Werchter 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Poelmans
    • Feb 2004
    • 804

Ik zal er trouwens ook zijn, maar dan om leeg te hangen. Tussen de bands die me interesseren door vind je me meestal aan de stella-stand

Comment

• flurk
      • May 2003
      • 409

Er hangen zeker ook Mac2000

Comment

• stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

Voor wat ik gezin heb hingen er geen Mac's, het lijstje van dries blijkt goet te kloppen (komt zeker van EML lightplots?).
        Ik moet wel zeggen dat ik het ontwerp vorig jaar mooier vond (niet dta het ontwerp van dit jaar slecht is) maar met het ontwerp van 2005 kon je wat creatiever zijn naar mijn mening.
        exit night into LIGHT

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Nog mensen een mening over het licht bij Franz Ferdinant?
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• driesmees
            • Apr 2003
            • 1076

Originally posted by flurk
            Er hangen zeker ook Mac2000
            Nope, geen Mac2000 dit jaar. Enkele V*L fixtures... Die Synchrolites zijn ook wel dingen hè, komt echt een bak licht uit!

(PS: het lijstje komt idd van lightplots)
            [CENTER] [/CENTER]

Comment

• sparky
              • Apr 2002
              • 2104

Originally posted by moderator
              Nog mensen een mening over het licht bij Franz Ferdinant?
              Heb ze op Rock am Ring gezien paar weken terug, waren ook nu zo'n beetje alle spots de eerste 10 minuten rood?
              Vond het eerlijk gezegd wel wat hebben, weer eens wat anders...
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• jadjong
                • Oct 2003
                • 654

Originally posted by driesmees
                Nope, geen Mac2000 dit jaar. Enkele V*L fixtures... Die Synchrolites zijn ook wel dingen hè, komt echt een bak licht uit!

(PS: het lijstje komt idd van lightplots)
                Ik wil niet vervelend doen maar Depeche Mode heeft toch vrij veel Deense producten hangen.

linkje verwijderd, dat is nu net iets wat voor gebruik door de juiste eprsonen is bedoeld, niet om te sharen op een forum!

Linkje komt gewoon van de EML site toegankelijk voor iedere idioot, niet een zwaar beveiligde productie-omgeving voor het personeel :P (kleurtje toegevoegd voor de duidelijkheid.)
                Last edited by jadjong; 02-07-06, 16:22.

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5946

Dries, even korte vraag:

Klopt het dat jij niet voor EML aan het werk bent op deze productie, maar voor een bedrijf dat niets met licht te maken heeft?

Ik krijg namelijk heel bijznder die indruk.
                  Typisch geval van: schoenmaker blijf bij je leest/riser
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• axs
                    Moderator
                    • Jun 2002
                    • 2687

Originally posted by jadjong
                    Ik wil niet vervelend doen maar Depeche Mode heeft toch vrij veel Deense producten hangen.
                    Idd, is vaste touring-equipment met oa MAC2K W & S
                    Last edited by axs; 02-07-06, 16:36.
                    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• William
                      • Oct 2002
                      • 233

driesmees werkt niet voor EML Productions maar geilt blijkbaar gewoon op nummertjes en facts.

tip. post niet teveel en doe niet alsof je erbij hoort.

ps: Depeche mode heeft idd mac2000's in de touringset zitten
                      V*L...........punt

Comment

• tuurKE
                        • Jan 2005
                        • 252

hallo werchtergangers! ben zelf jammer genoeg nie kunnen gaan dit jaar. Heeft er iemand hier iets gehoord over problemen met een digico tafel? Zat vanmiddag op een job en de geluidstech daar had het over een totale uitval. Maar ik heb hier niet over kunnen doorpraten. Mss dat er hier iemand iets meer weet.

greetz Tuurke
                        Maar wij hebben.......
                        .......chamsys!!

Comment

• driesmees
                          • Apr 2003
                          • 1076

Originally posted by moderator
                          Dries, even korte vraag:

Klopt het dat jij niet voor EML aan het werk bent op deze productie, maar voor een bedrijf dat niets met licht te maken heeft?

Ik krijg namelijk heel bijznder die indruk.
                          Typisch geval van: schoenmaker blijf bij je leest/riser
                          Originally posted by William
                          driesmees werkt niet voor EML Productions maar geilt blijkbaar gewoon op nummertjes en facts.

tip. post niet teveel en doe niet alsof je erbij hoort.

ps: Depeche mode heeft idd mac2000's in de touringset zitten
                          Inderdaad, ik ben niet werkzaam bij eml, en wil dat ook niet verbergen. Het is echt niet de bedoeling om die indruk op te wekken. Ik post die lijstjes hier gewoon omdat ik ze tegenkwam, niet omdat ik geil op nummertjes en facts. Ik kan ook posten hoeveel risers er stonden, maar dat zal waarschijnlijk niemand kunnen boeien...
                          De enige echte reden waarom ik dit topic opende, is omdat ik graag enkele aanwezige forumleden wou ontmoeten, alhoewel ik er nu blijkbaar zelf geen tijd voor had.

En eigenlijk heeft het bedrijf waarvoor ik werk wel iets met licht te maken. Wij verzorgden namelijk de backstageverlichting en het werklicht op de podia (van de main ben ik zeker, marquee weet ik het niet zeker) Maar risers zijn inderdaad de hoofdzaak.
                          [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Orbis
                            • Feb 2004
                            • 217

ik ben er vrij zeker van dat er in de fronttruss enkele mac2K hingen, ofwel moet ik me lelijk aan het vergissen geweest zijn.

Verder vond ik het licht dit jaar slecht in vergelijking met vorig jaar, Ik heb enkel Tool en Red hot chili peppers gezien maar vond er maar niks aan qua licht. Heb geen enkel mooi lichtplaatje gezien en vond het meestal maar één grote chaos. Het is natuurlijk indrukwekkend om te zien, zo'n hoop V*L bij elkaar maar er moet natuurlijk wel nog steeds iets mooi mee gedaan worden.

In de Marquee even langsgeweest en daar vond ik het wel een stuk beter, mooi plaatjes, leuke dingen, maar daar komt het licht sowieso al meer tot z'n recht natuurlijk...

Let wel, ik spreek enkel over donderdag 2 bands, kan gerust zijn dat het aan de lichtman van Tool of RHCP lag maar dat lijkt me sterk bij bands op dat niveau, zeker aangezien RHCP de nacht ervoor geprogd hebben en een hog operator van eml erbij wilden aangezien hun eigen tour op GrandMa draait en ze op werchter op hog draaiden.

Ik heb wel wat fotos maar kan die niet hosten.
                            sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• flurk
                              • May 2003
                              • 409

Op de eerste truss(front stage), hangen zeker 19 Mac 2000's,Met eigen ogen gezien tijdens montage op woensdag.zelfde truss waar ook de 4 volgspots op hangen.

Comment

• Silence
                                • Apr 2003
                                • 50

Hoi.

Vooreerst ik ben niet actief geweest op deze job en heb ook niets te maken met eml, was daar enkel aanwezig voor security opdracht. Dus de volgende foto's heb ik genomen om een impressie te geven wat er hing en stond.

zie foto's op volgende link http://www.silencelighting.net bij pictures -> rock werchter2006
                                Last edited by Silence; 03-07-06, 12:30.
                                silence lighting

Comment

Working...