Eindmusical Basisschool JHaydn

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Zow,.....mag het ff wat minder Deloitte!

Zie graag plaatjes van jouw klussen voorbij komen, aan opbouwende kritieken hebben we wat, als je mensen tot de grond toe af wil fakkelen ga je maar fijn naar een buurt bbq!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• MEEO Licht en Geluid
      • Nov 2005
      • 950

Originally posted by deloitte
      als ik jou was zou ik me eigenlijk schamen voor het werk dat je daar heb afgeleverd. Ten eerste het ziet er NIET uit, je heb helemaal nix afgewerkt, er hangen witten snoeren in het dak los, alles maar een beetje met gaffa aan elkaar geplakt en het is niet vijlig, ik was er mooi niet onder gaan zitten als ik in het publiek had gezeten. ten 2e lijkt het me ook niet slim om je krachtstroomverdelertje naast je lichttafel te zetten, ivm storing.

wat vond de opdrachtgever eigenlijk van het werk wat jullie hebben afgeleverd?

gr bram
      De opdrachtgever heeft met ons een contract afgesloten van 5 jaar, dus die was wel tevreden. Voorderest, je hebt helemaal gelijk dat het er niet uitzag, maar het was zeker wel veilig (behalve die parren dan ).
      De krachtstroomverdeler heeft prima werk geleverd, hij was 3 dagen voor de uitvoering binnenkomen.
      MEEO Audio Licht Rigging,
      Mark van der Werff
      Groningen

Comment

• stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

dus trek er lessen uit voor volgend jaar, en als je je haken vergeet hang het dan gewoon niet op, als het was gevallen op iemands hoofd had het er nu niet zo goed uitgezien voor je.
        exit night into LIGHT

Comment

• jeroen17
          • Mar 2006
          • 10

bedankt voor de toelichting op mijn vragen, maakt zeker het een en ander duidelijk

Dan rest mij nog een vraag... Als je je trusshaken bent vergeten waarom haal je dan je scanners en rookmachine ( waar ook haken aan zaten) niet naar beneden (aangezien je ze toch niet gebruikte) om vervolgens die haken te gebruiken voor je parren

Verder is het erg goed dat je een contract voor 5 jaar hebt, is een mooi doel om elk jaar te verbeteren en met het gebruik van die safety's zal het ook meteen veiliger worden en scheelt het weer gaffa

Als je toevallig nog een paar foto's hebt van achter uit de zaal, waarop het totaalplaatje is te zien, zou ik die nog graag willen zien, ben toch wel benieuwd naar hoe het totaalplaatje eruitzag

Comment

• MEEO Licht en Geluid
            • Nov 2005
            • 950

Originally posted by jeroen17
            bedankt voor de toelichting op mijn vragen, maakt zeker het een en ander duidelijk

Dan rest mij nog een vraag... Als je je trusshaken bent vergeten waarom haal je dan je scanners en rookmachine ( waar ook haken aan zaten) niet naar beneden (aangezien je ze toch niet gebruikte) om vervolgens die haken te gebruiken voor je parren

Verder is het erg goed dat je een contract voor 5 jaar hebt, is een mooi doel om elk jaar te verbeteren en met het gebruik van die safety's zal het ook meteen veiliger worden en scheelt het weer gaffa

Als je toevallig nog een paar foto's hebt van achter uit de zaal, waarop het totaalplaatje is te zien, zou ik die nog graag willen zien, ben toch wel benieuwd naar hoe het totaalplaatje eruitzag
            Op onze site komt in de loop van de week een dvd te staan, waar het totaalplaatje op te zien is. Zoals ik zal zei, de scan's hingen al. Pas toen we dr achterkwamen dat ze stukgingen, deden we ze op het switchpack uit. Probleem is nu al verholpen, defect in de DMX plint.
            Mark van der Werff
            Groningen

Comment

• MEEO Licht en Geluid
              • Nov 2005
              • 950

Originally posted by stekelvarke
              dus trek er lessen uit voor volgend jaar, en als je je haken vergeet hang het dan gewoon niet op, als het was gevallen op iemands hoofd had het er nu niet zo goed uitgezien voor je.
              hier heb ik nog wel een opmerking over, in mijn eerste post zei ik al: de parren waren wel van safaty's voorzien.
              Mark van der Werff
              Groningen

Comment

• stekelvarke
                • Dec 2004
                • 1062

gelukkig maar, maar ik denk dat je de volgende keer ze niet meer zal vergeten.
                exit night into LIGHT

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Kortom: dit was een oefening voor de komende jaren.
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• DjFlo
                    • Jun 2003
                    • 332

Beste meeo

Mag ik vragen wat je met zo'n musical verdient?
                    Ik doe namelijk elk jaar ook zulke musicals maar budget voor macjes en dergelijke hebben de scholen meestal niet bij mij?

Verder heb je ook nog "show" foto's of heb ik daar overheen gekeken?

Keep on the good work en verbeter de fouten

Gr

Floris

Ohja

Originally posted by moderator
                    Zow,.....mag het ff wat minder Deloitte!

Zie graag plaatjes van jouw klussen voorbij komen, aan opbouwende kritieken hebben we wat, als je mensen tot de grond toe af wil fakkelen ga je maar fijn naar een buurt bbq!
                    Deliotte warneer komen de foto's?

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                      • Nov 2005
                      • 950

Originally posted by DjFlo
                      Beste meeo

Mag ik vragen wat je met zo'n musical verdient?
                      Ik doe namelijk elk jaar ook zulke musicals maar budget voor macjes en dergelijke hebben de scholen meestal niet bij mij?

Verder heb je ook nog "show" foto's of heb ik daar overheen gekeken?

Keep on the good work en verbeter de fouten

Gr

Floris

Ohja

Deliotte warneer komen de foto's?
                      Deze set staat op zoon 300 euro (voor 2 dagen uitvoering). Omdat dit onze oude school is (is ook al weer 6 jaar terug ) doen wij het meestal voor een vriende prijsje (deze keer was dat 150 euro exl verbruikerskosten (tape etz) Mac's hebben we zelf meegenomen, even als de shotguns

De DVD komt aankomende dinsdag, voor iedereen die een slome verbinding heeft zal ik hem in stukjes knippen van de hoogtepunten Natuurlijk komt ook de hele versie dr op te staan. Link: www.meeo.nl/filmjhaydn
                      Pagina werkt nog niet

Buget hangt dr vanaf wat de school dr voorover heeft, zo heb ik vorigjaar de boerhaaveschool belicht: die had er maar 100 euro voro over voor 2 dagen
                      Mark van der Werff
                      Groningen

Comment

• Outline
                        • Feb 2006
                        • 1434

Jij doet zeker niet aan afschrijving? Met hetzelfde lijstje zit ik op een hele andere prijs. Maar dan heb ik het over een prijs die van realiteitszin getuigt.

Maar verschil moet er zijn...

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                          • Nov 2005
                          • 950

Originally posted by Outline
                          Jij doet zeker niet aan afschrijving? Met hetzelfde lijstje zit ik op een hele andere prijs. Maar dan heb ik het over een prijs die van realiteitszin getuigt.

Maar verschil moet er zijn...
                          is dit nouw positief bedoelt of negetief
                          Mark van der Werff
                          Groningen

Comment

• Outline
                            • Feb 2006
                            • 1434

Ik vind het gewoon erg knap dat jij daar voor 37.50euro per persoon per dag staat. En dan mag je jezelf toch gaan afvragen of je wel een gezonde bedrijfsvoering hebt.

Comment

• moderator
                              Moderator
                              • Apr 2001
                              • 5946

Waarmee je prima weergeeft dat er een verschil is tussen hobby en professionele ectiviteiten.
                              Niet meer en niet minder.
                              Laat er geen misverstand over bestaan: het prijsbeleid van een ieder is hier nimmer onderwerp van discussie.
                              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Outline
                                • Feb 2006
                                • 1434

Wat mij alleen stoort, is dat men zich als professioneel wil profileren en dan vervolgens een prijs berekent waar iedere zichzelf respecterende technicus z'n auto nog niet voor kan starten.

Ik snap heel goed dat er verschil is, maar laat dat dan ook merken aan iedereen! Je kunt deze prijzen wel even hanteren, maar op de lange duur houdt je bedrijf zo geen stand. Waarom? Omdat de inkomsten lager zijn dan je afschrijving. En dan wil ik nog niet beginnen over de belasting, de huur van je pand enz enz! Wees dan rëeel en vraag een realistische prijs.

En ik snap ook goed dat er vrije marktwerking is, maar zo verpest je het nu voor de rest en op lange termijn ook voor jezelf. (nu heb je wel veel werk, maar je hebt niet genoeg inkomsten om je versleten apparatuur te vervangen)

Voorbeeldje: werd laatst benaderd door de plaatselijke Audi-dealer voor de presentatie van de Q7. Vraag naar de wensen, de eisen en eventueel beschikbaar budget. Maak daar een mooie offerte voor, wordt goed bevonden en krijg uiteindelijk 6 dagen van te voren te horen dat het niet doorgaat! Waarom? Omdat iemand die daar werkt een maat heeft die 'ook wel wat spul heeft'! (hij heeft alleen de prijs berekend van extra gehuurd materiaal en 50euro loon)

Hoop dat de Mod snapt waar bij mij de schoen wringt.
                                Last edited by Outline; 18-07-06, 16:16.

Comment

Working...