Azië - acties - Giro 555

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

jongens help zijn bezich met organisatie maar hoe zit het met vergunningen? hoe moet je ze aan vragen? iemand idee (gem. barneveld) alle hulp is mee genomen dus woon je in de omtrek bel me dan maar

(06 19 52 43 77)

groetjes,
    Bas

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Juist met dit soort acties is het zaak om direct contact op te nemen met de gemeente (Barneveld) zelf.... deze heb je keihard nodig om alle burocratie te omzeilen, dat kan nu...het is immers voor het goede doel...
      Contact opnemen met de gemeente dus.

Zaken niet moeilijker maken dan ze al zijn BAJ

Hier in Vianen was gister avond een goed bezochte avond met plaatselijike bands, koren, acts en cultureel verantwoordelijke activiteiten. Alles belangeloos, geheel voor 555

Of het helpt[?] het is in ieder geval een manier om je schuldgevoel af te kopen.
      Komen nog een hele stapel benefietjes aan.

Vriendelijk verzoek om alles wat met de 555 inzameling te maken heeft in dit onderwerp te plaatsen.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Italio
        • Jan 2004
        • 47

Morgen zaterdag 8 januarie hebben we in kampen op het van Heutzplein ook een benefiet concet met 4 lokale bands. Daarnaast worden er spullen geveild voor giro 555.

Grz. Michiel
        Voor jou een vraag...... voor mij ook!

Comment

• BAJ productions
          • Jul 2003
          • 587

nog een vraag voor een feest hoeveel man kan er in een tent van 16 * 6 meter?

groetjes,
          Bas

Comment

• marcel
            • Aug 2000
            • 163

150 tot maximaal 200, hou er ook rekening mee dat je de nodige m2 kwijt zult zijn in je tent aan een bar, drive in show etc etc.

Ik zal je zo even een mail sturen met wat informatie over de gem. Barneveld, moet alleen eerst ff wat anders doen.

Overigeens zijn er in jou gemeente en woonplaats (Voorthuizen) al veel acties aan de gang, zo staan er bij alle winkels collecte bussen, zijn sportverenigingen bezig en is er tijdens het nieuwjaarsfeest zo'n 1800 euro opgehaald voor 555 (collecte bussen bij de barren voor geld en drankmuntjes).

Snap best dat zo'n aktie dag als gister motiverend werkt, maar akties die nu nog georganiseerd moeten worden zijn een beetje als mosterd na de maaltijd. Natuurlijk, als je geld binnenhaalt is dat dat altijd welkom, maar ook aan de knip van de gulle gevers komt een eind. De meeste mensen die geld willen geven voor 555 hebben dit zo onderhand al wel gedaan lijkt me, op welke manier dan ook. Als je nu nog iets op poten gaat zetten moet het wel iets heel goeds zijn denk ik.

Ben heel benieuwd wat jullie van plan zijn, en zoals gezegt, je krijgt later vanavond nog mail van me.

Marcel
            You don't need eyes to see, you need vision.

Comment

• DJ.T
              • Nov 2002
              • 1502

Ik denk als je gewoon een leuk feest opzet, waarvan de opbrengst naar giro 555 gaat, je toch iets anders doet dan alleen collecteren.
              De mensen gaan voor een leuke avond en daarbij geeft het dan wel een goed gevoel dat ze ook een goed doel steunen.
              We're ready to party, are you?

Comment

• BAJ productions
                • Jul 2003
                • 587

zo denken wij er dus ook over. aangezien dat er hier een gebrek is aan leuk feesten zal dit dus gelijk veel plubliek trekken.

collecteren is leuk maar denk dat je het daarmee niet haald. de opbrengst of wel het gene dat de gasten betalen. gaat gewoon naar giro 555. dit zullen ze dan gewoon zien als een ander feest.

waar door er zekers veel aanverdient kan worden.

groetjes,
                Bas

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3148

citaat:Geplaatst door DJ.T
                  Of die agent die aan een nieuwsteam dat geld aan het inzamelen was voor 555 een bekeuring gaf voor fout parkeren [V]
                  Zo zijn er vast nog meer van die vogels.
                  Ja, daar heb ik nog een voorbeeld van gevonden:
                  citaat:Treble haalt 600 euro op voor 3FM actie Darfur

Dank je wel Maastrichtenaren voor jullie geweldige steun voor de 3FM actie!

Op 22 december zijn we in het centrum van Maastricht op straat gaan spelen. Na minder dan een uur hadden we al 350 euro gekregen van het enthousiaste en vrijgevige publiek. Als de politie van de onlangs tot "beste stad van Nederland" verkozen stad niet had gedreigd met een boete als we niet ogenblikkelijk zouden stoppen met spelen, dan zou het bedrag nog groter zijn geweest.

Comment

• Overdrive
                    • Feb 2002
                    • 717

Ondertussen is het "Dance4GIRO55" feest al weer geweest en hierbij de foto's:

Selectie:

Rest vd foto's:
                    http://www.danceforgiro555.nl/foto's/

Die mafkees achter de Frog ben ik []

Was erg geslaagd en uiteindelijk 3250 euri bij elkaar gesprokkeld .

Comment

• VERVALLEN

Wij doen voor Azië niets speciaals. Er zijn al zaken genoeg die zulke dingen doen. Dit is niet een taak voor een drive in vind ik.
                      Persoonlijke mening dan.

Comment

• DJ.T
                        • Nov 2002
                        • 1502

Volgens mij is er hierin ook al duidelijk verschil tussen de Belgen en de Nederlanders.
                        Ik weet niet hoe het in Belgie zit, maar vrijwel alles wat ik lees op fora zijn Nederlanders die dit soort acties uitvoeren.
                        Het is ook niet een taak voor een drive-in, zo moet je het helemaal niet zien.
                        Iemand wilt die mensen steunen (en terecht) en bedenkt een actie, iedereen doet waar hij of zij goed in is. Een Dj/Drive-in komt dan al heel snel op een feest geven.
                        Dat is een vrij logische stap, een groentenboer zal waarschijnlijk iets anders doen, zijn vakgebied ligt gewoon ergens anders.
                        We're ready to party, are you?

Comment

• Olaf Duffhuës
                          • Oct 2000
                          • 2477

Ik sta 15-1 in Oss in de tennis hal met nog een paar andere bedrijven. Optredens van o.a. Irma(idols slet) en Vannavond niet schat...Van 12.00 tot 18.00 Rusheuvel Oss.

Bedrijven die belangenloos meedoen:
                          Noll's Noyce Oss(sound enginering)
                          HVH Ravenstein/Eindhoven(p.a.)
                          DSP Heesch(lampen shit)
                          NWP Oss(licht technieker)

Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• BAJ productions
                            • Jul 2003
                            • 587

***** van de gemeente moet het niet komen!

citaat:

Vergunning afgegeven aan een instantie, die niet is ingeschreven bij het Centraal Bureau Fondsenwerving, voor het inzamelen van geld voor een goed doel, is niet mogelijk.
                            citaat:
                            - Muziek in de buitenlucht of tent moet gepubliceerd worden op omwonenden in de gelegenheid te stellen hun zienswijze hierover naar voren brengen. Aanvragen moeten om deze reden 13 weken voor het evenement worden ingediend.
                            waarom is de ene en andere gemeente zo anders???
                            groetjes,
                            Bas

Comment

• ralph
                              Banned
                              • Aug 2000
                              • 2649

nog maar een benefietje:

12 februari 2005 speciale kindersterrenshow, stadhoftheater, Vianen
                              Opbrengsten gaan naar een weeshuis in Sri Lanka, meer info via: www.scato.nl

Comment

Working...