PA-Markt 2011: Zaterdag 19 maart

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Originally posted by Whitefarmer
    Vandaag wel fit Mac?
    Straks nog ff avondgymnastiek, daarna goed slapen, morgenvroeg heet douchen, en dan hoppa... Leeg naar huis.

Showband regelt de koffie ( neem je een hapseltje mee voor de koeling?)
    Mark regelt gevulde koeken,
    De helft van de handel schijnt net verkocht te zijn, dus ik kan prima ouwehoeren de hele dag...

Cq1's en USW's en dubbel 18 ev-dlx wil ik liever niet weer meenemen ...

IDeal betalen vanaf 200 euro mogelijk...

YEAH helemaal fit for duty. ,!!!!!
    Cum !

Comment

• Whitefarmer
      • Oct 2003
      • 1244

..zucht over een uurtje sluit de beurs alweer, en ik ben net klaar met klus...

In een uur naar Houten, dat lukt niet vanaf Mierlo, op naar volgend jaar.

...... was het gezellig/leuk?
      Groeten John
      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Stefan-w
        • May 2010
        • 92

Ik heb me in iedergeval prima vermaakt!
        Weer erg druk dit jaar en goed gevulde stands

Heb er weer zeker een paar mooie dingen tussenuit kunnen plukken

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Was dus op weg gegaan, vanaf Breukelen nog geen half uurtje rijden.
          De A2 op en gelijk in de file, na een uur pas bij Maarssen en maar weer omgekeerd.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• BJD
            • Oct 2007
            • 771

Beurs was ok, al was het "zooi" gehalte wel wat hoog naar mijn idee.
            Maargoed ik heb nog even met showband kunnen babbelen, voor weinig een Apex Intelli-Q gekocht, en nog wat ander klein spul weten te bemachtigen.

Comment

• Roeltej
              • May 2001
              • 761

Originally posted by showband
              ik ben herkenbaar aan de wat dommige blik van een muzikant tussen de technici.
              Nu weet ik waar ik je aan herkende
              Vitality Show

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Was leuk, morgen nog ff wat nabrengen hier en daar, en dan maandag op vakantie van al het geld ( 2 dagen veluwe.... Lol ... )

Comment

• jakkes72
                  • Dec 2003
                  • 1015

Originally posted by MacGyverSounds
                  Was leuk, morgen nog ff wat nabrengen hier en daar, en dan maandag op vakantie van al het geld ( 2 dagen veluwe.... Lol ... )

Waar op de Veluwe....., is nogal groot....
                  Ik hoop dat je nog geld overhoud dan.....

Comment

• renevanh
                    • Oct 2004
                    • 2371

Om 9:45 aanwezig en om 10 uur naar binnen gegaan met de voorverkoopgroep.
                    Toen was eigenlijk al direct te merken dat de boel wat krapjes was opgezet. Toen de rest binnenkwam werd dat alleen maar duidelijker, men stond regelmatig helemaal vast. Erg druk dus!

Ik was nogal specifiek op zoek naar dingetjes, met name Windup statiefjes (ST132, geen logge VMB's... moet ze wel alleen in de bus kunnen krijgen ).

Statiefjes heb ik niet kunnen vinden, T4'tjes waar ik nog even mee wilde wachten om een grotere kans te maken op een lagere prijs (rond 1 uur werd het opeens een stuk rustiger, toen begonnen overal de prijzen te zakken) was ik NET te laat, idem voor een paar kistjes die ik had zien staan.

Een aantal standhouders zaten hoog in de prijzen en zakte ook niet (vloerkruizen a 10,-, met wat moeite kon je 5,- korting krijgen op 6 stuks), etc.
                    Veel producten die voor nieuwprijzen (of zelfs meer) stonden en dat toen ik uiteindelijk rond 1430/1445 weg ging nog steeds op die prijs hingen. Ook toch best nog wel wat nieuwe producten, compleet in gesealde doos. Ik dacht dat dat niet de bedoeling was, maarja...

Kortom: druk, hoge prijzen en praktisch niks gevonden (2 hardware in-ear belt koffertjes om draadloosjes in te stoppen a 2,50). Volgend jaar hopelijk beter.
                    Last edited by renevanh; 19-03-11, 20:11.
                    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Originally posted by Roeltej
                      Nu weet ik waar ik je aan herkende
                      Duhh, daaraan kun je toch ook altijd zien wie er bij de band hoort waar je voor werkt.
                      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• keenoncoolstuff
                        • May 2003
                        • 695

Inderdaad een hoog zooi-gehalte, vaak ook nog veel te hoog geprijsd. Mijn vangst: Een BSS DI, 2 EV N/D478 (die ik binnenkort eens ga testen naast een 606) en 2 kleine keesjes voor losse meuk. Gekeken naar 2 BSS 402's die echter zo afgeragd waren dat ik zelfs 300 euro per 2 teveel vond. Dan betaal ik liever meer, maar heb er dan 1 die nog fatsoenlijk uitziet. Het oog wil ook wat, toch???
                        Jammer alleen van de Apex EQ (volgens mij heeft BJD hem net voor mijn neus weggesnaaid). In nieuwstaat, voor een leuke prijs, niet?
                        Last edited by keenoncoolstuff; 19-03-11, 21:29.
                        All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                        If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• RonaldH
                          • Aug 2009
                          • 274

Ook vanaf 10 uur aanwezig, en je loopt na een half uur al te zoeken naar een plaats bij de verschillende stands, Om nog maar te zwijgen over het gezellig schuifelen...
                          Vangst vandaag:
                          wat kleurfilters van Flashlight, rol witte 38mm tape, en een risico koopje (Synq 3k6 V1.0...) Wel weer veel truss en parren gezien
                          En eigenlijk niets van het verlanglijstje gevonden
                          Er is meer te koop dan je betalen kunt

Comment

• tcnr sound & light crew
                            • Jun 2010
                            • 44

Mijn eerste keer:
                            Om kwart over tien aanwezig, ik was op zoek naar een L-rack, jammer dat ze alleen kleine hadde. (geen goede werkhoogte).
                            Wel heb ik een mooie case, kabeltjes, stekkerdoze, rolletje plakband en een wielplaatje (waar iedereen overigens mee liep) weten te bemachtigen
                            En mijn collega een vloermonitor voor de drive-in.

Wel veel parren en truss en een hoop troep

Comment

• BJD
                              • Oct 2007
                              • 771

Originally posted by keenoncoolstuff
                              Jammer alleen van de Apex EQ (volgens mij heeft BJD hem net voor mijn neus weggesnaaid). In nieuwstaat, voor een leuke prijs, niet?
                              Als die die van APR bedoelde: ja. Holland PA had er ook 2 liggen voor 1250 per stuk. Heb er 150 voor betaald
                              Optisch in perfecte conditie, intern moet alleen het fannetje vervangen worden.

Comment

• Carl
                                • Nov 2000
                                • 907

Ik was er ook om kwart over tien, was al aardig druk en er liepen al zat mensen met spul naar de auto.
                                Ik heb het nog niet eerder zo vol en dringen gezien, bezoekersaantal is vast goed geweest.
                                Mijn 'buit': arm vol powercon snoeren, draadloos microfoontje, 3 rackmasters, kleine hazer, 70m. lange mic.kabel en wat kleurenfilters. Niet veel uitgegeven dus... (gelukkig maar, haha)

Comment

Working...