Opmerkelijke filmpjes uit de industrie
Collapse
X
-
I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas. -
Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..Comment
-
Nee, deze dan...
YouTube - Kanaal van failblogAll of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
Comment
-
-
uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Er komt nog een behoorlijke bak licht vanaf.
Ik raag me alleen af wat het doet op grotere oppervlakken/podia/ruimtes.
Maar het idee en het werk is werkelijk briljant.
Dus mensen, koop een goedkoop kappot glp spotje en bouw dat ding om tot ditGeluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!Comment
-
www.dumpert.nl - DJ sloopt draaitafel
Zo blijkt maar weer; eerst een veilige omgeving creëren en dan geintjes uithalen.
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Was even zoeken, maar heb ze weer gevonden: twee korte filmpjes die vanwege gebruik van de mogelijkheden van de spots hier zeker thuishoren.
deze is al eens langs geweest als ik me goed herinner:
YouTube - Awsome lights
Tweede is recenter:
YouTube - Clay Paky demo at the Royal Albert HallModerator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Een nieuw speeltje van Sony, voor de sony liefhebbers:
Sony Releases New Stupid Piece Of Shit That Doesn't Fucking Work | The Onion - America's Finest News Source"Neen, een Camera rail is geen truss" ® HanComment
-
Een nieuw speeltje van Sony, voor de sony liefhebbers:
Sony Releases New Stupid Piece Of Shit That Doesn't Fucking Work | The Onion - America's Finest News Source
Die kan je linken met de nieuwe Mackbook
Comment
-
Paar nieuwe filmpjes:
Iemand interesse om aan de slag te gaan als 'sign monkey'? Leuke documentaire over een 'lichtorgeltje' uit de jaren '30. YouTube - Behind the Bright Lights (1935)
Mochten er toevallig ook wat decorbouwers hier meelezen, wellicht tijd om de Decolympics te organiseren?
YouTube - Builder throws SAWBLADE through 2x4!
YouTube - One in a million shot with nail gun
YouTube - Superhuman tape measure skills (original)Comment
-
YouTube - Backup Sound Systems-A must for Wedding DJ's
wat een mafkees!
hij koopt alles 2 maal zodat als er iets uitvalt hij het direct kan vervangen...
Als je volgens mij je materiaal goed onderhoud, is de kans op uitvallen zeer klein! tenzij je met B-merken werkt... maar dan is de prijs van 2x b-merk gelijk aan 1x a-merkwe had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
YouTube - Backup Sound Systems-A must for Wedding DJ's
wat een mafkees!
hij koopt alles 2 maal zodat als er iets uitvalt hij het direct kan vervangen...
Als je volgens mij je materiaal goed onderhoud, is de kans op uitvallen zeer klein! tenzij je met B-merken werkt... maar dan is de prijs van 2x b-merk gelijk aan 1x a-merkmaar het gaat in dit geval wel heeeel ver..
There is no substitute for imaginationComment
Comment