Ik heb hier 3x Botex T4 liggen en 1x Showtec. Nadeel vind ik sowieso dat de ophanging van de parren (de schroefdraad in de bar zegmaar) verschilt. Bij de Showtec staan de parren verder van elkaar?! Nog meer mensen last van?
Maar waar het nu even over gaat, op de Botex T4 kan ik dmv de linkse channelbutton de linker par bedienen en channel 2 is voor par 2, logisch dus.
Op de showtec bar is m'n linker channelbutton gekoppeld aan m'n rechter lamp, rechter channelbutton aan de linkerlamp en het midden zit ook andersom. Kortom: alles gespiegeld! Ik kan haast niet aannemen dat dit zo hoort?? Hoe is dat bij anderen?
P.S: Beetje vage uitleg misschien...
Maar waar het nu even over gaat, op de Botex T4 kan ik dmv de linkse channelbutton de linker par bedienen en channel 2 is voor par 2, logisch dus.
Op de showtec bar is m'n linker channelbutton gekoppeld aan m'n rechter lamp, rechter channelbutton aan de linkerlamp en het midden zit ook andersom. Kortom: alles gespiegeld! Ik kan haast niet aannemen dat dit zo hoort?? Hoe is dat bij anderen?
P.S: Beetje vage uitleg misschien...

) en dan is je probleem ook direkt verholpen. Ik heb nog steeds een paar showtec balken maar ze gaan volgende maad toch echt de deur uit omdat ik al wat problemen met deze balken heb gehad in tegenstelling tot de botex die het nog goed doet.
En de meeste modellen zijn ook nog spatwaterdicht zodat je ze ook nog lekker buiten kunt misbruiken zonder dat ze kapot gaan voor het minste drupje in tegenstelling tot de showtek, botex, eurolite, enz.... barren. Kosten wel wat
Comment