het toch niet om? Het is een onderzoek voornamelijk over warme en koude voeten in werkschoenen. Als ze van die vragen zelf blij worden, dan is het toch goed?

Comment

• rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5429

het is een marktonderzoekje om meer omzet te kunnen gaan maken aan PBM's,
            straks komen
            - helmen met ingebouwde airco,
            - handschoenen met vingertop magneten, (zodat er geen shackle-pennen meer kunnen vallen)
            - gordels met lage-rug ventilator (zodat je snel weer in een frisse atmosfeer kunt werken )
            en...
            X-ray veiligheidsbrillen

Kijk en voor dat laatste hebben wij vieze mannen natuurlijk wel een klein bedragje over.

En we krijgen weer wat inzicht in het niveau van de opleidingen in deze sector.
            En jawel, ik ben het wederom eens met Mac.
            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• DJ FR Sound & Licht
              • Aug 2010
              • 35

heb hem ook even in gevuld. Veel Suc6 er mee
              Showtime Drive-In Show with: Eurolite, Behringer, Showtec, DB technoligisch , American DJ

Comment

• hardstyle
                • Jan 2010
                • 427

Ik heb je ook even een plezier gedaan

Comment

• MusicSupport
                  • Feb 2006
                  • 1016

Het soort veiligheidsschoen doet er wel degelijk toe! Dus Mac en Rinus hebben een goed punt! Schoenen met staal of composiet neuzen kunnen een compleet ander warmte ontwikkelingspatroon hebben. Ook het draagcomformt door toedoen van materialen, gewicht of.... die onder invloed van een veiligheidsfactor zijn gekozen kunnen beinvloedende factoren zijn.

Daarnaast staat Gerba niet eens in de lijst... volgens mij een van de grote veiligheidsschoenenboeren hier in Brabant...

De onderzoeksvraag is dan ook niet helemaal lekker geformuleerd. Of je koude of warme voeten hebt op het moment dat je de schoen aantrekt is niet te voorzien en of je warme of koude voeten krijgt in het schoeisel hangt net als bij het moment van aantrekken ook af van het weer, de luchtvochtigheid,... en dus niet alleen van het feit of je binnen of buiten werkt, of je een huidaandoening hebt of....

Onderzoeksdoel herformuleren en nieuwe onderzoeksvragen en enquetevragen opstellen
                  (Ja, deze jongen heeft ook HBO gestudeerd!)
                  Last edited by MusicSupport; 06-12-10, 23:04.
                  d&b Audiotechnik

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Als je goed hebt opgelet zie je ook dat je het merk van de schoenen in moet vullen. Neem aan dat daaruit af is te leiden om wat voor constructie het gaat.
                    Er wordt alleen gevraagd om een enquête in te vullen, waarom dan zoveel commentaar zonder precies te weten wat er verder achter steekt?
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• koentjes
                      • Dec 2007
                      • 333

Gerba, uit het mooie plaatsje Dongen

Ik heb nog een tip voor diegene met koude voeten in werkschoenen met stalen plaat in de zool;
                      Neem een stuk ondertapijt voor laminaat (of radiatorfolie) en knip dat in de vorm van de binnenzool van de schoen.
                      Leg het erin, en je zult geen last meer hebben van koude voeten....

Comment

• rinus bakker
                        • Mar 2002
                        • 5429

Was het niet net als met schaatsen of laarzen:
                        maatje te groot een een extra paars sokken?

Alsof er met veiligheidsschoenen geen andere dingen zouden zijn dan koude en zweetvoeten.
                        Dat lukt me ook prima met gewone scheonen.
                        Dit is weer netzo iets als Arbopodium dat zich druk ging maken over kantoormeubilair beeldschermwerk en zwangerschapsverlof.
                        (Dat is G*ddomme in 100.000 andere studies al lang onderzocht en geregeld.
                        Maar voor de typische vaktechnische biezonderheden hadden deze bureaucraten geen oog!)
                        Ik weet dat helmen veiligheid kunnen bevorderen voor grounders, maar ze zullen ook eerder leiden tot nekklachten vanweg het steeds iets verder met het hoofd acherover moeten buigen.
                        Mijn veiligheidsschoenen waren het meest van de tijd gewoon handig gereedschap:
                        ik kon er een trussje opleggen om er gemakkelijker een steel of spanset onder door te halen.
                        Maar over de onderwerpen zoals door Mac al gemeld en/of
                        andere L&G specifieke topics niente-nada-zero-noppes.
                        Wat is dan de meerwaarde anders dan zoeken naar afzetmarkten voor bepaalde merken.
                        Ik had zowel hoge als lage schoenen, en ook van meerdere merken,
                        moet ik dan per soort en merk die onzin elke keer weer invullen?
                        Slecht / onduidelijk / onzinnig onderzoek verdient een kritische ontvangst.
                        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5946

Onder verwijzing naar de spelregels van dit forum, specifiek 1.

1. Publiciteit / reclame
                          Elke publiciteit of reclame (eveneens voor een website of forum) zonder verder onderwerp is ongewenst. Enkel de vermeldingen die samengaan met een discussieonderwerp zijn welkom. De volgende zaken zijn onaanvaardbaar:

• Reclameboodschappen voor een commerciële zaak en/of een website.
                          • Contactadvertenties. Het forum is geen chatbox om met andere mensen rechtstreeks in contact te komen.
                          • Reclameboodschappen om eigen materiaal of diensten te verkopen of aan te bieden.
                          • Oproepen tot deelname aan onderzoeken, prijsvragen en andere goedbedoelde activiteiten.
                          • Acquisitie of directe verkoop door rechtstreekse benadering van forumleden.

Onder de motto's: "Wie de schoen past, trekke hem aan" en "Lange tenen hebben meer baat bij S2 en S3 stappers"
                          zal het slotje op dit onderwerp hopelijk niet als een verrassing komen.

Wel een leuk onderwerp: Op welke veiligheidsschoenen werk jij in onze sector?
                          Iemand zin om die extra graties handige enquête tool aan te slingeren voor een wel relevante lijst met vragen waar we iets uit kunnen afleiden voor onze sector?

Ik wil wel helpen met het opstellen van de vragen, musiccupport heeft er zo te zien ook ervaring mee, wellicht leuke stage klus voor een student?

Roept u maar!
                          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...