PLASA 2K5

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DeMennooos
    • Aug 2000
    • 1416

PLASA 2K5

Het is weer bijna zover.
    PLASA van 11 t/m 15 september in Earls Court Londen.

Wie van het forum gaan er heen?
    Misschien leuk om ergens een Grolsch te scoren [:P]

Zelf ga ik van 12 t/m 14 september.
    Kom de 11e al aan, alleen de DJ dag sla ik ff over
    Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

12 + 13 ben ik daar Grolsch pakken; klinkt als een SERIEUS wijs plan...
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• DeMennooos
      • Aug 2000
      • 1416

Ik heb daar al 2 adresjes waarvan er vorig jaar eentje Grolsch had en eentje die dit jaar Grolsch zou neerzetten. Dus redelijk serieus bezig ja

Toch maar eens meeten dan.
      Greetz,

DeMennooos

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Yepz, mail me anders even, dan wisselen we nummers uit..

grtz. AJB
        Arvid Buit

Comment

• DeMennooos
          • Aug 2000
          • 1416

Ok, done!
          Greetz,

DeMennooos

Comment

• thyzerrr
            • Nov 2004
            • 92

Ga 11 & 12, ben benieuwd

Comment

• pro`d`user
              • Jun 2002
              • 534

Hoe was het daarzo?

Interessante dingen gezien?
              Barry K.
              Wij werken met EV ole ole
              In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

citaat:Geplaatst door AJB

12 + 13 ben ik daar Grolsch pakken; klinkt als een SERIEUS wijs plan...

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Ow gemist[}][}][}]
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

Weinig nieuws gezien, enige dat ECHT opviel door vooruitgang was MA. Verder paar leuke klein showdingetjes gezien.

Lacher van de eeuw was weer HighEnd en de eeuwige arrogantie over de hog3... Heb het testmodel dusdanig in de stress gekregen dat de medewerkers 's middags nog steeds probeerden om e.e.a. werkend te krijgen...
                    Arvid Buit

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                      • Jun 2001
                      • 1429

citaat:Geplaatst door AJB

Weinig nieuws gezien, enige dat ECHT opviel door vooruitgang was MA. Verder paar leuke klein showdingetjes gezien.

Lacher van de eeuw was weer HighEnd en de eeuwige arrogantie over de hog3... Heb het testmodel dusdanig in de stress gekregen dat de medewerkers 's middags nog steeds probeerden om e.e.a. werkend te krijgen...
                      Ehjs Arvid,

Niet lullig bedoeld ofzo, maar wat zegt dit dan over die tafel?!
                      Welek handelingen haal je uit om dat te laten gebeuren?!

Comment

• DeMennooos
                        • Aug 2000
                        • 1416

Zow, ook weer in het land der levenden

Waren idd niet veel echt vernieuwende dingen zoals Arvid al zei.

Leuk was wel de ChromaWeb bij AC. Goedkoper en makkelijker te transporteren dan een gemiddeld LED sterrendoek.

De nieuwe Chamsys tafeltjes voor aan de PC zijn een prima vooruitgang. Leuke concurrentie voor Lightjockey.

Op de Pixelstand naast HES wel wat leuke dingen gezien zoals de Pixelbrick en de Pixelline 96. Moet zeggen dat die PixelEight Blinder een beter doordacht model is dan die van Robe.

Ook nog vier saaie demo's bij Avolites doorstaan voor een matige cocktail. Hadden wel een leuke buik danseres.

Gelukkig kon je bij Bandit ook ander bier dan Guiness scoren []
                        Greetz,

DeMennooos

Comment

• Fons
                          • Sep 2003
                          • 67

Beste AJB,

Ik werk voor HES en ben arrogant genoeg om niet door een mij volslagen onbekende moderator voor arrogant uit te laten maken.

Het is best dat je een MA fan bent, helemaal geen slechte tafels overigens, maar je opmerking over HES raakt kant nog wal.

Alle HogIII's op PLASA draaide, niet officieel vrijgegeven, nog niet eens beta software.
                          Het is zelfs de bedoeling dat die crasht, hoe meer hoe beter, anders krijgen we de fouten er niet uit. Deze software was nodig om de prototypes van de expansion wing aan te kunnen sturen.
                          Je hebt je dus laten gebruiken als beta tester voor HES!
                          Bedankt

Een Wholehog III crasht tegenwoordig hoogst zelden en omdat het een unix machine is kun je eventueel gecrashte delen herstarten en doordraaien zonder de machine helemaal uit en aan te moeten zetten. Er zijn tafels op de markt (ik noem geen namen) waarbij dit niet kan.
                          Je reactie zal wel zijn dat MA tafels nooit crashen, maar dat zou je wel erg ongeloofwaardig maken.

De Wholehog III wordt gebruikt door de LD's en operators van Kylie Minogue, Phil Collins, U2 en Rolling Stones om er maar een paar te noemen.
                          Volgens jou kennelijk allemaal mensen die zich in de luren laten leggen door die arrogante mensen van HES. Jammer voor je dat ze dit forum niet lezen anders hadden ze hun HogIII meteen gedumpt voor een MA.

Van een 'moderator" zou je eigenlijk wat meer genuanceerde uitspraken mogen verwachten.

Vriendelijke groet,

Fons

fons@highend.com

P.S. Als je volgende keer op onze stand bent kom je dan eens voorstellen.
                          Krijg je een T-shirt van me.

Comment

• PeTAR
                            • Jul 2005
                            • 151

AJB mag in DIT forum gewoon zijn mening geven, omdat hij in dit forum namelijk geen moderator is, hij is alleen in: THEATER FORUM - ONDERWERPEN & FOTO'S. Moderator. Alleen de software van dit forum zegt bij zijn naam dat ie Moderator is.

En Arvid vertelt gewoon zijn ervaring met jullie, dus waarom zou dat niet mogen vertellen.

En ik denk dat iedereen wel zijn eigen favoriet heeft. Ik ben zelf gek van HK audio terwijl ik EV hard afkraak... dus tja... Ieder zijn mening.

Maar nu weer ON-TOPIC

Nog meer verhalen?? Moet zeggen dat het me wel intereseert als out-sider...

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                              • Jun 2001
                              • 1429

citaat:Geplaatst door PeTAR

Ik ben zelf gek van HK audio terwijl ik EV hard afkraak... dus tja... Ieder zijn mening.
                              Hahahaha, dat zet je posting net voldoende draagkracht bij om serieus genomen te worden.

En er is nog altijd een verschil tussen een mening, een feit of een te vroeg getrokken conclussie....

Comment

Working...