En dan dit: Harde muziek kan klaplong veroorzaken
Collapse
X
-
Labels: None -
Heel theoretisch....Bij een bepaalde frequentie (=trilling) zou theoretisch(!) je lichaam uit elkaar trillen.
Wat mij best mogelijk lijkt dat door een erg forse PA er in bepaalde lichaams holtes een frequentie ontstaat die niet fris is voor je lijf...
Verder kan je wetenschappelijk van alles aantonen....tis maar waar je zin in hebt.
Je kunt ook stellen: Door de toename van bezoekers aan Dance feesten worden meer mensen dronken op dance feesten.
Kortweg: des te meer bezoekers, des te meer zaken er gebeuren die anders ook wel waren gebeurd, maar nu toevallig daar gebeuren omdat er zoveel mensen bij elkaar zijn.Comment
-
Van een klaplong wist ik het niet. Maar van hartkloppingen wist ik het wel, is ook logisch. Je hart werkt een ritmisch. Wanneer je dichtbij een flinke stapel hout staat die een flinke hoeveelheid druk opbouwt en dus in een ander ritme die druk weergeeft kan die druk sterker zijn dan jouw hart pompt.
Alex en ik hebben het in Duitsland verschillende keren meegemaakt dat op last van de EHBO het laag zachter moest omdat mensen dichtbij de PA last van hartkloppingen kregen en deze ook echt afgevoerd werden. Maar een klaplong? Dan moet er bijna een karcher staan denk ikZie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfoComment
-
Ik hoop dat de Arbo hier overheen leest, anders staan we straks nog in speciale pakken met dempingsmateriaal omdat we langdurig blootgesteld worden aan die slechte tonen
Duurt niet lang meer, dan bestaat er niets meer wat niet slecht voor je is!?Comment
-
Ben je net gestopt met roken van dat is gezond, komt de klaplong op komts[V] , Scobydo touwtjes krijg je een minder fijne ziekte van, als je zo op eet, van appels krijg je gaatjes in je tanden, wat is tegenwoordig nog gezond voor de mens??ROMANTIEK: een woord uitgevonden door vrouwen om het leven van mannen zuur te makenComment
-
Ik heb bij Jovink (niet mooi wel hard) een paar keer meegemaakt dat mij de lucht uit de longen verdween doordat ik voor hun EAW stapel ging/moest staan.., op dat moment kon ik even geen lucht meer krijgen, (dus snel foto maken en dan weer voor dat hout weg).
Maar een klaplong, dan moet het wel heel erg vreselijk hard gaan
Jakob-Jan
Lightjockey Beta tester
Freelance Licht tekkieComment
-
citaat:Geplaatst door HumpiE
Scoobydoo touwtjes krijg je een minder fijne ziekte van, als je zo op eet
ze vergeten er dan bij te vermelden dat het om een vrachtwagen vol van dat speelgoed gaat (dat nieuws komt dan pas een week later, als iedereen het al heeft geboycot)
Dus wederom blijkt weer: het gaat om de hoeveelheid...
Niemand dwingt je om op 10 cm van de basspeakers te staan [B)]Comment
-
Mar als je nou zo'n klaplong krijgt, (zit r nog verschil in wat voor situtie, maar we nemen maar gewoon deze situatie; klaplong door (te harde) muziek)
Kan je hier aan dood gaan ofzo?[?]
Of moet je naar t ziekenhuis om hem om het uitteklapen of op te blazen?[)]
Comment
-
citaat:Geplaatst door DjFx
Mar als je nou zo'n klaplong krijgt, (zit r nog verschil in wat voor situtie, maar we nemen maar gewoon deze situatie; klaplong door (te harde) muziek)
Kan je hier aan dood gaan ofzo?[?]
Of moet je naar t ziekenhuis om hem om het uitteklapen of op te blazen?[)]
Zij is n.l. Doctorandus in de Pharmaseutische en Biologische technieken
sissieFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
Comment