Recordboete voor mp3 DJ

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Ja, JasperT en ????? jij hebt geen rechten tegoed zeker !! dan zou je wel anders piepen Ik moet er wel van leven Hé [^]
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• JasperT
      • May 2003
      • 100

citaat:Geplaatst door sis

Ja, JasperT en ????? jij hebt geen rechten tegoed zeker !! dan zou je wel anders piepen Ik moet er wel van leven Hé [^]
      sis
      Niet lullig bedoeld, maar dat heb ik nou al wel 25x gehoord... Kwam dit bericht tegen en dacht dat het misschien wat zou bijdragen aan het topic. Zo niet, dan niet..
      Here I am, so what are your 2 other wishes?

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

citaat:Geplaatst door JasperT

sis
        Niet lullig bedoeld, maar dat heb ik nou al wel 25x gehoord... Kwam dit bericht tegen en dacht dat het misschien wat zou bijdragen aan het topic. Zo niet, dan niet..
        Neenee ik val je niet aan hoor, jij kan er niks aan doen !
        En zoals je zegt je hebt al 25 maal gehoord ! Awel je mag er nog duizend bij tellen, dat is dan 1025 x [][]
        In ieder geval : ik ga in de aanval !!!! ik wil mijn rechten hebben waar ik maanden voor in de studio hebt gezwoegt [V][^][^]
        sis
        sis

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

alles goed en wel, maar krijgt de opnametechnicus dan ook geld mee voor zijn creatieve inbreng qua miking, plaatsing, etc? de hoesontwerper? de clip-regiseur? de cameraman?

worden ook gewoon per dag betaald.

Alleen degene die "ik hou van jou, en ik blijf je trouw" kon rijmen moet er tot zijn dood van vreten?
          Ik ken een drummer, die , omdat de schrijver zo sociaal was om m "mee te laten schrijven" nog steeds 1 x per jaar op vakantie kan, van de rechten van die ene wereldhit.
          Maar als je m voor een top40 bandje vraagt als invaller haalt-ie zijn bijstandsneus op.

Ik gun je die rechten best, maar dan gewoon 10 jaar, en dan weer terug in je schoenen, graag.

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

citaat:Geplaatst door **************

alles goed en wel, maar krijgt de opnametechnicus dan ook geld mee voor zijn creatieve inbreng qua miking, plaatsing, etc? de hoesontwerper? de clip-regiseur? de cameraman?

worden ook gewoon per dag betaald.

Alleen degene die "ik hou van jou, en ik blijf je trouw" kon rijmen moet er tot zijn dood van vreten?
            Ik ken een drummer, die , omdat de schrijver zo sociaal was om m "mee te laten schrijven" nog steeds 1 x per jaar op vakantie kan, van de rechten van die ene wereldhit.
            Maar als je m voor een top40 bandje vraagt als invaller haalt-ie zijn bijstandsneus op.

Ik gun je die rechten best, maar dan gewoon 10 jaar, en dan weer terug in je schoenen, graag.
            De opnametechnicus is meestal de eigenaar van de studio en vraagt dan ook zijn prijs per uur !! niet te weinig ! dit wordt zogezegt gehuurd !
            Dit geld ook voor de hoesontwerper , regisseur enz...
            Deze mensen worden ingehuurd en daar betaal je voor , eenmalig bedrag !
            Wat je daar zegt over mee laten schrijven ! Je bedoeld meetekenen ( uitgave contract dus )
            Goed Mac, we komen er niet uit ! dit is volledig je recht
            Je hebt wel een paar punten waar even over moet nagedacht worden !
            Goed , ik ben verder goed bezig met mijn auteursrechterlijk gedoe !
            Zie :

en gans de reutemeteut van Europa
            siske

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

[
              --Deze mensen worden ingehuurd en daar betaal je voor , eenmalig bedrag !
              --Wat je daar zegt over mee laten schrijven ! Je bedoeld meetekenen ( uitgave contract dus )
              -- aha, we komen ergens. Discriminatie tussen vocalist en studio-muzikant!!!

-- ik bedoel mede-auteur maken voor de buma-stemra.

wij hoeven er ook niet uit te komen, dan moeten we er nogal wat wetgeving voor veranderen...

Comment

Working...