Vrouwen in het vak?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thyzerrr
    • Nov 2004
    • 92

citaat:Geplaatst door rinus bakker
    Is dat dan iets als:
    2 in theater
    en
    1 in de r'n'r?

Dit is natuurlijk een beetje een non-statement
    zo zonder echte verhoudingen/aantallen?
    Nee, meer als 5 staat tot 0. Maar dat kan ook liggen aan de hoek van het land waar ik zit.

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4524

[quote]citaat:Geplaatst door thyzerrr

Nee, meer als 5 staat tot 0. Maar dat kan ook liggen aan de hoek van het land waar ik zit.
      Wonen er in die hoek geen vrouwen? 'Kzou acuut verhuizen!
      lekker belangrijk!

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Qua geluid lopen er bij Ampco nog een paar knappe dames rond, en die gooien ook net zo vrolijk mee met de RH-kasten. Alleen de 40+Midassen worden aan het sterke geslacht overgelaten...
        Ook rijden ze wel eens op die grote Kassings door Nederland.

Verder hebben we een technica gehad bij The Phantom (focus?) en lopen er hier in oost-nederland nog wat dames in het alternatieve (lees : subsidie-pop) circuit.

Ik kan er dus zo een stuk of 6 opnoemen in de geluidshoek. Waarvan 3 er gewoon full-time bezig zijn.

Comment

• Bigfoot
          • Nov 2002
          • 151

citaat:Geplaatst door **************

Qua geluid lopen er bij Ampco nog een paar knappe dames rond, en die gooien ook net zo vrolijk mee met de RH-kasten.
          Leuk om te zien [^]
          Dé SM58 is nog steeds de beste mic!

Comment

• Siem
            • Jul 2003
            • 124

citaat:Geplaatst door **************

Qua geluid lopen er bij Ampco nog een paar knappe dames rond, ...
            Een paar? Ik kom altijd dezelfde dame tegen...
            Domme vragen bestaan niet, maar er zijn wel veel nieuwsgierige domoren.

Comment

• SpaceyDeeJ
              • Sep 2001
              • 876

Het kon niet uitblijven dat ik de volgende foto zou plaatsen :

Sinds begin december oa werkzaam bij AZ19 Party Company uit Aalsmeer. Inmiddels mag ik haar tot mijn eigen crew rekenen []

ps, werkzaam als Roadie en Lighting lady
              cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Ibvee
                • Nov 2002
                • 714

BAH!! AL DAT FEMINISME!! [xx(][B)]

Geintje [] Ik waardeer het dat vrouwen dit vak tot een prettiger tijdverdrijf maken, en ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik het niet fijn vind om een paar vrouwen om me heen te hebben tijdens de uitvoering Vooral als ze begrijpen wat je zegt en bedoelt.
                De groeten => Micha

Comment

• Percy
                  • Jan 2005
                  • 80

Bij mij op school heb ik genoeg meisjes in de groep gehan, het nadeel was alleen dat ze eigenlijk alleen voor de zanger van de schoolband erbij zaten. De meisjes wilden het liefst nog tijdens de show de bühne op om in zijn armen te gaan liggen. Na 1 jaar is toch maar besloten dat we dat liever niet hebben, en hebben ze de groep verlaten. (maar bedenk wel, ze zijn tusssen de 12 en 16)

Comment

• Juriaan
                    • May 2004
                    • 190

Tja, bij ons(geluid & licht op school)
                    was er een meisje die geluid wou doen, maar later heeft ze zich teruggetrokken
                    maarja ik we werken nu met een team van 4 jongens(soms 5)
                    en het werkt wel een beetje
                    de licht man en ik( ik = geluidstechnicus) zijn wel goed op elkaar ingespeeld
                    maar die andere 2:P zo sloom als de klote
                    Maarja, als er een vrouw bij is ga je je toch anders gedragen
                    en zeker als het een knappe is

Comment

• Sandra
                      • Dec 2004
                      • 14

Djeez... Wat maakt het nou uit of je als vrouw knap bent of niet? Zolang je je werk maar doet, toch? Lijkt me een stuk belangrijker dan hoe je eruit ziet en welke charmes je al dan niet gebruikt...[xx(]

Comment

• ralph
                        Banned
                        • Aug 2000
                        • 2649

citaat:Geplaatst door Sandra

Djeez... Wat maakt het nou uit of je als vrouw knap bent of niet? Zolang je je werk maar doet, toch? Lijkt me een stuk belangrijker dan hoe je eruit ziet en welke charmes je al dan niet gebruikt...[xx(]
                        Typisch een opmerking zoals alleen mooie vrouwen die kunnen plaatsen

Maareuh..ik werk liever samen met een lelijke vrouw dan een knappe man

Comment

• Sandra
                          • Dec 2004
                          • 14

citaat:Typisch een opmerking zoals alleen mooie vrouwen die kunnen plaatsen
                          Wacht maar tot je me ziet, dan ren je waarschijnlijk gillend weg!

citaat:Maareuh..ik werk liever samen met een lelijke vrouw dan een knappe man
                          Ik ook!

Was leuk trouwens: was een maand of twee geleden in Dordrecht aan het werk. Er waren daar twee (hele toffe!)meiden aan het werk. Plus ik, en maar 2 mannen! WE OUTNUMBERED MEN!!!! Ook al was het maar voor 1 dagje...

Comment

• bafplus
                            • Jan 2005
                            • 17

nou hebben we het wel over mooie vrouwen..maar ik heb er daarvan maar 2 met foto gezien...
                            zo kunnen we natuurlijk nooi oordelen over uiterlijk en of we je al vaker ergens gezien hebben.

Comment

• Sandra
                              • Dec 2004
                              • 14

Ik wil best een foto ergens bijzetten, maar heb haast geen foto's van mezelf, laat staan foto's waarop ik aan het werk ben! [:I]

Comment

• Percy
                                • Jan 2005
                                • 80

Dan weet je wat je naar je volgende klus zeker mee moet nemen.. Camera

Comment

Working...