Geweld op de werkplek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HR Soundproductions
    • Oct 2005
    • 649

Wel leuk om te reacties op geen geenstijl te lezen;

GeenStijl : Matige gitarist hoekt geluidsman neer

Inmiddels staat de teller op 249 reacties.

Comment

• keenoncoolstuff
      • May 2003
      • 695

De site is dan wel offline, maar het gastenboek staat er nog.
      Dit krijg je als zoiets bij Geenstijl.nl wordt gepubliceerd:
      Guestbook4you - manoa
      All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
      If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Timothy
        • Aug 2005
        • 175

In ieder geval wil ik Sander (MusicXtra) hierbij een spoedig herstel toewensen!

Is inderdaad een maffe situatie en heeft mij ook even aan het denken gezet over de risico's die je loopt (los van de statieven, trussen, gevlogen speakers die op je kop kunnen vallen).
        Je werkt toch immers in de amusementsbranche, maar als je dan zo'n pippo tegenkomt...
        Absurd...
        Ik verwacht toch minstens een duidelijk statement van de andere bandleden.

PS: ik wil ook wel weten wie die Libbe is... (Heeft toch wel enkele jammerlijke reacties gepost, die getuigen van weinig intelligentie (tenzij hij ze natuurlijk nog uitgebreid gaat beargumenteren)

Comment

• MEEO Licht en Geluid
          • Nov 2005
          • 950

En ook van onze kant: veel sterkte! Dat zoiets voorkomt in ons 'wereldje' is eigenlijk te gek voor woorden.

Hopen dat de dader een gepaste (en het liefste té zware) straf voor zijn neus geschoteld krijgt...
          MEEO Audio Licht Rigging,
          Mark van der Werff
          Groningen

Comment

• HR Soundproductions
            • Oct 2005
            • 649

Originally posted by MEEO Licht en Geluid

Hopen dat de dader een gepaste (en het liefste té zware) straf voor zijn neus geschoteld krijgt...
            Misschien dat ik te weinig vertrouwen heb in ons rechtssysteem; het zal wel een gevalletje van dienstverlening o.i.d. worden.

Betreffende gitarist zal wel in aanmerking komen voor verzachtende omstandigheden (iets met een strekking van " nooit in de zandbak mogen spelen" of "vroeger altijd een te klein petje op gehad"). Persoonlijk meer vertrouwen in een goede letseladvocaat

Comment

• Overdrive
              • Feb 2002
              • 717

Idioot verhaal. Sterkte gewenst Sander (Xtra). Hopelijk zal je herstel spoedig zijn.

Libbe... is ga met mug naar bosch en boom is op olifant.

Comment

• @lex
                • Jul 2006
                • 1086

Originally posted by Timothy
                Ik verwacht toch minstens een duidelijk statement van de andere bandleden.
                Deze reactie is inmiddels geweest. Volgens mij pagina 2 van dit topic. M.i wel een oprechte mening. Jammer dat ze er niet tussen zijn gesprongen, maar iig sympathiek dat ze direct hebben gemaild met Sander.

@lex
                Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• laserguy
                  • Jun 2003
                  • 2755

M.i wel een oprechte mening. Jammer dat ze er niet tussen zijn gesprongen, maar iig sympathiek dat ze direct hebben gemaild met Sander.
                  Volgens mij ook. Ik kan mij ook wel voorstellen dat ze op het moment zelf ook tijdelijk geïmmobiliseerd waren of niet wisten wat te doen vanwege de shock.
                  Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Er was direct voor de klap helemaal niets om tussen te springen, daarvoor hadden de andere bandleden al meermalen ingegrepen maar helaas zonder resultaat. Zij konden net zo min als ik verwachten dat hij zo uit zou halen. En, wanneer je het moment van de klap even weg zou denken was het enige vreemde op dat moment die man die bloedend op het podium lag.

Wat een reacties heeft dit gebeuren losgemaakt, sta er echt versteld van.
                    Vanmiddag bij de dokter geweest, komende twee tot drie weken mag ik niet teveel TV kijken, lezen of achter de PC zitten en ook geen lichamelijke inspanningen verrichten en dus werkeloos.
                    Er wordt gesuggereerd dat ik dronken geweest zou zijn, ik word al 15 jaar lang door de organisatie van deze concerten ingehuurd, do I need to say more?
                    De dader loopt inmiddels weer vrij rond (Libbe??) maar is wel al gedagvaard dus daar is het nu wachten op. Ondertussen ben ik ook het één en ander aan het voorbereiden.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• jakkes72
                      • Dec 2003
                      • 1015

Originally posted by MusicXtra
                      Vanmiddag bij de dokter geweest, komende twee tot drie weken mag ik niet teveel TV kijken, lezen of achter de PC zitten en ook geen lichamelijke inspanningen verrichten en dus werkeloos.
                      Wellicht een mogelijkheid voor de mensen om een "pool" op te richten, zodat de klanten van MusicXtra hier ook niet nog eens te dupe van worden.....?
                      Ik bied me (onder voorbehoud dat het in de tijdsplanning ed kan) direct aan!!!!
                      En dan heb ik het niet over enige vorm van financiele tegemoetkoming!!

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Da's een geweldig aanbod, word er verlegen van (en dat ben ik niet snel), maar is gelukkig niet nodig.
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• shure-fan
                          • Sep 2003
                          • 1046

zo zie je maar weer hoe je collega's over mekaar denken @ laatste 2 reacties hierboven

Mocht het hier in de buurt zijn, dan doe ik ook wel mee ( mijn nieuwe geluidsbedrijf heeft toch de promotie nodig)
                          Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                            • Jun 2010
                            • 640

Originally posted by MusicXtra
                            Er was direct voor de klap helemaal niets om tussen te springen, daarvoor hadden de andere bandleden al meermalen ingegrepen maar helaas zonder resultaat. Zij konden net zo min als ik verwachten dat hij zo uit zou halen. En, wanneer je het moment van de klap even weg zou denken was het enige vreemde op dat moment die man die bloedend op het podium lag.

Wat een reacties heeft dit gebeuren losgemaakt, sta er echt versteld van.
                            Er wordt gesuggereerd dat ik dronken geweest zou zijn, ik word al 15 jaar lang door de organisatie van deze concerten ingehuurd, do I need to say more?
                            De dader loopt inmiddels weer vrij rond (Libbe??) maar is wel al gedagvaard dus daar is het nu wachten op. Ondertussen ben ik ook het één en ander aan het voorbereiden.
                            je zal idd allicht financieele schade hebben opgelopen door dit ongeval dus dat valt allemaal te verhalen lijkt me...
                            laat hem ook maar flink bloeden!

Comment

• Stoney3K
                              • Sep 2007
                              • 1399

Originally posted by shure-fan
                              zo zie je maar weer hoe je collega's over mekaar denken @ laatste 2 reacties hierboven

Mocht het hier in de buurt zijn, dan doe ik ook wel mee ( mijn nieuwe geluidsbedrijf heeft toch de promotie nodig)
                              ... En dat wil ik zelf ook graag aanbieden.
                              First make it work, then make it look pretty!

Comment

• rolanddeg
                                • Nov 2004
                                • 337

Wanneer ik nodig ben hoor ik het graag: ik wil ook wel eens met die line-array spelen

Nee gekkigheid: laten we hopen dat inval-technici niet nodig zijn omdat je weer snel op de been bent Ik kijk uit naar de rechtszaak. Uitknijpen tot de laatste druppel zweet...

Comment

Working...