Geweld op de werkplek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1086

Sander,

Bedenk net dat het niet netjes was hem 'zak hooi' te noemen. De gemiddelde zak hooi kennende zal je daar geen bloedende kop/hersenschudding aan overhouden. Je opmerking was dus inderdaad misplaatst...

;-)

@lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

@ Hierboven
      Kijk, van dit soort solidariteit krijg ik nou een enorme lach op mijn gezicht!
      Mocht er nog behoefte zijn aan mijn hulp -op wat voor manier dan ook- aarzel dan niet om er naar te vragen.

@ Alex
      En verder; ik heb het er even met een kennis van me (is boer...) over gehad, volgens hem was de kans erg klein dat een zak hooi in staat is om een pedaal te gooien. Hij zou wel spontaan in brand kunnen vliegen of bovenop je kunnen vallen, maar buiten dat om zijn ze weinig agressief.

Mvg,

Teun
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by @lex
        Sander,

Bedenk net dat het niet netjes was hem 'zak hooi' te noemen. De gemiddelde zak hooi kennende zal je daar geen bloedende kop/hersenschudding aan overhouden. Je opmerking was dus inderdaad misplaatst...

;-)

@lex
        Helemaal mee eens maar bedenk daarbij ook dat het nog veel minder netjes is om iemand tot 6 keer toe bij zijn bovenarm te pakken en voor klootzak en eikel uit te maken. Achteraf vind ik dat ik nog bijzonder geduldig ben geweest om pas bij de 6e keer mijn stem iets te verheffen en hem voor zak hooi uit te maken.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Je hebt neem ik aan ook zo je eigen connecties, zoals vele hier, indien je zelf een klus niet kunt aannemen maar mocht het nodig zijn ook mij kun je benaderen. Indien het in mijn planning past geen probleem.

Comment

• Timothy
            • Aug 2005
            • 175

"Zak hooi"

Ik blijf het als Belg wel een grappig verwijt vinden (het zou mij alleszins niet aanzetten tot het uitdelen van slagen...)

Dit geheel terzijde...

Comment

• SoundOfSilence
              • Mar 2007
              • 766

Originally posted by Timothy
              "Zak hooi", Ik blijf het als Belg wel een grappig verwijt vinden (het zou mij alleszins niet aanzetten tot het uitdelen van slagen...)
              Geloof mij maar, voor 99% van de Nederlanders (inclusief import) is het ook geen probleem. Helaas dat MusicXtra de verkeerde getroffen heeft.

Daarnaast neem ik aan dat de "muzikant" in kwestie al zo opgefokt was dat het de druppel was. Waarom iemand zo opgefokt is... dat weten we natuurlijk niet.

Misschien binnenkort in de achtertuin van MusicXtra een forum-BBQ houden? Kunnen we lekker met z'n allen gaan schelden op muzikanten.
              It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• showband
                • May 2001
                • 4516

Originally posted by SoundOfSilence
                Misschien binnenkort in de achtertuin van MusicXtra een forum-BBQ houden? Kunnen we lekker met z'n allen gaan schelden op muzikanten.
                waarom wachten op een speciaal moment? Schelden op muzikanten kan altijd!
                lekker belangrijk!

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Schelden op muzikanten is niet nodig, op wannabees des te meer.

Comment

• SoundOfSilence
                    • Mar 2007
                    • 766

Originally posted by MusicXtra
                    Schelden op muzikanten is niet nodig, op wannabees des te meer.
                    Waarbij je stiekum de BBQ volledig negeert
                    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Originally posted by SoundOfSilence
                      Waarbij je stiekum de BBQ volledig negeert
                      Er mag altijd in mijn achtertuin een BBQ georganiseerd worden hoor.

Comment

• 2mancrew
                        • Feb 2010
                        • 96

reserveert vast een plaatsje op de bbq.
                        ff knutselen met hout en speakers : resultaat 4 subwoofers

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Originally posted by 2mancrew
                          reserveert vast een plaatsje op de bbq.
                          Erop is erg warm hoor....

Comment

• Back on Track
                            • Jun 2009
                            • 227

als de tuin van sander onder de rivieren is geplaatsd zijn wij er bij!

hopelijk is de gevangenis van martin ook onder de rivieren!
                            BACK ON TRACK DJ

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Originally posted by Back on Track
                              als de tuin van sander onder de rivieren is geplaatsd zijn wij er bij!

hopelijk is de gevangenis van martin ook onder de rivieren!
                              Mijn tuin is boven de rivieren, kunnen kijken of die rivieren om te leggen zijn.

Comment

• dj-wojcik
                                • Jul 2008
                                • 911

Originally posted by Timothy
                                "Zak hooi"

Ik blijf het als Belg wel een grappig verwijt vinden (het zou mij alleszins niet aanzetten tot het uitdelen van slagen...)

Dit geheel terzijde...
                                En nu rijst er bij mij de vraag op: "Wat gebeurd er als je zak hooi tegen een gitarist zegt dmv een talkback microfoon?" Krijgen we dan vliegende statieven of.....?
                                [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                                [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

Working...