PLASA 2K5

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Beste Fons,

We weten allemaal hoe het verhaal "bekende ontwerpers met HogIII's" in elkaar zit... Gewoon een gratis modelletje opsturen... Niet al te naief, ik weet hoe het werkt, dit doen alle fabrikanten...

Ik heb de Hog3 al vaak gebruikt, op zeer grote klussen, en nog enkel ellende ondervonden, door traagheid, instabiliteit, en domme commandlines. Zodra men daar vernieuwend gaat denken, en met een serieus product komt, ben ik de eerste die hier naar wil kijken.

Het MA verhaal; JA ik ben fan, en JA omdat deze tafel me nog nooit in de steek heeft gelaten. Dat de mogelijkheid niet bestaat dat zo'n tafel crashed is onzin, maar bij normaal gebruik is dat idd mijn visie...

MA is wel een leuk bedrijf voor je om eens goed naar te kijken... Gewoon met het oog op slimme programmering, vernieuwende software en functies, en logische opbouw van grote shows... Ooooow ja; de MA-netwerken doen het wel gewoon meteen na het aansluiten...

Ik ben operator; mij houd je niet voor de gek met een mooi verkoopverhaal... Kom ff een keer langs met die "Hog3 die bijna nooit vastloopt", als je dit op locatie nog steeds kunt verdedigen (en bewijzen) krijg je van mij een hele mooie fles wijn...

Welterusten...

Arvid
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

citaat:Geplaatst door AJB

Beste Fons,

Ik heb de Hog3 al vaak gebruikt, op zeer grote klussen, en nog enkel ellende ondervonden, door traagheid, instabiliteit, en domme commandlines. Zodra men daar vernieuwend gaat denken, en met een serieus product komt, ben ik de eerste die hier naar wil kijken.

Het MA verhaal; JA ik ben fan, en JA omdat deze tafel me nog nooit in de steek heeft gelaten. Dat de mogelijkheid niet bestaat dat zo'n tafel crashed is onzin, maar bij normaal gebruik is dat idd mijn visie...
      Zou het voor normale mensen niet normaal zijn dat we normaal normaal met normaal vergelijken?
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Je hebt helemaal gelijk, maar zo is ook de hog3 bij mij gebruikt...
        Arvid Buit

Comment

• Pieter Huijgen
          • Sep 2003
          • 766

Arvid,

Niet om het een of ander, maar op de voorpagina van jouw website zie ik toch echt een afbeelding van een Hog III.

Ik ben als operator niet zo "merkgebonden". Elke tafel heeft voor- en nadelen en het zo efficiƫnt mogelijk hiermee omgaan is naar mijn mening een kwestie van professionaliteit.

Een tafel finaal afkraken en tegelijkertijd een andere tafel de hemel inprijzen is dat niet! Ik heb hele positieve ervaringen met de Hog (II en III) en weer minder positieve met o.a. de GrandMA, maar zal dit nooit op dusdanige wijze openbaar gaan maken....

Met andere woorden: Arvid, als de Hog je dusdanig heeft gefrustreerd, dan stop je toch je als Hog operator te verhuren?
          Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Even een ractie over de verkeerde suggestie als dat een moderator geen mening zou mogen hebben, of erger nog; selectiever zou moeten zijn in het ventileren van zijn mening:

De door J&H benaderde mensen voor de moderating zijn allen professioneel actief op hun vakgebied.
            Dat wil zeggen dat een moderator in gelui zijn werk heeft in de geluidshandel...
            Een lichttor is dus actief als operator, een theater tor is actief in het theater, een hijstor ...afijn jullie hebben het punt!

Deze mensen zijn naast de moderating taak eerst en bovenal deelnemer aan het forum ....
            En daarmee is het bijzonder fijn dat deze mensen bereid zijn gevonden zich te conformeren aan het forum.

Mag wel even benadrukken dat het niet "het forum" is wat een mening heeft, maar dat ieder stukje tekst volledig voor rekening komt van de persoon die dat stukje tekst plaatst...
            Het slata duerhalve niet terug op J&H, het forum of de moderating.

Bovenstaande wordt nogal eens gebruikt als stok om mee te slaan, dat is zo jammer dat ik het (wederom) even onder de aandacht wilde brengen

ps. Ik heb er zelf voor gekozen om NIET naar de Plasa te gaan, wel zal ik begin 2006 bezoekje brengen aan de theater vakbeurs, ahoy rotterdam, minder spectaculair, maar zeker net zo up to date qua nieuws!
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• R. den Ridder
              • Sep 2000
              • 1500

jaaahhh....Flamen! Flamen!

ff ontopic..iemand op de plasa nog Led-units gezien die EN bruikbaar zijn als horizonbak in kleine situaties maar ook betaalbaar zijn voor bedrijven die ze een keer of 10 per jaar weg kunnen zetten? Best leuk die leds, maar blijf ze erg prijzig vinden bij hoge lichtopbrengst.

Comment

• DeMennooos
                • Aug 2000
                • 1416

citaats. Ik heb er zelf voor gekozen om NIET naar de lasa te gaan
                Jij mag ook helemaal nog niet meedoen aan de lasa, is voor 50 plussers als ik me niet vergis
                Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

citaat:Geplaatst door Pieter Huijgen

Arvid,

Niet om het een of ander, maar op de voorpagina van jouw website zie ik toch echt een afbeelding van een Hog III.

Ik ben als operator niet zo "merkgebonden". Elke tafel heeft voor- en nadelen en het zo efficiƫnt mogelijk hiermee omgaan is naar mijn mening een kwestie van professionaliteit.

Een tafel finaal afkraken en tegelijkertijd een andere tafel de hemel inprijzen is dat niet! Ik heb hele positieve ervaringen met de Hog (II en III) en weer minder positieve met o.a. de GrandMA, maar zal dit nooit op dusdanige wijze openbaar gaan maken....

Met andere woorden: Arvid, als de Hog je dusdanig heeft gefrustreerd, dan stop je toch je als Hog operator te verhuren?
                  Beste Pieter,

Mijn website geeft weer wat ik o.a. te bieden heb aan klanten. Hierbij hoort o.a. Hog II/III Operating... Ben volledig ingewerkt op beide tafels (zelfs tenfeet certified and updated). Dat betekend echter niet dat ik het fijn werken vind ! Mij gaat het nog altijd om het eindproduct; de show...

Hogs hebben mij niet gefrustreerd, ik vind de HogII een prima tafel (erg fijn zelfs). De HogIII kan dit ook worden, maar dan moeten de mannen van FPS iets minder nadenken over PR en uitstraling, en lekker goeie software gaan schrijven...

Assumption is the mother of all fuckups...

Arvid Buit

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

I Stand corrected
                    lasa... http://lasa.international.pitt.edu/
                    Voor de helderheid, ook de lasa sla ik ff over

Blijft wel vermakelijk om te lezen: iemand geeft zijn persoonlijke mening over een product en jan en alleman meent die mening te moeten afzeiken....Thank you all, you made my day!

Comment

• rinus bakker
                      • Mar 2002
                      • 5430

En dus maar weer eens de vraag...
                      is er een mogelijkheid om dit soort dingen aan een objectieve test te onderwerpen...
                      er moeten toch 5 a 6 ops te vinden zijn die een 'moordende' programmering hebben (mee-)gegaakt voor nepaalde merken / typen tafels....
                      En kunnen we met/bij J&H niet eens gaan nadenken om dit soort van (on-?)dingen dan eens onder gelijke condities te testen?
                      Soort van consumententest waarover we het vooraf eens worden of de vergelijkingscondities.
                      Geen Mercedes met een Lada vergelijken en ook niet een Landrover met een VW-golf.
                      Zodat we onder de appels de goudreinette kunnen vergelijken met de cox,
                      en onder de peren de handpeer met de muilpeer zal ik maar zeggen.

Want het wachten is natuurlijk op de 'Landwind' onder de entertainment-apparatuur:
                      hij kost (bijna) niks - maar dan heb je ook (bijna) niks....

Tenslotte zal altijd 1 ding blijven gelden: "Alle geld is naar zijn waar!"
                      Een alle firma's die 'waar' te leveren hebben zullen gemotiveerd zijn om het geld ervoor objectief te onderbouwen.
                      Zij die dat niet willen meewerken mogen natuurlijk ook genoemd worden
                      - maar daarvan weten we dat ze (misschien) wat te verbergen hebben...(kwaliteit? prijs?).

En nu weer 'On-topic' - ik had naar de PLASA gewild, maar door drukte er niet aan toe gekomen.
                      De LDI staat wel vast dus dat is een 'goedmakertje'.
                      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5950

veeg veeg.....

Onderwerp beste mensen....dat is?
                        Juist!

Alle reacties van mensen met een url in hun handtekening worden zondermeer van het forum verwijderd, gaan we niet moeilijk over doen.
                        Verder verwijs ik graag naar de spelregels van het forum....

Comment

Working...