De JB-Systems LM-400 of de Botex DC-4P

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lightdesignerken
    • Jan 2004
    • 5

hey, stel dat je budget ietsje groter is dan voor een lm400,
    koopt u dan gewoon nen dalton lp4000 met een dimmertje ken redelijk wa mensen die nen drive in show hebben die hadden eerst allemaal lm 400...achter een half jaar waren zij overgeschakelt op daltonlp4000 met een kleine dimmer.
    greetz.jonas

Comment

• ljanton
      • Sep 2003
      • 373

tja , ik heb ook altijd al lm400 gehad en soms zijn er wat storingen
      over het laatst had ik een klein feestje en alle schuiven van de lm400
      stonden dicht en toch ging soms de spots aan op de muziek , wat zeer lastig is die storingen , dus ga ik me binnekort toch ook een botex met een appart dimmertje kopen , is vele handiger , de lm400 is leuk om te beginnen of voor in je repetitie huisje maar voor echt fuiven mee te doen laat ie het snel afweten

mensen entertainen met iets eenvoudigs is de kunst

Comment

• Gentics
        • Dec 2003
        • 12

K thnx,

Het wordt dus de dc-4p, kga hem denk wel ff bestellen vanuit duitsland want daar is ie veel goedkoper. (kent iemand daar toevallig nog een goeie webwinkel voor dj/stage apparatuur.
        Ik ken mensen in Duitsland die ik elke week zie, dus hoeft niet in nl bezorgt kennen worre.

mzzls
        Gentics

Comment

• Dikke Foaf
          • May 2003
          • 618

Thomann: 189€

Heb er reeds verschillende producten van gekocht via webshop, nooit problemen mee gehad.

Het nadeel aan kopen in Duitsland is toch wel de support. Ga je voor de goedkoopste, koop em dan in Duitsland. Ga je voor de service, koop em dan ergens in je buurt, want soms is het toch wel handig als je een 'vervangtoestel' of snelle service kan krijgen omdat je fuif moet doorgaan.

Comment

• skyline
            • Apr 2003
            • 17

Wij gebruiken ook de botex dc-4p en tot nog toe tot volle tevredenheid, geen problemen mee gehad tot nu toe, wij sturen er ook 2x4 parren mee aan en werkt perfect en vrij makkelijk in de bediening.

Comment

• sis
              • Jul 2003
              • 3305

citaat:Geplaatst door skyline

Wij gebruiken ook de botex dc-4p en tot nog toe tot volle tevredenheid, geen problemen mee gehad tot nu toe, wij sturen er ook 2x4 parren mee aan en werkt perfect en vrij makkelijk in de bediening.
              En hoeveeel keer per jaar gebruik je deze botex dc-4p
              5-10-20-35-50-100-150- per jaar ?

T'is maar een vraag met een ??????? teken

Ik moet het tussen de 100 en de 130 keer per jaar gebruiken

en dan ?????

Graag een antwoordje terug , zou leuk zijn [:I]

sis muziek
              Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• ralph
                Banned
                • Aug 2000
                • 2649

antwoordje voor sis: als je zo professioneel bent ga je niet liggen klootviolen met zo'n sturinkje, get real

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3148

citaat:Geplaatst door sis

Ik moet het tussen de 100 en de 130 keer per jaar gebruiken
                  Als ik jou was, zou k dan een ander systeem nemen. Als ik m zo vaak moest gebruiken, zou ik gek worden. Het is bedoeld om af-en-toe voor stand-alone te gebruiken, meer niet.

Maar waarom zou Gentics m wel of niet moeten kopen, dat was de oorspronkelijke vraag, dus we zijn weer aan het afdwalen

@Gentics, voor de toepassingen van je band zou hij in principe best gebruikt kunnen worden, als je een leuke simpele chase erbij wil. Kijk ook goed naar de connectoren die je er uiteindelijk op wil en het is een goede controller voor jou!

Veel suc6,
                  Jurjen

Comment

• sis
                    • Jul 2003
                    • 3305

citaat:Geplaatst door ralph

antwoordje voor sis: als je zo professioneel bent ga je niet liggen klootviolen met zo'n sturinkje, get real
                    Dat is het hem nou net [:I] Ik ben muzikant en ken niks van lichtsturingen
                    Ik ken beide toestellen alleen maar van foto's
                    wat beveel je dan aan ? Geen van beiden neem ik aan !
                    sis
                    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Kevin_DM
                      • May 2003
                      • 577

citaat:Geplaatst door ralph

Ik heb hier anders ook wat botex'en en LM400's in verhuur die wekelijks 2 a 3 keer verhuurd zijn. Voor kleine setjes, die je dikwijls nog los verhuurd, of zelf gaat plaatsen is dit gewoon makkelijk en snel geplaatst. Dient meestal toch gewoon om 8 P64's wat te laten knipperen op de muziek en dan loop ik echt niet te zeulen met een dimmer & sturing. Dit haal je er anders financieel ook praktisch niet uit;..
                      --- watt ever you want ---

Comment

Working...