Kleding aanschaffen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicSupport
    • Feb 2006
    • 1016

Originally posted by Lj_Mouzer
    Ik heb alles van "snickers"
    www.e-groothandel.nl
    Mag hopen dat dat bruto prijzen zijn, want dat is allemaal stevig aan de prijs
    Draag zelf ook de Havep Workers.
    d&b Audiotechnik

Comment

• Reznik
      • Aug 2010
      • 16

Ja, die Snickers gebruiken mijn broers ook in de bouw: superkwaliteit maar daar is de prijs ook naar...
      ________
      Oh ja joh?

Comment

• MusicSupport
        • Feb 2006
        • 1016

Originally posted by Reznik
        Ja, die Snickers gebruiken mijn broers ook in de bouw: superkwaliteit maar daar is de prijs ook naar...
        Klopt; is supergoed spul maar dan ook echt voor de bouw ontwikkeld en spijkerzakken en hamerlussen en schroevendraaiervakken hoeven er voor mij niet aan

Ik bedoelde meer dat die e-groothandel behoorlijk aan de prijs zit; dit koop ik lokaal bij een winkel goedkoper
        d&b Audiotechnik

Comment

• Stoney3K
          • Sep 2007
          • 1399

Originally posted by MusicSupport
          Klopt; is supergoed spul maar dan ook echt voor de bouw ontwikkeld en spijkerzakken en hamerlussen en schroevendraaiervakken hoeven er voor mij niet aan
          Die hamerlus kan toch écht wel handig zijn als je een truss-carré in elkaar moet tikken, en je anders geen flauw idee hebt waar je je hamer moet laten. De spijkerzakken kun je dan prima misbruiken voor eitjes, trusspennen en veertjes.
          First make it work, then make it look pretty!

Comment

• DJ_matthias
            • Jun 2005
            • 620

heb ook een snickers en gaat ondertussen al een dik anderhalf jaar mee!
            kwalitatief zeer goede broek en veel "opslagruimte" zonder dat het hinderlijk is...

handige gsm-pocket op je knie, insteekzakken links rechts, extra zakken erbovenop, achterzakken, lus voor vanalles en nogwat, ...

al veel blijven achterhaken, nog nooit gescheurd!
            we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
            Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• rene.derksen
              • Feb 2004
              • 649

Hier ook alle broeken van snickers..! Zijn inderdaad wel wat prijziger, maar letterlijk niet stuk te krijgen. Tegenwoordig ook varianten met minder poespas (dus gewoon 2 zakken en een telefoonzak) Voor wanneer je er wat netter op wilt staan. T-shirts gewoon zwarte polo's van Roma88 goedkoop en netjes.
              Licht is altijd zwaar.

Comment

Working...