Azië - acties - Giro 555

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • som
    • Nov 2002
    • 787

Azië - acties - Giro 555

we zitten hier de geweldige actie voor azië te kijken.
    wat ik me afvroeg is hoeveel muzikale/d.j./band acties er wel niet op poten gezet worden.
    zelf ga ik 23 januari een mooi project doen voor 555 in het lokale jeugdcentrum.
    Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Ik zit op 14 januari bij een lokale vereniging waar ze 3 bands laten spelen (deze doen dit vrijwillig voor het goede doel) en de entree à € 5,00 (vragen ze normaal niet omdat de mensen contributie betalen) gaat naar 555.

Comment

• jadjong
      • Oct 2003
      • 654

Zowel 7 als 13 januarie.

De eerste keer spelen er drie bands, waarbij de entree naar 555 gaat. Krap een week later gaat de lokale underground rap/scratch/dance scene proberen de zaal vol te krijgen. Ook daar gaat de entree naar 555.

Comment

• Mark-LED
        • May 2004
        • 822

Komende zondag komen er 3 bands te spelen in de 3 cafe's van mijn opdrachtgever waarvan ik ook een band moet mixen. Heb deze band al eens eerder gemixd dus dan weet je ongeveer hoe en wat ze spelen.

Entree is mij niks over bekend, maar ik weet wel dat iedereen die dag gratis werkt (niemand was verplicht), en 1 van de 3 cafe's staat een week 'fooi' af, we praten dan toch over een lutteloze 1400 euro.

Comment

• jerre
          • Jun 2003
          • 286

We zitten hier ook te kijken wat we kunnen doen (bij ons in bel noemt de actie tsunami 1212). 't enigste prob is dat de life volgende week is, we een fuif willen doen (hebben toch alles van ons zelf dus volledige opbrengst kan naar daar), maar we hier in bel voor de moment tot eind jan? met examens ziteen bij het volk van 18-22 (dus het jong gepeupel). Dus 't wordy nog ff uitkijken wat we kunnen doen.
          nu gij en dan ikke weer

Comment

• Overdrive
            • Feb 2002
            • 717

Kan nog net :

In Groningen worden de handen zéér driftig ineengeslagen om op zéér korte termijn een dansfeest te organiseren. Dit feest zal volledig in het teken staan van de enorme ramp in Thailand. Alles en iedereen werken hier gratis aan mee. Drukkerijen, licht en geluid bedrijven, DJ’s, alles. Iedereen die met dit feest te maken heeft. Gratis!

NU JULLIE NOG!

Vrijdag 07 januari 2005 zal in Huize Maas Groningen gedraaid én gedanst worden. Alle opbrengsten zullen gedoneerd worden aan het inmiddels zo bekende gironummer 555. Mocht je nu zelf zoiets hebben van: ik geef nooit aan goede doelen, geeft niets, beschouw dit dan maar als gewone feestavond, en dan tóch geef je aan dit immens goede doel.

Mocht je nu denken: “het is mijn line-up niet (helemaal), mijn muziek niet (helemaal), mijn stad niet (helemaal), mijn locatie niet (helemaal), of wat dan ook. Kom tóch even langs, al is het maar een half uurtje. Je bent dan binnen geweest, en je entree geld is dan in ieder geval onderweg naar giro 555.

De feiten:
            Datum: Vrijdag 07 januari 2005
            Adres: Vismarkt Groningen
            Entree: € 7,50 (maar gezien het doel mag je ook altijd méér entree betalen…
            Tijden: 22:00 05:00
            Line-up:

22:00 - 23:00 Mickey T.
            23:00 00:30 The Prophet
            00:30 01:30 Mastermind
            01:30 02:30 Denniz
            02:30 03:30 Dee D
            03:30 05:00 Don Cartel

Mocht jij -naast een financiële bijdrage- op ander vlak actief mee willen werken aan deze actie, stel je dan aub in het werk om zoveel mogelijk mensen te benaderen, en dit feest onder de aandacht van iedereen te brengen die je kent. Er is maar één week de tijd om dit feest breed onder de aandacht te brengen, en daar is jouw hulp ook hard bij nodig. Sms, MSN, e-mail, gastenboeken, partypages, alles is geoorloofd en toegestaan, zolang jij dit feest maar op een zo breed mogelijke schaal onder de aandacht brengt van jouw vrienden. Vraag je hun dan ook weer hetzelfde te doen?

Voor alle informatie:
            Soundmasters.
            Eddy Reynecke

050 - 5412266
            0614 388486
            info AT soundmasters.nl

Mocht je nu écht niet willen/kunnen/mogen komen …. Stort dan gewoon het entree bedrag van € 7,50 alsnog op giro 555 voor jou één weekend een paar biertjes minder betekent voor daar medicijnen, eten, kleding, schoon drinkwater of andere hulp. Er wordt op je gerekend!

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

Er komt bij ons in het theater een speciaal zondagmiddagconcert helemaal voor 555.

Ik hoorde dat de opbrengsten van ons maandelijkse Open Podium (of tegenwoordig noemen we het gloof k het 'Camuz Kleinkunst Festival' ) morgen ook voor 555 is bedoeld. Wel tof dat het al lang en breed helemaal is uitverkocht (niet gebruikelijk).

Comment

• od
                • Feb 2004
                • 138

en tiesto?? treedt hij niet gratis op?

Comment

• Koszmo
                  • Nov 2002
                  • 185

citaat:Geplaatst door od

en tiesto?? treedt hij niet gratis op?
                  Heeft ie gister gedaan op de Dam in Amsterdam
                  Profiel - Mailtje

Comment

• od
                    • Feb 2004
                    • 138

kunnen wij belgen niet weten eh!!

Comment

• jakobjan
                      • Jul 2002
                      • 599

Het belachelijke is dat de buma, bij al deze feesten gewoon nog wel even om de hoek komt kijken om te incasseren, er was gister een woordvoerder van in RTL nieuws.. Over al de feesten, optredens en radio programma's moesten nog wel even rechten betaald worden , en dat kon niet anders volgens deze dame..
                      Als ze dat niet deden moesten ze elke artiest en componist vragen of het voor deze ene keer niet nodig was om geld te vragen, en dat was te veel werk. wel een beetje burocratisch..
                      Jakob-Jan
                      Lightjockey Beta tester
                      Freelance Licht tekkie

Comment

• Koszmo
                        • Nov 2002
                        • 185

Das waar..

Trouwens mooi bedrag momenteel op giro 555
                        €112.144.000,- toch netjes..
                        Profiel - Mailtje

Comment

• Controller
                          • Apr 2002
                          • 745

Nou het is dat dit een volledig open forum is.

Tweakers.net heeft nu een actie dat als je abonnee wordt van hun, storten zij dat geld gelijk op giro 555 en je krijgt gelijk 1 jaar alle functies van hun website.

Comment

• DJ.T
                            • Nov 2002
                            • 1502

Jakobjan, de BUMA is hier wel meteen van terug gekomen door alle kritiek.
                            Zij zijn een bemiddelingsbureau en ik hoop dat iedereen snapt dat zij niet kunnen beslissen over de portemonnee van de artiesten die zij beschermen!
                            Ze hebben nu dus wel 50.000 euro gestort names BUMA zelf!
                            Dat vind ik persoonlijk toch een mooi gebaar.
                            Alleen dan die andere mensen die je op het nieuws zag: Een kerel (nederlander) die daar op vakantie was en gewoon niets deed, die mensen gingen lekker lopen zonnen terwijl 100m verderop nog de lijken worden opgeruimd door alle helden (want dat zijn het) daar.
                            De reactie van die eikel: ''Ach het leven gaat toch door, de economie moet op gang blijven.'' [V]
                            Of die agent die aan een nieuwsteam dat geld aan het inzamelen was voor 555 een bekeuring gaf voor fout parkeren [V]
                            Zo zijn er vast nog meer van die vogels.
                            Wat ik dan wel weer een leuk sommetje vond:
                            Een miljonair die even op de radio was vertelde dat er in Nederland ongeveer 80.000 miljonairs zijn.
                            Als je uitgaat van het minimum ,dus dat ze allemaal precies een miljoen hebben en niet meer, en ze storten daarvan 1% (10.000 euro)Dat kunnen ze vast wel missen, want zeg nou zelf als jij 100 euro hebt en iemand vraagt om een euro, dan geef je dat toch en dan voel je dat niet als pijn in je portemonnee?
                            Maar die 80.000 miljonairs storten dus allemaal 10.000 euro, dan zit je op 800 miljoen!
                            112 miljoen is natuurlijk een gigantisch bedrag, maar het kan zo veel hoger zijn.
                            Maar goed, alle beetjes helpen en wat vooral mooi is om te zien, is dat iedereen zijn best doet om zijn steentje bij te dragen. In de vorm van gewoon geld geven, maar vooral in de vorm van allemaal acties (feesten) verzinnen om daar weer zo veel mogelijk geld mee op te halen.
                            Petje af voor de inzet van deze mensen, dat mag denk ik wel even gezegt worden.
                            We're ready to party, are you?

Comment

• jakobjan
                              • Jul 2002
                              • 599

Dat laatste van de BUMA heb ik niet mee gekregen...

Dat agenten verhaal heb ik inderdaad ook gezien, vind ik geen goede reclame voor de politie, wat een hork van een agent was dat..

btw wat dacht je dan wanneer iedereen van zijn spaargeld 5% overmaakt dan maak je over wat je missen kan, ik geloof dat er iets van 180 miljard aan spaargeld staat, dat zet zoden aan de dijk..
                              Jakob-Jan
                              Lightjockey Beta tester
                              Freelance Licht tekkie

Comment

Working...