250 Krypton gobo-shake

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

250 Krypton gobo-shake

Onze nieuwe Krypton heads hebben een probleempje met de gobo-shake functie. Op de een of andere manier hebben ze de neiging om af en toe het gobo-wiel een zwieper te geven, een keertje rond te gaan om vervolgens weer fijn door te gaan met waar ze mee bezig waren. Ik snap echt niet waar het vandaan komt; komt alleen voor bij de shake's, verder werken ze helemaal prima.
    Het zijn 4 gloednieuwe koppen, die dus ook alle 4 hetzelfde probleem hebben, raar maar waar. Ik weet niet of er hier toevallig mensen zijn die het weten. Kom niet met: terugbrengen, want ze zijn op t moment ingezet in een theatertour die we doen, dus dat is eventjes onmogelijk. Als er na de tour (nog 2 maanden) nog steeds geen oplossing is gaan ze duidelijk wel retour.
    Jammer; want die shakers vind ik persoonlijk wel leutig
  • Dave
    • Jan 2001
    • 757

Leutig? Sommigen worden er duizelig van
    Maar zoals je het beschrijft lijkt het op een bugje in de software, of een gobowiel dat z'n positie niet meer weet. Zit de laatste software al in die koppen? Anders kun je proberen deze te updaten. (Kan met een aantal martin controllers en de AVR uploader)
    U x I = Boem.

Comment

• LJ Gerrit
      • Apr 2002
      • 479

Beste Jasper,

Het betreft een sotware bugje, die volgens mij al alng opgelost is.
      Informeer even bij de TD van Fairlight of je over de laatste software beschikt. Zo niet, dan hebben zij wel een MP2 uploader om de spots te updaten.
      ------------------------------------------------
      Without colour, there is no perception
      MvG

Gerrit Schottert
      Controllux

Comment

• bierbas
        • Nov 2003
        • 4

klinkt alsof hij een reset maakt, is dat het niet....?

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

Hmmm maar onze software is rev 1.1.0 wat volgens mij toch de laatste versie is (volgens de site tenminste?). Maar okee, ik zal ze over 2 maanden eens laten updaten, neem toch aan dat dat soort dingen onder de garantie periode vallen?

Comment

• LJ Gerrit
            • Apr 2002
            • 479

citaat:Geplaatst door (iCe)

Hmmm maar onze software is rev 1.1.0 wat volgens mij toch de laatste versie is (volgens de site tenminste?). Maar okee, ik zal ze over 2 maanden eens laten updaten, neem toch aan dat dat soort dingen onder de garantie periode vallen?
            Waarom pas over 2 maanden, als er nu misschien al een update is.
            Ik laat de TD van Fairlight even contact met je opnemen over de laatste vrijgegeven update.
            Natuurlijk valt dit onder de garantie.....
            Without colour, there is no perception
            MvG

Gerrit Schottert
            Controllux

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Omdat ze vanuit doos regelrecht met de tour mee gegaan zijn. Dan zouden we daar weer vervangende spots voor moeten huren terwijl die hele shake er toch niet in gebruikt wordt. Update zou het probleem dan oplossen maar niemand die dat zou merken aan de show, dus dan maar even 2 maanden wachten. Of je moet nog andere zaken hebben die door die update opgelost worden welke wel voor problemen zouden kunnen zorgen? Dan hoor ik dat heel graag!

Comment

• Jasper-Lichtbron
                • Jun 2001
                • 2155

citaat:Geplaatst door LJ Gerrit

Ik laat de TD van Fairlight even contact met je opnemen over de laatste vrijgegeven update.
                Dat duurt nogal zeker? Regel 't zelf wel

Comment

• CyberNBD
                  • Aug 2000
                  • 1318

Volgens mij zit in de kryptons hier ook de 1.1.0 software. Dat is volgens de martin site ook de laatste nieuwe.
                  Heb hier nog geen problemen gehad met de gobo shake functie eigenlijk.
                  CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

Working...