Handhaven ....
Collapse
X
-
YouTube - DJ Galaga vs DJ DEK - What Do You Say To The DJ
lijkt me passender.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
-
dB limieten en de absurditeiten hierin zullen altijd bron van ergernis blijven, Ottone in Utreg...als publiek het bandje iets te enthousiast welkom heet dan ligt alle prik eruit omdat de k*tlimiter de prik afkapt....jaja ik weet t, ff groepje om de hoek pakken, maar het idee alleen al drukt een stempel op mijn gevoel van artistieke vrijheid...en meestal is dat dan ook een reden om te bedanken voor het verzorgen van PA op een dergelijke locatie!Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
sja.. de regeltjes die ons linksom erg goed uitkomen ( daarmee komen we 's avonds tenminste redelijk ongeschonden uit de strijd weer thuis) maken het ons rechtsom weer erg moeilijk ons werk te doen. Zie topic " manitou" .dB limieten en de absurditeiten hierin zullen altijd bron van ergernis blijven, Ottone in Utreg...als publiek het bandje iets te enthousiast welkom heet dan ligt alle prik eruit omdat de k*tlimiter de prik afkapt....jaja ik weet t, ff groepje om de hoek pakken, maar het idee alleen al drukt een stempel op mijn gevoel van artistieke vrijheid...en meestal is dat dan ook een reden om te bedanken voor het verzorgen van PA op een dergelijke locatie!
Ik zag laatst in Amerika ( erg doorgeschoten hierin) een electromonteur een paar 0,25 draadjes aanpellen en adereindhulzen met veiligheidshandschoenen aan. Kun je je meten voorstellen waarom het project slechts 1,5 jaar uitliep...Maar die monteur had een paar dameshandjes waar de gemiddelde manicure hier nog een boel werk mee zou krijgen ....Comment

Comment