Grootste tour ooit...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KlankOntwerp
    • Jun 2008
    • 130

Dankzij deze topic wil ik er nu heel graag heen, niet vanwege de muziek (Weense Klassieken vind ik net de meest saaie periode uit de Westerse muziekgeschiedenis) maar vanwege de grootsheid en techniek. Mijn ouders zijn in de ArenA geweest en vonden het helemaal geweldig. Daar doet iedereen, André en zijn gehele crew het uiteindelijk voor: een sprookje neerzetten waar mensen van kunnen genieten. Diep, diep respect voor André en alle medewerkers.

Als mijn agenda het toelaat ga ik in Brussel deze produktie beleven.

Comment

• mustang1
      • Sep 2006
      • 94

Veel plezier!
      Mooi spul, he?

Comment

• esound
        • Oct 2004
        • 193

zou als ik jou was zeker gaan is echt de moeite waard heb de show nu 2x gezien ( toronto en de arena ) en blijf onder de indruk

Comment

• DJ_Compact
          • Jan 2004
          • 234

Gister te horen gekregen dat er veranderingen komen! Het layher gaat plaats maken voor stageco torens. Ook heeft rieu het in zijn kop gekregen om de hele zooi binnen 12 uur in australië op te bouwen, en in 12 uur ook weer af te breken. De gek!
          Mjaaaa....

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

tsjah.

de stageco torens kan ik me voorstellen. deze zijn sneller op te bouwen en dit heeft een voordeel.
            enige is echter dat ze het dus de wereld rond moeten slepen want deze rommel is niet overal in de verhuur. layer heeft bijna iedere steigeraar van formaat wel liggen.

Ben benieuwd
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• kokkie
              • Nov 2003
              • 1166

Originally posted by DJ_Compact
              Gister te horen gekregen dat er veranderingen komen! Het layher gaat plaats maken voor stageco torens. Ook heeft rieu het in zijn kop gekregen om de hele zooi binnen 12 uur in australië op te bouwen, en in 12 uur ook weer af te breken. De gek!
              Geweldige roddels met een kern van waarheid, maar die zo omschreven kant nog wal raken. Ik heb ook een paar dingen in de wandelgangen gehoord, maar dan met wat vage achtergrond informatie. Geen idee waarom Andre Rieu hier als: 'de gek!' wordt omschreven, want het gaat om zuiver productietechnische beslissingen.
              Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• MarkRombouts
                • Jan 2005
                • 1391

en het mooie daarvan is dat de productienele en logistieke beslissingen worden genomen door de zoon van de violist Rieu, ik dacht dat hij Pierre heette !!

Comment

• Carl
                  • Nov 2000
                  • 907

Nou ja, om zo'n podiumpje in 12 uren te willen bouwen lijkt me aardig gek.
                  Maar als hij het voor elkaar krijgt, is hij toch tenminste een geniale gek!
                  Ik ben geen steigerbouwer of rigger, en heb maar weinig ervaring in klussen met deze omvang, maar het lijkt me nogal een grote uitdaging.
                  De reden zal wel zijn, meer klussen in dezelfde tijd te kunnen doen, aanvragen zat denk ik te begrijpen.

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

hert gaat in ons vak
                    a- om geld
                    b- om geld
                    c- om geld

als Rieu een dubbeltje goedkoper uit is, of er een of twee shows meer kan draaien: de klant betaalt, en bepaalt. Als het zaaltje waar hij staat daags ervoor nog gebruikt wordt voor een bridge-instuif : sja, dan - tegen meerprijs- anders (sneller) bouwen...

we gaan het meemaken.

Comment

• esound
                      • Oct 2004
                      • 193

Het podium word niet in 12 uur gebouwd dit kan niet is het iets te groot voor, maar in 2,5 dag. De complete lichtset moet in 12 uur hangen. ( opzich ook al een uitdaging ) Dit is wat ik gehoord heb.

Comment

• DJ_Compact
                        • Jan 2004
                        • 234

Originally posted by esound
                        Het podium word niet in 12 uur gebouwd dit kan niet is het iets te groot voor, maar in 2,5 dag. De complete lichtset moet in 12 uur hangen. ( opzich ook al een uitdaging ) Dit is wat ik gehoord heb.
                        Ja klopt, ik had het verkeerd begrepen hoorde ik gisteren. De lichtset in 12 uur. Opzich ook wel aardige klus dacht ik zo

En kokkie, het zijn Mestreechteneren, dus dan zijn ze van zichzelf al gek!
                        Mjaaaa....

Comment

• showband
                          • May 2001
                          • 4516

kwam wat fraaie foto´s tegen.
                          bij een site met een indrukwekkende cv.

canada 1
                          Quinty's Sound - André Rieu Toronto Canada 1
                          canada 2
                          Quinty's Sound - André Rieu Canada Toronto 2
                          canada 3
                          Quinty's Sound - André Rieu Canada Toronto 3

Wenen
                          Quinty's Sound - Andre Rieu in Vienna (Wenen) Austria

leuk te zien voor muzikanten zoals ik die normaal met 8 meter truss werken...als het past in de zaal
                          lekker belangrijk!

Comment

Working...