Wat mij betreft na de M&M's van destiny's child....
Leukste rider
Collapse
X
-
-
-
Echt geniale rider!
Stevie Ann heeft op zich ook een flinke wishlist, maar daar is nog goed aan te beantwoorden. Die van Misha slaat echt alles!
Comment
-
200x 10000kW = 2 MegaWatt alleen voor de par64's- 200x Par 64 medium 10000kW op vloerstatief.
- noodagrigaat
Indien er niet aan bovenstaande voorwaarden kan worden voldaan, horen we dat graag twee jaar van tevoren.
knappe parcan die dat vermogen kan houden, zal vast geen showtec zijn
Morgen Boels eens bellen voor dat noodagrigaat... ze verhuren toch allesBen je nog cool als je heet bent ???Comment
-
300/400 dimmerkringen
Kleurfilters: 106, 137, 151, 195, 198 & 204 en 10394886
ik wist niet dat LEE zo ver ging
200 x Par 64 medium 10000kW op vloerstatief (Waar wil je die allemaal kwijt op de Buhne
)
MEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
Originally posted by MEEO Licht en Geluid300/400 dimmerkringen

Ja en moet je je indenken, 200 van die kringen moeten al 10000kW per kring kunnen dimmen
Ik wil die triac's wel eens zien, en de stikstofleiding ernaar toeBen je nog cool als je heet bent ???Comment
-
Ik kreeg van de week een hele makkelijke....
Bongo's : SM56/57 o.i.d. (kan iemand vertellen waar ik de SM56 vandaan kan halen.;-))
Voor hemelvaart kreeg ik een rider :
Bij alle inserts : BSS of Klark
DI's : BSS of Klark
Reverb : PCM91
Ik die gast ff gebeld, joh, luister, ik heb geen BSS of Klark compressors en geen PCM, is dat een probleem?....Antwoord : Maakt niet uit, al is het Behringer, dat gebruik ik zelf ook....
De rider van Stevie Ann krijg ik waarschijnlijk nog..;-)Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment

Comment