Vrouwen in het vak?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Gepost door AJB
    citaat:Ik vind vrouwen absoluut gekwalificeerd, en moet zeggen dat ik ze graag in mijn crews zou hebben.. Helaas; er is verdomd weinig aanbod...
    haha, ik heb 3 vrouwen lopen nu, 2in de ontwerp en 1 techie, wil je er 1 lenen??[]

ownee, doe maar niet, ik ben er erg zuinig op, ik heb net uit betrouwbare bron dat er
    citaat:verdomd weinig aanbod
    is

Nee, vrouwen op de werkplek zijn als het biertje na vijven, lekker en verfrissend[8D][] (behalve op sommige maandelijkse dagen, dan kan je ze beter vrij geven[xx(])
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

citaat:Geplaatst door Iris

Tja...dat vrouwen het macho gedrag in toom houden is inderdaad wel zo. Ik begon in t theater toen ik 13 of 14 was geloof ik.
      En in die 4 jaar dat ik er zit heb ik er een stuk of 8 papa's bij én ben ik in die tijd degene geworden die de meest vulgaire praat uitkraamt denk ik zo [:I]
      T zal de puberteit wel zijn []
      Dat maakt jou dan ongeveer 18 en geinteresseerd in techniek... DOELGROEP/FOTO'S! Zo, heb ik de regel weer goed bevestigd lijkt me [8D]

Comment

• Iris
        • Dec 2004
        • 7

citaat:Geplaatst door (iCe)

Dat maakt jou dan ongeveer 18 en geinteresseerd in techniek... DOELGROEP/FOTO'S! Zo, heb ik de regel weer goed bevestigd lijkt me [8D]
        Ik ben dus pas 17 [)] en idd geïnteresseerd in techniek. Lichttechniek. En voor foto's...zie mijn profiel en het topic "kerstgala" bij "drive-in show - foto's"
        Of hoefde je dat niet te weten?
        Maar ja...ik ben niet full-time technicus. 't Is een hobby.
        Ik zit nog lekker in mn examenjaar [xx(] en heb er voor gekozen om hierna antropologie te gaan studeren.
        Dus echt één van jullie...ben ik niet [][:X][:I][^]

Comment

• Booster
          • Feb 2002
          • 86

Dus echt één van jullie...ben ik niet [][:X][:I][^]
          could have fooled me...
          Oxymoron: Vrouwen-logica

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Hoe voorspelbaar...

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

heb er voor gekozen om hierna antropologie te gaan studeren.
              En wat wordt je dan als ik vragen mag ? (behalve werkloos)...

[B)]

Ben beetje in pestbui hoor...sorry [:I]
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Jasper-Lichtbron
                • Jun 2001
                • 2155

citaat:Geplaatst door AJB

En wat wordt je dan als ik vragen mag ? (behalve werkloos)...
                Vooral ouder AJB, dus daar schiet je niks mee op [:P] Dat geld overigens voor elke studie wel.

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

Absoluut, maar antropologie is volgens mij de wetenschap die zich bezighoudt met het bestuderen van de mens en het mensenlijk gedrag...(GAAP)...[)]

Arvid Buit

Comment

• Iris
                    • Dec 2004
                    • 7

Absoluut, maar antropologie is volgens mij de wetenschap die zich bezighoudt met het bestuderen van de mens en het mensenlijk gedrag...(GAAP)...[)]
                    "culturele antropologie en ontwikkelingssociologie" houdt zich bezig met de sociaal / culturele kant van de mens. Dus alles wat niet in je genen zit. En dit dan bij niet-westerse / ontwikkelingslanden. Apies kijken...
                    Van oost-europa, azië, afrika tot zuid-amerika. De reden waarom ik dit 3 jaar geleden wilde, was vrij ideologisch...willen weten hoe mensen kunnen leven / gelukkig kunnen zijn met niks...
                    Daarna leek het me interessant om Indonesië beter te leren kennen, omdat mn moeder er vandaan komt, maar geen maleis spreekt, en hier is geadopteerd. Haar boeit t niet...mij boeide het een tijd enorm. Maar nu ga ik toch voor de ontwikkeling van landen. Ik ben in Botswana en Oekraïne geweest...allebei landen met een snel groeiende welvaart. En hoewel Oekraïne westerser is, is het een stuk armer(met minder aids, maar wel weer met meer ****** door tsjernobyl) en zijn de puinhopen van het communisme nog duidelijk zichtbaar.

En om verder te reageren op AJB aka "de zeikerd", na 3 jaar in de studie te verdiepen weet ik zo onderhand inderdaad wel dat ik met deze studie zeer zwak op de arbeidsmarkt sta. Maar hiervoor geldt gewoon...de besten krijgen wel werk. Dus ben ik van plan mezelf aan zoveel mogelijk kanten te profileren, zodat ik veel kennis en vaardigheden heb en er één van de werkende antropologen wordt
                    Misschien is er in die precieze sector barweinig werk, maar je kunt gaan werken op een consulaat tot en met maatschappijleraar worden.
                    Gewoon crea-bea zijn met werkzoeken[:I]

En anders toch maar verder in de lichtbizz

Comment

• DjFx
                      • May 2004
                      • 307

GEEUW erg saai[V]
                      citaat:Geplaatst door IrisEn anders toch maar verder in de lichtbizz
                      Meer kans op werk [^]

Comment

• AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

Werk in de lichtwereld lijkt me een stuk creatiever...Maar goed als het je te doen is om eigen ontwikkeling/interesse; alle respect.. Arbeidstechnisch lijkt het me zoals gezegd geen zwaar interessante keuze Als je nog werk zoekt in het licht ooit; mail ff...

Grtz. Arvid (de zeikerd[8D])

Arvid Buit

Comment

• DJ.T
                          • Nov 2002
                          • 1502

Volgens een recent antropologisch onderzoek is gebleken dat Indianen de langste l*l hebben.
                          Volgens een ander onderzoek is echter gebleken dat Friezen de dikste hebben.

Mijn naam is Winnetoe Sipkema, aangenaam. [:P]
                          We're ready to party, are you?

Comment

• DjFx
                            • May 2004
                            • 307

citaat:Geplaatst door IrisEn anders toch maar verder in de lichtbizz
                            citaat:Meer kans op werk [^]
                            Kijk daar komt t werk al:

Als je nog werk zoekt in het licht ooit; mail ff...
                            de zeikerd[8D]
                            Kijk daar hebben we ut al
                            citaat:Geplaatst door DJ.T

Volgens een recent antropologisch onderzoek is gebleken dat Indianen de langste l*l hebben.
                            Volgens een ander onderzoek is echter gebleken dat Friezen de dikste hebben.
                            Moeten we hier iets achter zoeken?
                            EDIT: T is een k*t opmaak srry

Comment

• DJ.T
                              • Nov 2002
                              • 1502

Fx, lees eens wat er een paar regels onder staat, ik hoef hopelijk het grapje niet uit te leggen? Zo diep zijn we toch nog niet gezonken?
                              We're ready to party, are you?

Comment

• DjFx
                                • May 2004
                                • 307

citaat:Geplaatst door DJ.T

Fx, lees eens wat er een paar regels onder staat, ik hoef hopelijk het grapje niet uit te leggen? Zo diep zijn we toch nog niet gezonken?
                                haha maar ik wou t ff zkr weten

Comment

Working...