SGM Lichttafels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stoney3K
    replied
    Hallo,

Bij ons cultureel centrum hebben we een SGM Regia 256/36 staan. Die heeft lange tijd goed gewerkt, maar hij stuurt op het moment geen DMX meer uit. Alle menu's, faders enz. schijnen naar behoren te werken (er staat alleen geen signaal op de plug).

Kan iemand mij helpen of vertellen wat er mogelijk aan de hand kan zijn?

Leave a comment:

• jurjen_barel
    replied
    info [apenstaart] sgm.it ???

Leave a comment:

• renebiemans
    replied
    Dit kan wel eens kloppen: Kamer van Koophandel: Uitspraken rechtbank 1 april 2008

Volgens mij wordt highlite nu dealer van SGM:
    HIGHLITE online - SGM distributed by Highlite International BV

De SGM.it site doet bij mij ook een beetje raar. Hij vind namelijk voor geen enkel product een download. Ik neem aan dat daar de firmware ook tussen zou moeten staan. Iemand die die toevallig nog heeft?
    Last edited by renebiemans; 16-05-08, 10:08.

Leave a comment:

• jurjen_barel
    replied
    Ik hoorde een paar weken terug dat Wytec failliet is gegaan van een collega die destijds wat trainingen op SGM voor ze verzorgde, verklaard misschien hun reactiesnelheid. Voor je firmware-upgrades zul je denk ik direct bij SGM Italie moeten aankloppen voorlopig. Succes!

Leave a comment:

• U2fan
    replied
    Wat is de laatste software versie van een SGM 24SC

Hallo,

Al een tijdje niet meer op dit forum geweest. Wachtwoord vergeten etc. Dus maar een nieuwe account aangemaakt.

Ik ben momenteel bezig met een service-beurt van m'n SGM 24SC. Nu vroeg ik me af wat de laatste software versie was en of je vanuit elke oude versie hiernaar kan upgraden. Volgens mij moet dit gewoon mogelijk zijn via de deskmanager of niet?

Ik heb de mensen bij Wytec gisteren al een bericht gestuurd maar tot nu toe nog geen reactie. Iemand hier weet het vast ook wel.

Leave a comment:

• Highfield
    replied
    Originally posted by paaj
    Hallo,

hoe kan ik de Pilot helemaal leeg maken zodat ik er weer opnieuw kan in programmeren, zoiets als Grab 1,2,1,2,9,7 op de SC 24..?

Jaap
    Setup -> Clear Show

mvg,

Leave a comment:

• JustME125
    replied
    Originally posted by CMY
    Hallo

Ik heb een vraag.
    Hoe kan ik bij de SC 12 per fixture instellen of het kanaal fade/snap is??

Mvg
    CMY
    Dit kan voor iedere fixture in de library maar niet voor elke apart gepatchte fixture. Dus wanneer je een MAC in library hebt zitten kun je het voor de desbetreffende MAC wel instellen. Als je die MAC dan 12x patcht dan heb je ook 12x die instellingen.

Leave a comment:

• CMY
    replied
    Hallo

Ik heb een vraag.
    Hoe kan ik bij de SC 12 per fixture instellen of het kanaal fade/snap is??

Mvg
    CMY

Leave a comment:

• paaj
    replied
    SGM Pilot 2000 Leegmaken

Hallo,

hoe kan ik de Pilot helemaal leeg maken zodat ik er weer opnieuw kan in programmeren, zoiets als Grab 1,2,1,2,9,7 op de SC 24..?

Jaap

Leave a comment:

• paaj
    replied
    ja t is gelukt gewoon lege stap eroverheen gegooid..

bedankt jongens!

Leave a comment:

• Christiaan Visser
    replied
    Johan heeft inderdaad een oplossing die zou werken, wat je ook simpelweg kunt doen is een lege scene over al je 12 stappen kopieren, is je chase ook leeg.

Leave a comment:

• johan1988
    replied
    Phoe, het is alweer een tijdje geleden dat ik met die tafel gewerkt heb, maar je kunt volgens mij als je naar de chase edit modus gaat, step ingedrukt houden en dan alle steps uitzetten door alle ledjes uit te schakelen bij de preset flash toetsen.

Weet niet zeker maar volgens mij deed ik het altijd zo.

Succes ermee!

Leave a comment:

• paaj
    replied
    Chase verwijderen?

hallo,

kheb een vraagje.. hoe verwijder ik een chase..?
    uit de registerbank lukt wel.. maar de chase moet gewoon helemaal weg...

alvast bedankt!

Leave a comment:

• Christiaan Visser
    replied
    Jeroen,

Dankje, ik vond het zelf ook al vreemd staan aangezien ik er nog nooit van gehoord had, maar deze stonden op de rider. Na even erachteraan gebeld te hebben bleek het een misverstand te zijn en moest de stage-serie zijn. Ik heb ze dan inmiddels al gevonden. Bedankt!
    Last edited by Christiaan Visser; 08-04-08, 22:43.

Leave a comment:

• JeroenVDV
    replied
    Christiaan, voor zover ik weet (en kan nazien op de Clay Paky site), is er geen Studiocolor of Studiospot van Clay Paky.. Je bedoelt:

- Ofwel High End Systems Studio Color / Studio Spot
    - Ofwel Clay Paky Stagecolor / Stagespot

Leave a comment:

Working...