Onze nieuwe Krypton heads hebben een probleempje met de gobo-shake functie. Op de een of andere manier hebben ze de neiging om af en toe het gobo-wiel een zwieper te geven, een keertje rond te gaan om vervolgens weer fijn door te gaan met waar ze mee bezig waren. Ik snap echt niet waar het vandaan komt; komt alleen voor bij de shake's, verder werken ze helemaal prima.
Het zijn 4 gloednieuwe koppen, die dus ook alle 4 hetzelfde probleem hebben, raar maar waar. Ik weet niet of er hier toevallig mensen zijn die het weten. Kom niet met: terugbrengen, want ze zijn op t moment ingezet in een theatertour die we doen, dus dat is eventjes onmogelijk. Als er na de tour (nog 2 maanden) nog steeds geen oplossing is gaan ze duidelijk wel retour.
Jammer; want die shakers vind ik persoonlijk wel leutig
Het zijn 4 gloednieuwe koppen, die dus ook alle 4 hetzelfde probleem hebben, raar maar waar. Ik weet niet of er hier toevallig mensen zijn die het weten. Kom niet met: terugbrengen, want ze zijn op t moment ingezet in een theatertour die we doen, dus dat is eventjes onmogelijk. Als er na de tour (nog 2 maanden) nog steeds geen oplossing is gaan ze duidelijk wel retour.
Jammer; want die shakers vind ik persoonlijk wel leutig

Comment