Voor een groot kunstwerk dat ik maak in samenwerking met de gemeente Hengelo heb ik hulp nodig. Ik heb het dak van een kapschuur in zijn geheel eraf gehaald en vervangen door lichtdoorlatende polyestergolfplaten (mat). Nu moet dit dak elke nacht gedurende 7 maanden van binnenuit uitgelicht gaan worden. Mijn idee is om dit met rood en wit halogeen te doen (2 * 3000 Watt) En wel zo dat het het ene moment rood is en het volgende moment wit. Wanneer je als toeschouwer langs de kapschuur komt zie je dus een vertraagd knipperend dak.
Dus wanneer het rode licht aan staat moet de ander uit zijn. Geen fade. Helemaal direct aan en uit. Eigenlijk moet dit random gebeuren tussen 1 seconde en 2 minuten. Het ene moment moet het rode licht 30 seconden aanblijven dan de witte voor bijvoorbeeld 2 seconden, de volgende voor 40 seconden enzovoort enzovoort. Als dit "random" niet kan dan moet dit zover mogelijk geprogrammeerd worden. Tijd moet dus variabel zijn tussen de 1 seconde en twee minuten. Kunt iemand mij hiermee helpen?
Ik ben zelf niet onderlegt op dit gebied dus helpen, is meer doen / maken.
Ik zat te denken aan een computer met een programma dat dagelijks automatisch opstart. Ik zat eraan te denken om er relais achter te zetten of een soort van switschboxes. Misschien heeft iemand een idee en is hij of zij bereidt te "helpen".
daan ooms
Hengelo (Overijssel)
Dus wanneer het rode licht aan staat moet de ander uit zijn. Geen fade. Helemaal direct aan en uit. Eigenlijk moet dit random gebeuren tussen 1 seconde en 2 minuten. Het ene moment moet het rode licht 30 seconden aanblijven dan de witte voor bijvoorbeeld 2 seconden, de volgende voor 40 seconden enzovoort enzovoort. Als dit "random" niet kan dan moet dit zover mogelijk geprogrammeerd worden. Tijd moet dus variabel zijn tussen de 1 seconde en twee minuten. Kunt iemand mij hiermee helpen?
Ik ben zelf niet onderlegt op dit gebied dus helpen, is meer doen / maken.
Ik zat te denken aan een computer met een programma dat dagelijks automatisch opstart. Ik zat eraan te denken om er relais achter te zetten of een soort van switschboxes. Misschien heeft iemand een idee en is hij of zij bereidt te "helpen".
daan ooms
Hengelo (Overijssel)

Comment