Leukste rider

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • martijn verkerk
    • Nov 2005
    • 300

[quote=Olaf Duffhuës]Ik kreeg van de week een hele makkelijke....

Bongo's : SM56/57 o.i.d. (kan iemand vertellen waar ik de SM56 vandaan kan halen.;-))

quote]

Comment

• Joost_A
      • Apr 2005
      • 45

Check deze link voor meer rare eisen in riders. Niet echt "up to date" maar wel leuk om te bekijken.

Grtz.
      Joost

Comment

• SM
        • Oct 2004
        • 129

Originally posted by Dj Mark
        Stevie Ann is nog prima te doen. Indien Mike Manders nog de FoH voor zijn rekening neemt: bel hem eens en overleg wat je kan leveren, er valt prima te praten met hem, echt een top gozer wat samenwerking betreft.
        3 weken terug deed Mike het nog, dus dat zal over de zomer vast niet veranderen.

S.

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

vooral die van robbie williams, ; '" runner : nederlander to provide""
          lol

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3148

Originally posted by Dj Mark
            Stevie Ann is nog prima te doen. Indien Mike Manders nog de FoH voor zijn rekening neemt: bel hem eens en overleg wat je kan leveren, er valt prima te praten met hem, echt een top gozer wat samenwerking betreft.
            Ik kreeg een invaller (was 1 mei of zo).

Technisch gezien valt het allemaal wel mee (Mike's nuchterheid), maar ik zal een stukje van de consumpties copieren...

Consumpties:
            16 broodjes (onbelegd)
            Divers beleg en boter op aparte schaal (niet alleen ham en kaas), willen graag zelf de broodjes kunnen smeren.

Voldoende koffie en thee voor 8 mensen. Hierbij graag honing en citroen

VOLDOENDE VERS FRUIT !!!!!!!

diverse zoutjes en zoetwaren

15 blikjes Red Bull
            8 flessen Spa blauw
            2 flessen Lipton Ice
            2 flessen Sinas
            1 fles jus ‘dorange
            3 flessen coca cola
            1 fles chocomel
            2 kratten bier
            1 flessen droge witte wijn
            1 fles rode wijn
            En dat voor Stevie Ann + 4 bandleden + technicus + roadie + mr. manager himself.

Comment

• Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

Ik had dus gezocht op de Shure site..en kreeg hem dus niet gevonden...En ik zat al in twijffel met dat model...Maar kreeg hem zo vlug niet gevonden...Wij werken met andere mic's...

En voorzover ik begrepen heb, gaat Noll Teunissen de theatertour doen voor Stevie Ann...En Mike de rest...En als het zo is dat Stevie Ann bij ons komt, is de kans rijkelijk dat Noll mixed...Die is er dan toch...En die kent mijn en onze spullen..
              Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• tuurKE
                • Jan 2005
                • 252

kreeg laats een rider te zien van een punk-rock band, waar opstand dat er boxen en micro's moestan staan, mengtafel was leuk geweest. en een vriendelijke lichttechnieker. En veel bier!!

grtjs Tuurke
                Last edited by tuurKE; 27-07-06, 11:58.
                Maar wij hebben.......
                .......chamsys!!

Comment

• luc2366
                  • Jul 2002
                  • 1161

zal eens kijken of ik de rider van Pragha Khan terugvind. Daar wordt je ook niet blij van!

Comment

• DJ_Compact
                    • Jan 2004
                    • 234

Ach, laatst een rider onder ogen gehad van een of ander bandje. Stond een aantal grote tafels op, komt ie bij de mengtafel aan en blijkt dat ie niet weet wat VCA`s zijn. Moet je toch wel weten als je oa een Soundcraft MH 4 op je lijstje hebt staan
                    Mjaaaa....

Comment

• lifesound
                      • Apr 2003
                      • 1052

Momenteel zijn die op stap met een eigen monitortafel. Voorkant wordt wel nog gemixt op de huistafel.
                      Ik heb de rider nog niet in handen gehad, maar volgens mij valt die best wel mee.

Originally posted by luc2366
                      zal eens kijken of ik de rider van Pragha Khan terugvind. Daar wordt je ook niet blij van!

Comment

• muddy
                        • Jul 2006
                        • 21

knight rider!

Comment

• showband
                          • May 2001
                          • 4516

van het weekend een leuke gezien. Die ging ongeveer zo:

zangeres in het midden, bassiste links naast haar en gitariste rechts.
                          Drums er zo een beetje achter.

nodig: versterkers
                          jullie hebben toch monitors en microfoons?

lekker belangrijk!

Comment

• Mark-LED
                            • May 2004
                            • 822

Ik heb het ook nog wel eens met een salsa bandje waar ik vast voor lever, ik mag elke keer de bass-versterker verzorgen, de bassist is gewoon te lam om er zelf 1 te kopen..

Comment

• Koert
                              • Nov 2002
                              • 86

Heb vorig jaar op Pinkpop nog een leuke gezien van de Prodigy! De exacte woorden weet ik niet meer, maar het kwam op het volgende neer:

"Als jij denkt dat je genoeg PA hebt hangen voor je festival, verdubbel het dan! Dan is de set groot genoeg voor de Prodigy."

Staat in hun technische rider. Is wel een mooie toch?

Comment

• Freek Fokker
                                • Aug 2003
                                • 495

Die van de Prodigy is:

PA systeem: Wat de huistechnicus adviseert..... keer 2.
                                Last edited by Freek Fokker; 10-09-07, 00:03.
                                SR20DET

Comment

Working...