citaat:Geplaatst door ralph
Het is natuurlijk wel zo dat een productie als het eurovisie songfestival een productie is van wereldformaat en ook voor de bedrijven die dit produceren als een presige project wordt gezien!
Het is natuurlijk wel zo dat een productie als het eurovisie songfestival een productie is van wereldformaat en ook voor de bedrijven die dit produceren als een presige project wordt gezien!
- Ik miste "plaatjes", diversiteit en originaliteit. EERST bedenken wat je wilt, en DAN gaan typen, zorgt ervoor dat je met meer losstaande "wereldjes" op de proppen komt, en met dit decor was dat fantastisch geweest. Bij het russische nummer (met die berenvellen/vlammen) vond ik dat bijvoorbeeld WEL geslaagd...
- Timing is geen kwestie van smaak; een kwestie van muziekaal gehoor en het vermogen iets voor het moment je knopje in te drukken (er zit immers altijd een vertraging in je systeem)
- Snelheid van bewegingen, en een overkill aan kleur, zijn mijns inziens geen kwestie van smaak... Iemand die zijn vak serieus beoefend heeft dit ooit geprobeert, en bij een amateur-bandje geconstateerd dat het niet mooi is... Mensen op het f*cking songfestival horen dat toch echt wel te begrijpen !
- Programmeer technisch waren er een aantal fouten (alle synchrolites waren rood de lucht ingericht, de meest linkse stond p.o. nog op wit (later deed hij het prima, en dus was de fixture niet stuk)
- De harmonie tussen bewegende vloer, projectie achterwanden en licht vond ik volkomen smakeloos. Hierdoor ontstond er een onrustig geheel. Legio aan mogelijkheden; hadden ze hier maar iets mee gedaan...

Comment