Stuur mij maar weg in een FH12, dan heb ik het het best naar mijn zin. Of een Stralus met semi automatische versnellingsbak. Alleen het bed is dan weer iets minder dan in de FH12 dus ook voor mij geen Iveco als ik ook een Volvo mag kiezen.
Transport en gewicht
Collapse
X
-
citaat:Iveco's heb ik t niet echt op. Je ontkomt er niet aan dat je met een een bakwagen over beladen ben, maar bepaalde bakwagens zijn terug gekeurd van een C rijbewijs. Zoals bijvoorbeeld de sprinters. Iveco
s volgens mij niet en die hebben dan ook snel de neiging om in de bochten met de wielen tegen de wiel kappen te komen. --> stink, hobbelt en ook niet zo top voor de wieltjes denk ik .))
Wij rijden nu al een jaar of 4 Iveco TurboDaily en zonder problemen...En dat ding is gebruikt gekocht, van Buget...
citaat:Stuur mij maar weg in een FH12, dan heb ik het het best naar mijn zin. Of een Stralus met semi automatische versnellingsbak. Alleen het bed is dan weer iets minder dan in de FH12 dus ook voor mij geen Iveco als ik ook een Volvo mag kiezen.Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
citaat:Geplaatst door Italio
citaat:aanhanger kun je 3000 kg laden das zat en groot zat ook
Bij wat voor auto je ook koopt, hoe goed deze om gaat met gewicht zal natuurlijk altijd van de motor afhangen. Ik zou persoonlijk liefer een iets goedkoper merk auto hebben met een goede sterke motor, dan een dure auto die niet harder dan 40 tegen een bult op komt[B)]groetjes,
BasComment
-
jup, dat klopt iddJe leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Heb zelf hier een Mitsubiti Canter, als meubel bak, en een VW LT van 2002 als bus.
Beide hebben me nog nooit in de steek gelaten, en de canter is al een aantal jaartjes oud!
Sound-Light-Laser-Foam-DancefloorComment
-
Ik kan inmiddels melden dat er na heel erg lang wikken en wegen vandaag een Mercedes 312 D is aangeschaft inclusief Meubelbak... De bakwagen is een enkellucht en mag op papier 1190 Kg aan lading meenemen.... Deze wagen heeft ook nog eens een trekhaak die ook een aardug gewicht mag meeslepen (moet ik alleen nog even E achter B halen)
Voor klein transport en personen vervoer is er een Opel Combo gekomen...
Allemaal bedankt voor het advies !cheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment
Comment