Gezien de aard van je probleem (tafel plat) en het uitblijven van een reactie die je helpt met het oplossen hiervan (mag je dat van een gebruikersforum verwachten?) heb je neem ik aan een passende oplossing gevonden met je leverancier.
Daar ben ik uiteraard blij om.
Mij is geen andere manier bekend dan de software via de deskmanager op de tafel te zetten.
Mocht dit op een andere manier kunnen, iemand?
Fritz stelt dat de sfeer achteruit gaat, volgens mij is dit geheel en alleen te wijten aan zijn teleurstelling over de stellingname van een aantal mensen dat ze iemand die in het buitenland kopen niet graag van dienst zijn met uitgebreide hulp.
Leuk onderwerp voor een nieuw topic. Maar of het met de sfeer te maken heeft?
Ik betwijfel het ten zeerste, zeker gelet op eerdere pogingen van Fritz om zeer structureel deel te nemen aan het forum...pfff..
Prettig weekeinde all!
Daar ben ik uiteraard blij om.
Mij is geen andere manier bekend dan de software via de deskmanager op de tafel te zetten.
Mocht dit op een andere manier kunnen, iemand?
Fritz stelt dat de sfeer achteruit gaat, volgens mij is dit geheel en alleen te wijten aan zijn teleurstelling over de stellingname van een aantal mensen dat ze iemand die in het buitenland kopen niet graag van dienst zijn met uitgebreide hulp.
Leuk onderwerp voor een nieuw topic. Maar of het met de sfeer te maken heeft?
Ik betwijfel het ten zeerste, zeker gelet op eerdere pogingen van Fritz om zeer structureel deel te nemen aan het forum...pfff..
Prettig weekeinde all!

Comment