tsjernobyl???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ_jacob
    • Aug 2003
    • 293

tsjernobyl???

beste allemaal
    na het north sea jazz festival ben ik bij de afbouw even gaan kijken. Daar een stageplan gevonden. (ampco)
    No ging ik dit even doorlezen en ik kwam op de materiaallijst dit tegen: "2742 TRAFO ACCESSORIES (tsjernobyl)"
    werkt er ier iemand bij ampco of kan iemand mij vertellen wat ze hier mee bedoelen???? :P:P:P ben nu namelijk wel erg benieuwd
    groetjes
    Jacob
    mijn auto rijdt 1 op stoplicht
  • DjFx
    • May 2004
    • 307

Google al geprobeerd?
    Btw, hoe kom je aan stageplan ?

Comment

• LJ_jacob
      • Aug 2003
      • 293

tja.. waar ga je dan op googlen :P, zal wel echt een woordje van ampco zijn maar ik zal ff kijken.
      Hoe ik aan dat stageplan kwam? nou ze waren aan het afbouwen in en rond de statenhal, en ik loop daar nog weleens rond en toen ook, en ik zag dat boekwerk op de grond liggen (en ja het was echt weggegooid) dus ik d8 hee dat neem ik maar mee
      toch leuk om precies te weten welke microfoon er voor welke trommel of zanger maar werd gebruikt:P
      ook de synco W8L line array volledig uitgetekend en berekend hoe zwaar en onder welke hoek enzo...
      voor een beginnertje als ik is dat reteinteressant!

Comment

• kokkie
        • Nov 2003
        • 1166

Het is vrij simpel, het is de trafo kast voor 220 --> 110 Volt voor de backline van amerikaanse bandjes.

Het woordje is niet speciaal Ampco, Bourgonje gebruikte de term ook voor de stroomverdeelkasten bij de tafelsets.
        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Rudy Vorstenbosch
          • Jun 2001
          • 1429

tsjernobyl, baby geheim wapen etc...
          Allemaal termen die je toch wel regelmatig tegenkomt.

Meestal gaat het dan toch echt om lomp/dom/zwaar elektra geschut....

Comment

• dabassman
            • May 2003
            • 172

Bij ons is het idd ook de stroomverdeelkast die tsjernobyl genoemd wordt. Dit is dan ook el ween groot masief ding. We zijn hem nu aan het verbouwen maar het naamplaatje licht al klaar hoor. Wordt weer tsjernobyl
            Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• Rieske
              • Aug 2002
              • 544

Ik krijg nou niet echt een betrouwbare en veilige gevoel om zoiets Tsjernobyl te noemen
              Life is what you make it

Comment

• rinus bakker
                • Mar 2002
                • 5429

Die dingen hebben altijd van dat soort namen:
                bij Theatre Projects hadden ze in de jaren 80 bijvoorbeeld van die rijdende metaalpakketten met namen als "The Pig" en "Fat Bastard"
                een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• LJ_jacob
                  • Aug 2003
                  • 293

zo leer je nog eens wat!
                  zal wel een lekker gevoel geven om je peperdure apparatuur in een tsjernobyl te steken:P

Comment

• Barthezz80
                    • Aug 2004
                    • 365

citaat:
                    ook de synco W8L line array volledig uitgetekend en berekend hoe zwaar en onder welke hoek enzo...
                    voor een beginnertje als ik is dat reteinteressant!
                    kan je aub wat info met mij delen over die W8L, ik doe hier al jaren onderzoek naar en kom nooit iets te weten, zowieso niet via internet.

desnoods via m'n email ofzo(scannetje)
                    ik hoop dat je iets voor me kan betekenen

Groeten Bart
                    Bart

Comment

• LJ_jacob
                      • Aug 2003
                      • 293

moet je ff mailen anar ampco, die kunnen je er ongetwijfeld alles over vertellen.
                      ik stuur je ook wel ff een mailtje

Comment

• flup
                        • Aug 2005
                        • 11

citaat:ik doe hier al jaren onderzoek naar en kom nooit iets te weten, zowieso niet via internet.
                        Onderzoek, klinkt alsof je in een labo zit met enkele van die W8L kastje onder een glazen stolp
                        Wel, de Synco line-arrays zijn eigenlijk Martin line arrays met een ander logo (of andersom, dat weet ik eigenlijk niet) Op de martin site (www.martin-audio.com) kan je in de 'specifications download' alle cijfertjes terugvinden, en in de technical area kan je een leuk programmaatje aanvragen, genaamd viewpoint. Dit wordt gebruikt om line-arrays van Martin te berekenen, waarschijnlijk is dat papiertje gewoon een printout hiervan.

greetz
                        luid, luider, Community - goed, beter, Martin

Comment

• Barthezz80
                          • Aug 2004
                          • 365

citaat:Geplaatst door flup

citaat:ik doe hier al jaren onderzoek naar en kom nooit iets te weten, zowieso niet via internet.
                          Onderzoek, klinkt alsof je in een labo zit met enkele van die W8L kastje onder een glazen stolp
                          Wel, de Synco line-arrays zijn eigenlijk Martin line arrays met een ander logo (of andersom, dat weet ik eigenlijk niet) Op de martin site (www.martin-audio.com) kan je in de 'specifications download' alle cijfertjes terugvinden, en in de technical area kan je een leuk programmaatje aanvragen, genaamd viewpoint. Dit wordt gebruikt om line-arrays van Martin te berekenen, waarschijnlijk is dat papiertje gewoon een printout hiervan.

greetz
                          Dit weet ik allemaal wel natuurlijk, 'onderzoek' is een beetje zwaar woord misschien, maar ik zoek met veel interesse al jaren naar alles bij Martin-Audio waar een patent op zit! Ik zou bijvoorbeeld is iemand willen tegenkomen die mij een W8L van binnen kan laten zien (zoals dat demo-model wat een paar jaar geleden op zo'n Geluids-Expo in duitsland te zien was met die plexiglas bovenzijde![8D]) Of foto's van een W8l zonder grill maar dan een beetje meer 'closeup' als op de site(s)![]
                          Bart

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

citaat:Geplaatst door flup

Wel, de Synco line-arrays zijn eigenlijk Martin line arrays met een ander logo (of andersom, dat weet ik eigenlijk niet) Op de martin site (www.martin-audio.com) kan je in de 'specifications download' alle cijfertjes terugvinden, en in de technical area kan je een leuk programmaatje aanvragen, genaamd viewpoint.
                            greetz
                            Ben er heilig van overtuigd dat de heren bij APR er wel weer een paar kleine, doch niet misselijke verbeteringen in hebben aangebracht...

Ze zijn daar niet dom, in Maarsssen, gemeente Utrecht...

Comment

• Barthezz80
                              • Aug 2004
                              • 365

Dit is volgens mij ook wel algemeen bekend en ook vaker besproken op het forum, dat het een 'speciaal' door APR aangepaste versie van het Martin-Audio W8L Line-array is, echter weet niemand wat die aanpassingen precies zijn, of men weet het wel maar zegt niks..[]
                              Mensen hier op het forum die dit 'toevallig' weten?
                              Bart

Comment

Working...