Hmm, powercon snoeren? Was dat in de bak naast de laad en los deur? Die bak die binnen 5 minuten leeg was en waar je powercon voor €5,- per stuk mee kon nemen?
PA-Markt 2011: Zaterdag 19 maart
Collapse
X
-
-
De beurs leek me wat kleiner als normaal, wel druk. Nog een paar koffers gekocht, 3 voor 20E. Zag even later nog een paar van die dingen ergens anders, 150 Euro per stuk meneer, prima kwaliteit. Die staan er nog wel een paar jaar.
Een MDX2100, 10E, de MDX2600 werd net voor mijn neus weggekocht. Bij defecte apparaten kun je voor een zacht prijsje wel een gokje wagen. Phonic Powerpad K-12 (2x 500 watt inside, 2 effectgenerators) met een defect kanaal 75 euro's. Kon niet wachten met repareren, NJM4580 stuk, Shit, natuurlijk niet voorradig. Als alle schroefjes nu maar niet kwijtraken.
Volgend jaar weer
SpeakertechJe mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sıComment
-
Bij het opruimen van de beurs is een OVchipkaart gevonden van Meijerink.
Wie kent er iemand van 18 jr. die mogelijk op de beurs is geweest.
Gelieve kontakt op te nemen met de organisatie.
Ook is er een laptop aangetroffen in een tas.Op naar de volgende beurs....Comment
-
Ik was om half elf al door de meeste rommel heen... LOL
Martin Atomics waren net goed en wel neergelegd toen er al 4 mensen voor stonden te vechten...
Morgen ff wat grotere dozen wegbrengen, en dan 2 dagen uitrusten op de Veluwe...Comment
-
Ja Mark, die waren het, haha.
Ik moest behoorlijk dringen om er ook een paar te pakken te krijgen, vreemd handeltje naar mijn idee. Waarom zou je zo'n waanzinnige berg snoeren hebben en wegdoen?
Maar geeft niet, ik ben er weer even goed mee. MacG. had het idee dat ik alleen voor die snoeren gekomen was geloof ik, hihi. Heb hem toch ook nog van een Samson draadloos microfoonsetje af geholpen. Zometeen eerst maar eens kijken of het ook werkt.... Zal wel denk ik.
Als ik geen klus heb, ben ik er volgend jaar ook weer hoor!Comment
-
Toch uiteindelijk iets teveel geld uitgegeven aan een hoop leuk spul.
Fostex D160 met extra harde schijf (Handig naast mijn D80)
Kleine hazer
Kleurfilters in kleuren waar ik bijna doorheen was
Zero88 Elora 24-kanaals tafeltje
Aantal trusskoppelingen
Aantal fatsoenlijke haken
2x PC 2kW
Setje Shure microfoons die waarschijnlijk heel fijn op Cello kunnen gaan werken (deze week maar eens uittesten)
Aantal Harting-16 kabels
En het mooiste: Een DMX->Martin convertor, zodat ik eindelijk een set Roboscan 1020's weer kan aansturen (Al meer dan een jaar naar op zoek geweest)
Voor 420 euro nog best wel aardig gedaan volgens mij.Comment
-
Beurs was leuk, en goed bezocht. Vooral 's ochtends was het erg druk, daarna werd het stukken minder naar mijn idee.
Ik vond wel dat er een hoop goudzoekers rondliepen op de beurs. Bieden op prima kwaliteit spullen voor een tiende van de nieuwwaarde. Sorry maar voor zo'n kutbod gaat alles gewoon weer in de auto. Ik wil gerust wat met de prijs doen, maar doe wel een serieus bod.
Maar goed, de handel die mee terug gekomen is gaat gewoon weer op Marktplaats.Comment
-
dankzij wat fileleed relatief laat aangekomen en daar bleek dat we nog niks gemist hadden.
De boel was wel erg knus opgezet zodat je regelmatig onder de oksel van een collega moest duiken om te kunnen kijken, maar na 13.00 was het gelukkig weer wat rustiger.
uiteindelijk naar huis gegaan met een fantastische SGM Colour dynamics voor 20 euro. veel herrie, weinig licht, maar een geniaal effect. dat vintage verzamelaars hieraan voorbijlopen snap ik niet, het is toch een vloeistofprojector 2.0.. en dat voor 20 euro!
collega heeft zijn renault espace volgegooid met horizonbakken en ander conventioneel licht, met als klap op de vuurpijl 2 strand iris horizonbakken, oud spul, maar ideaal voor die klussen waar je nooit genoeg licht voor een wash kunt hebben.Comment
-
Voor mij was de buit niet erg bijzonder: LD Technology 2x300W eindtrapje, en verder nog een stapel kisten en laagdrivers. Meeste heb ik weer gratis bij 'iets anders' geritseld, dus uiteindelijk maar 110 euro uitgegeven. Wel nog een vintage 486DX2 lichtcomputer met Martin ISA DMX-kaart bemachtigd. (Ik was eigenlijk alleen geïnteresseerd in de flightcase die eromheen zat, die kon ik voor 10 euro niet laten staan.)
Grap van de dag: JeroenVDV die aan iedereen voor de deur wanhopig probeerde een Vari*Lite sturing te slijten.
First make it work, then make it look pretty!Comment
-
ik zag toch best een aantal leuke dingen die gewoon niet verkocht werden.
Er stond een (niet getest) hele leuke 32 kanaals crest century in zo te zien prima staat in nette kist voor vraagprijs 999,- euro. Voor een hoop PA bedrijven zou dat een leuke upgrade zijn.
Wat het hardste liep waren een bosje goedkope microfoons die ik mee had. Gewoon eerlijk erbij zeggen wat het was. (dj aankondiging shure, pearl kickmike enz) en binnen een half uur alle mikes weg.
Best wat spullen verkocht. Ik had geen zooi staan en eerlijke briefjes wat het was. En ook aankopen afgeraden. Maar daarmee toch ok verkocht en leuke contacten gelegd, waar het allemaal om begonnen was. Zondag al gelijk het meeste weer uitgegeven aan een nieuwe simlock vrije telefoon
lekker belangrijk!Comment
-
Was het trouwens iemand van hier die met net voor was met het kopen van een Roland SDE-3000 voor 100,-?
Zag er elders nog eentje voor 300,- liggen, maar dat vond ik voor de leuk toch net te prijzig.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Ik heb nog een SDE1000 voor je liggen, 125 euro is hij voor jou
! Is in perfecte (bijna nieuw)staat.
Comment
-
Hehe,
Nee, als ik er echt eentje nodig had, had ik die SDE3000 wel meegenomen. Maar 100,- is een prijsje waar je het niet voor laat liggen... helaas dacht iemand anders er ook zo over... en net ietsje eerder
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment

;p

Comment