JB-systems stealth laser

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mbottens
    • Feb 2004
    • 743

Bedankt, alleen voor mij hoef je geen filmpje te posten want ik ben wel overtuigd, ik ga me zo snel mogelijk een stealth laser bestellen en dan zo snel mogelijk een tweede.

Bedankt voor jullie reacties,

P.S. Misschien zijn er wel andere mensen die die foto´s en films willen zien.
    Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• embie
      • Mar 2002
      • 83

Stealth laser is mooi als "effect", maar echt om te spreken over LASER zou ik het niet noemen, sterke stralen heeft het goed voor fuifjes tot 20 meter ver zou ik zeggen.

enige nadeel dat ik heb is bij koppeling van meerdere stuks, dat de "slaves" slecht na een 10 tal seconden later mee reageren.

Comment

• Overdrive
        • Feb 2002
        • 717

citaat:enige nadeel dat ik heb is bij koppeling van meerdere stuks, dat de "slaves" slecht na een 10 tal seconden later mee reageren.
        Heb ik hier geen last van. Ben er wel achter gekomen dat die dingen echt een eigen handleiding nodig hebben om de slaves daadwerkelijk aan de praat te krijgen.

Groeten Joost

Comment

• mbottens
          • Feb 2004
          • 743

Ik heb de stealth besteld, komt waarschijnlijk vrijdag binnen. Ik zal dan wel even een eerste reactie plaatsen. En de eerstvolgende keer dat ik een schoolfeestje heb voor ca. 600 personen zal ik ook wel even een reactie plaatsen.

olee

Comment

• mbottens
            • Feb 2004
            • 743

Hij is binnen, uitgebreid getest (heb de controller er ook bij) en mijn mening is, iedereen die een laser voor beamshows zoekt........ Gewoon kopen. Geweldig leuk ding en niet duur. Ik heb hem getest in onze hal ongeveer 15 meter lang 4 meter breed (niet echt ideaal dus). Maar het verbaasde mij hoeveel output het lasertje had. Ik ga er binnenkort nog een bij bestellen om er over 6 of 9 meter truss eentje links en rechts te kunnen hangen, dan moet het effect echt leuk zijn, ik ben benieuwd hoe hij het op zijn eerste klus doet en natuurlijk doe ik dan ook report. En ooh ja er zitten 10 programma´s in wat weinig lijkt. Maar je kunt per programma 7 variaties maken door (op de maat van de muziek, of vaste snelheid) de X beweging, Y beweging, XY beweging te laten varieren, met daarop de mogelijkheid om de figuren te laten roteren. En je kunt de snelheid aanpassen.

Oftewel ik ben er mee

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

Ja, het is inderdaad wel zo dat de Stealth inderdaad een flinke output heeft voor "maar" 30mW te zijn. Er zitten inderdaad "maar" 10 figuren in maar ook zonder de controller op automatisch/muziek ben je toch meer dan 8 minuten zoet eer hij hetzelfde begint te herhalen.
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Mr.Beleyn
                • Jul 2011
                • 1

effecten van de stealth laser

Ik zou graag zo een stealth laser aanschaffen ,
                men bedoeling is hem vooral als vals plafon te gebruiken
                ik lees veel dat mensen daar bij één of andere controler gebruiken.
                ik zou hem graag besturen via men scanmaster van JB is dit allemaal mogenlijk.
                en zou het mogelijk zijn om meer informatie te krijgen over zijn effecten ?

alvast bedankt

Comment

• tha_dj
                  • Jan 2004
                  • 375

Lekker op tijd zeg maar !!!

Ding wordt al een tijdje NIET meer gemaakt, en werkte toen en nu nog steeds alleen met de lc-1 controller.

Koop toch lekker een ander budget lasertje op DMX !!!
                  your light !

Comment

Working...