GLP Ypoc of Futurelight MH-660

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Adverbo
    • Feb 2004
    • 60

Sorry Kevin maar als je de MH-660 of the Robe XT 250 nieuw koopt dan zijn de kleurenwielen exact gelijk : OPEN-TURQUOISE-RED-CYAN-GREEN-MAGENTA-LIGHT BLUE-YELLOW-GREEN-PINK-BLUE-ORANGE
    Dus twee blauwe kleuren, twee groene en een mix (TURQUOISE). De kleuren zijn effectief niet echt gesatureerd maar dit was een keuze. Nogmaals, in de nieuwe 250 AT kun je wel andere kleuren kiezen dan standaard maar je moet ze wel appart kopen en bij ROBE denk ik niet dat ze een catalogus van kleuren zullen aanbieden. Ik zal toch de vraag stellen in geval van.

Comment

• Wous
      • Apr 2003
      • 26

Ik zou zeggen ( Dit is mijn mening ) kopen die YPOC.

Wij hebben 8 Ypoc's en nog bijna geen problemen gehad. Op 1 kappotte trafo maar die was naar het bellen met de importeur 1 dag afgestuurd en direct dezelfde dag door ons weer gefixt. En 1 keer een gebarsten lens en ook die werd onder garantie weer naar ons toe gestuurd, de lens er inlijmen met hittebestendige kit en klaar.

Verder is het MH echt oke. En zelfs de gobo's zijn oke! ( 181 white dots is de mooiste ). Lichtopbrengst is echt wel oke vind ik.

Heb nog nooit met de futelight gespeeld. Dus weet niet wat hij kan en doet. Maar de Ypoc vind ik zelf een mooi lampie.

Maar ja dit is verder mijn mening en respecteer ook ieder ander zijn mening.
      Luchtankers i.p.v. Motortakels

Comment

• Adverbo
        • Feb 2004
        • 60

Toch iemand die dezelfde problemen heeft meegemaakt. Niet echt een uitzondering dan ?
        Andere YPOC'ers zelfde probleem meegemaakt ?

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

Ik zou ook gaan voor de YPOC ik werk er vrij regelmatig mee maar eigelijk nooit problemen. 1 keer vielen er 3 van de 4 uit maar dat kwam omdat er op die lokatie iets niet klopt met de stroom. Ze bewegen lekker snel. Ik zit er zelf ook over na te denken om over een tijdje 2 aan te schaffen.
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

Working...